וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזגלו: "האופי שלנו נמדד במשחקים מהסוג הזה"

28.2.2009 / 21:29

מאור בוזגלו ומכבי תל אביב המשיכו לצלול עם הפסד שני ברציפות, הפעם באשדוד. יוסי מזרחי: "כשקבוצה נלחמת אז היא מנצחת"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן)

מכבי תל אביב נכנעה הערב (שבת) למ.ס אשדוד 1:0 והסתבכה מחדש בתחתית. הצהובים שוב הציגו יכולת חלשה וספגו את השער היחיד במשחק מרגליו של דוד רביבו, שהבקיע בפנדל בדקה ה-45. שבוע לפני הדרבי השלישי העונה מול הפועל תל אביב עומדים אבי נמני ושחקניו בפני סכנת ירידה ממשית, כשהפסד נוסף מול האדומים עשוי לקרב אותם למרחק של שתי נקודות בלבד מהקו האדום.

המאמן המנצח, יוסי מזרחי, אמר בסיום: "היה לנו קשה כי אחרי ההרחקה היינו בדיוק בדקות הטובות שלנו, אבל אחריה הלכנו אחורה. אני שמח על רוח הלחימה, במשחקים האחרונים נלחמנו על כל כדור, וכשקבוצה נלחמת אז היא מנצחת. מאז שצירפנו את השחקנים החדשים ההגנה שלנו יותר יציבה וטובה, ולראייה היריב לא הגיע לאף מצב ממשי גם היום וגם בשבוע שעבר". כשנשאל לגבי שאלת זימונו של דוד רביבו לנבחרת ישראל אמר מזרחי: "אף פעם לא התערבתי בשיקולים של מאמנים לאומיים".

דוד רביבו, שזכה למעקב צמוד של המאמן הלאומי דרור קשטן שישב ביציע, אמר: "אני חושב שדיברנו יותר מדי על הנבחרת. אני אשמח אם אוזמן. כרגע טוב לי באשדוד". לגבי מעבר אפשרי לקבוצה גדולה אמר רביבו: "כרגע זה בגדר שמועות. הכי חשוב זה להתרכז ולהצליח עם מ.ס. אשדוד ולסיים את העונה על הצד החיובי ביותר. שני המשחקים האחרונים היו משחקים של פרשת דרכים. אם היינו מפסידים אותם היינו מסתכלים לעבר תחתית הטבלה, אבל עכשיו אנחנו יכולים להסתכל לחלק העליון של הטבלה. ואני מקווה שזה יימשך ככה".

ברוך דגו אמר: "זה באמת נראה שהפגרה עשתה לנו רק טוב, למרות שלא ראינו היום כדורגל גדול. אבל חשוב היה לנו לעבור את התקופה הלא טובה כמו שצריך, ואנחנו מאוד מאושרים שהיום התרחקנו קצת מהתחתית ואנחנו עולים במעלה הטבלה. אין ספק שהניצחונות האלה מפתחים אצלנו ציפיות. אומנם מכבי לא נמצאת באחת מהעונות הטובות שלה, אבל אנחנו מסתכלים רק על עצמנו, ומה שהיה חשוב זה לנצח ולקחת שלוש נקודות בבית שלנו".

בוזגלו: "נצטרך ללמוד לצאת מזה"

אבי נמני סירב להתראיין בסוף המשחק, מי שכן דיבר מהצד המפסיד הוא מאור בוזגלו, שאמר: "המצב לא טוב, אבל אנחנו צריכים להרים את עצמנו, אני לא רוצה לבוא בטענות לשופטים, מה שהיה מבחינתו הוא כבר היסטוריה. אנחנו צריכים להתמקד עכשיו במשחק החשוב מאוד שיש לנו בשבוע הבא מול הפועל תל אביב. אנחנו נמצאים בתקופה לא טובה, נצטרך ללמוד לצאת מזה. האופי שלנו נמדד בסוג המשחקים מהסוג הזה, ובתקופות הקשות".

"קשה להגיד דבר אחד שלא עובד", המשיך בוזגלו", בסך הכל אנחנו צריכים להיות מקצוענים, להגיע לכל משחק ולתת את המקסימום, גם בשביל האוהדים שבאים לעודד אותנו ורוצים כביכול לראות כדורגל, אני לא חושב שהם מצליחים לראות כדורגל. אנחנו צריכים להרים את הראש ולהמשיך הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully