וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד ניצחה 0:1 את מכבי תל אביב

הצהובים שוב ספגו בפנדל בהפסד 1:0 לאשדוד, אבל הפעם אחרי שריקה מוצדקת, והסתבכו מחדש בתחתית. רביבו כבש בדקה ה-45

מ.ס אשדוד גברה הערב (שבת) 0:1 על מכבי תל אביב והעמיקה את המשבר של הצהובים. אבי נמני ניסה לרענן את השורות עם החזרתם של יוסי שבחון, ג'יזרמו ישראלביץ' ואבי יחיאל להרכב, אבל על הדשא הרטוב באשדוד לא נראה כל שיפור ביכולת של שחקניו, שספגו הפסד שני ברציפות והתקרבו עד למרחק של חמש נקודות בלבד מהקו האדום.

אשדוד, שהצליחה לחבר שני ניצחונות ברציפות ונצמדה עוד יותר למקום שמוביל לגביע אופ"א, לא הבריקה גם היא, אבל נהנתה מהטעות התורנית של איגור טומאסיץ', שתפס את לובומיר קוביצה בתוך הרחבה בדקה ה-45. השופט לירן ליאני התעלם מכל הדיבורים בתקשורת בשבוע האחרון ושרק לפנדל, אותו ניצל דוד רביבו כדי לקבוע את תוצאת המשחק, ולשלוח עוד איתות למאמן הלאומי דרור קשטן, שישב ביציע.

במחצית השנייה כבר נראתה מכבי תל אביב מעט טוב יותר, בעיקר בזכות הרחקתו של קובי דג'אני בדקה ה-66, אבל אשדוד הסתגרה היטב והצליחה לשמור על רשת נקייה ושלוש נקודות מלאות. הצהובים, שכבר החלו לחשוב על העונה הבאה, יצטרכו כעת לחזור להתרכז במאבקי ההישרדות, שמתקרבים אליהם בצעדי ענק, ויהפכו למציאות כואבת במידה והם יפסידו גם במחזור הבא, שם מחכה להם הפועל תל אביב לעוד דרבי טעון.

מהלך המשחק

דקה 2 - בוזגלו הכניס כדור מדויק למגרלשווילי בתוך הרחבה, אבל הבעיטה החלשה שלו מצאה את סטויקיץ' דרוך.

דקה 10 - משה אוחיון השתחרר כ-15 מטרים מהשער ושיחרר בעיטה חזקה ומסובבת שחלפה מעט מעל המשקוף.

דקה 30 - אוחיון ניסה הפעם להפתיע את יבריץ' עם פצצה מ-40 מטרים שפספסה את המסגרת.

דקה 34 - בוזגלו שלח כדור חזק בבעיטה חופשית מ-35 מטר, סטויקיץ' הדף לרגליו של יחיאל, שלא הצליח להשתלט על הריבאונד.

דקה 45 - גול! טומאסיץ' תפס את קוביצה בתוך הרחבה, ליאני זיהה זאת היטב ושרק לפנדל. דוד רביבו ניצל אותו עם כדור שטוח ומדויק לרשת - 0:1 לאשדוד.

דקה 59 - ראובן הרים כדור מסוכן לתוך הרחבה, אבל מקרייב לא הצליח להגיע אליו והצהובים הרחיקו את הסכנה.

דקה 64 - שריקי קיבל כדור עומק מאחורי כל הגנת מכבי תל אביב, אבל התעכב שנייה אחת יותר מדי ושיחרר בעיטה חלשה תחת לחץ לידיים של יבריץ'.

דקה 66 - דג'אני לא הגיע למסירה של רביבו ואיחר בתיקול על שבחון. ליאני מיהר לשלוף לו כרטיס אדום ישיר.

דקה 90 - ברוך דגו בישל לרחמים צ'קול שהיה יכול להכריע סופית את המשחק אבל החטיא מחמישה מטרים.

הרכב מ.ס. אשדוד: דרגאן סטויקיץ', ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון, מאור פרץ, לובומיר קוביצה, קובי דג'אני (הורחק 66), משה אוחיון (ברוך דגו 65), דוד רביבו (שי מימון 80), עידן שריקי (רחמים צ'קול 68), דמיטאר מקרייב.

הרכב מכבי תל אביב: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, אבי יחיאל, משה מישאלוב, אורי שטרית, איגור טומאסיץ' (איליה יבוריאן 70), גיז'רמו ישראלביץ', יוסי שבחון (ציון צמח 82), חיים מגרלשווילי (דור מלול 76), מאור בוזגלו, סקוט סילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully