וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ניצחה 0:1 את בני סכנין

וינסנט אניימה דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-33 וסיפק מגוון הצלות במחצית השנייה, כדי להעניק לאדומים ניצחון על סכנין ואת המקום השני, מרחק נקודה מחיפה

הפועל תל אביב ראתה את מכבי חיפה מנוצחת בקרית שמונה וידעה כי ניצחון ביתי שלה על בני סכנין יצמק את הפער מהירוקים לנקודה בלבד. לשם כך נזקקה הפועל ליכולת נהדרת של השוער וינסנט אניימה, שמנע לפחות שלושה שערים מסכנין במחצית השנייה ועוד לפני כן כבש בפנדל, כדי להעניק ניצחון 0:1 לקבוצתו.

האדומים היו טובים הרבה יותר ושלטו ברסן המשחק בחלקו הראשון. גילי ורמוט הצליח להתל פעם אחר פעם בהגנת סכנין ולאיים על השער, כשלפניו ניסו גם מהראן לאלה וסמואל יבואה. השחקנים של אייל לחמן, כהרגלם בקודש, לא בחלו באמצעים על מנת לעצור את שחקני היריב, כולל כניסות גסות לרגליים של יבואה ושי אבוטבול, שאף נלקח בעקבות הפגיעה של אוקוצ'ה לבית החולים, שם נמצא כי שבר את הקרסול.

המשחק האלים של סכנין לא נעלם מעיניו של השופט חיים יעקב, ששלף צהובים לעבר האורחים ואף זיהה תפיסה של עלי עותמאן בחולצתו של אביחי ידין, מה שהוביל לפנדל אותו בעט לרשת וינסנט אניימה. כן, אין כאן טעות, השוער הניגרי של הפועל נבחר על ידי אלי גוטמן לבועט הקבוע, לאחר שתי החמצות קודמות מהנקודה העונה, ועמד במשימה.

גם סכנין, כמו הקבוצה המארחת, קיבלה את הבשורות מקרית שמונה והבינה כי היא נשרה למקום ה-11, המוליך למבחנים בסוף העונה. במחצית השנייה ניסו שחקניו של לחמן לשחק כדורגל, אבל נתקלו במחסום אדיר העונה לשם אניימה. אקורד הסיום עבור הקבוצה מהצפון הגיע בדקה ה-80, אז מאיר כהן יצא משערו ונגע בכדור בידו מחוץ לרחבה, מה שהוביל להרחקתו. את אפודת השוער תפס החלוץ דיוניסיו מנדס, שבכמה הצלות יפות הוכיח כי אולי בחר בתפקיד הלא נכון. הפועל תל אביב יכולה לברך על הניצחון הקשה, גם אם לא הושג בצורה משכנעת. כך, בסופו של דבר, לוקחים אליפות.

מהלך המשחק

דקה 9: לאלה התפנה בקצה הרחבה ובעיטה שטוחה שלו חלפה סמוך לקורה.

דקה 14: ורמוט ירה מ-20 מטרים, מאיר כהן הדף מצוין.

דקה 15: לוז שלח כדור לרחבה, אבל מאיר כהן הצליח איכשהו למנוע ממנו לחלוף על פניו ועצר גם את הריבאונד של יבואה

דקה 19: ורמוט שיחזר את המבצע שלו מהדקה ה-14, הפעם הכדור טס מעל המשקוף.

דקה 27: הכניסה הקשה של אוקוצ'ה באבוטבול הביאה להחלפתו של קשר האדומים, שאף נלקח לטיפול בבית החולים.

דקה 33: גול! עותמאן תפס את ידין המחליף ברחבה. חיים יעקב הצביע על הנקודה ומי שניגש היה השוער אניימה, בועט הפנדלים החדש של הקבוצה, שלא התבלבל וירה לרשת. 0:1 להפועל ת"א

דקה 43: טופוזאקוב הכשיל את קאסום ברחבה, הפעם משרוקיתו של יעקב נדמה.

דקה 56: שוב טופוזאקוב מעורב באירוע גבולי, כשנגיעת יד שלו ברחבה לא מזכה את סכנין בפנדל.

דקה 59: לאלה הסתובב על המגן שלו ובשמאל בעט גבוה.

דקה 60: גיטא התחמק מידין ושלח כדור מצוין שאניימה הדף בקושי.

דקה 64: עותמאן ירה מ-25 מטרים, אניימה הדף וגיטא שלח את הריבאונד החוצה.

דקה 65: גם המחליף מנדס סחט מאניימה זינוק נפלא, עם בעיטה מקצה הרחבה.

דקה 67: אניימה לא מקבל רגע מנוחה. מנדס התרומם טוב לכדור קרן ונגח לפינה, אך השוער הניגרי הציל בקצות האצבעות.

דקה 75: טלקיסקי שלח כדור רוחב מימין, ויבואה גלש והחטיא במעט את המסגרת.

דקה 80: מאיר כהן יצא בצורה מטופשת ונגע בכדור בידו מחוץ לרחבה, למרות שהמגע הראשון היה עם הראש. ליעקב לא נותרה ברירה אלא להרחיקו. החלוץ מנדס נכנס אל בין הקורות.

דקה 83: טלקיסקי שלח את הכדור החופשי אל המסגרת, מנדס הדף כמו שוער גדול.

דקה 85: גם אנטבי בחן את השוער/חלוץ, ששוב עמד בגבורה והדף את הבעיטה של המגן.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עומרי קנדה, אלין טופזאקוב, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, שי אבוטבול (אביחי ידין, 27), ביברס נאתכו, גילי ורמוט, בן לוז (דימיטאר טלקיסקי, 60), מהראן לאלה (ערן זהבי, 70), סמואל יבואה.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן (הורחק, 80), עלי עותמאן, טל חן, יא יא פטי, באסם גנאים (סרחיו נובואה, 78), חיים בנון, חמד גנאים (יניב לוזון, 27), יחיאל צגאי, אחמד קאסום, אובודו אוקוצ'ה, אושרי גיטא (דיוניסיו מנדס, 65).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully