וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן וואלאס ייעדר בין 4 ל-6 שבועות

שחקן קליבלנד, שטען שיאו מינג תיקל אותו, שבר עצם ברגלו ויושבת לתקופה של עד חודש וחצי: "חשבתי בהתחלה שזו רק מתיחה בשריר"

קליבלנד חטפה הלילה סטירה מצלצלת מכיוונה של יוסטון רוקטס, שהביסה אותה 93:74, אבל הבשורה המרה הגדולה יותר שקיבלה הקבוצה היא הפציעה של סנטר הקבוצה, בן וואלאס.

וואלאס שבר עצם ברגלו הימנית והוא צפוי להיעדר תקופה של בין ארבעה לשישה שבועות. שחקנה של הקאבס טען כי יאו מינג, סנטר יוסטון, בעט בו כששניהם רצו זה לצד זה במהלכו של הרבע השני. וואלאס המשיך עוד לשחק מספר דקות לאחר מכן כיוון שחשב שהוא לא נפצע באופן חמור. 6:19 דקות לסיומו של הרבע השלישי הוא עזב את המגרש מדדה.

"חשבתי שזו מתיחה מסוימת בשריר השוק", תיאר וואלאס את הרגעים שלאחר הפציעה, "שתחלוף בעוד מספר דקות. אבל הכאב לא מש. זו הייתה אחת מהתאונות המוזרות שקורות בכדורסל". השחקן נלקח לצילום באולם טויוטה סנטר, שם אובחן אצלו שבר ברגל.

פציעתו של וואלאס היא לא הראשונה העונה שמשביתה שחקן חשוב במערך של מייק בראון. הסנטר זידרונאס אילגאוסקאס והגארד דלונטה ווסט נפצעו אף הם והיו מושבתים לפרקי זמן.

ראשיד לא יושעה

ובעניינו של וואלאס אחר, ראשיד. הפורוורד של דטרויט פיסטונס לא יושעה ממשחקה של הקבוצה הלילה (בין שישי לשבת) נגד אורלנדו מג'יק, כך החליטה מנהלת הליגה בסופו של דבר. וואלאס היה צפוי להשעייה בת משחק אחד לאחר שצבר לא פחות מ-16 עבירות טכניות, אלא ששתיים מהן בוטלו, כך שוואלאס יהנה מחמת הספק.

* מנהלת הליגה מודעת לקשיי הנזילות שיש לחלק מקבוצות ה-NBA והציעה את עזרתה. המנהלת הציעה הלוואה בסך כולל של כ-200 מיליון דולר במזומן ל-12 קבוצות, לכל מטרה שהיא. זאת במטרה לסייע לקבוצות שמתקשות להתמודד עקב המשבר הכלכלי הגדול שפוקד את ארה"ב והעולם. ב-NBA סירבו לנקוב בשמותיהן של הקבוצות שביקשו ללוות את הכסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully