וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תם פרק האיחוד

קובי פגש את שאקיל לראשונה מאז האולסטאר, אבל הפעם לא שיתף פעולה והלייקרס הביסו את הסאנס 106:132. יוסטון-קליבלנד 74:93

למרות ששעות מספר לפני כן פערה פיה בתדהמה מדינה שלמה במזרח התיכון נוכח ההפסד של הקבוצה שלה לריאל מדריד האימתנית, לארצות הברית של אמריקה כנראה שהחדשות עוד לא הגיעו. שם דווקא העדיפו להתרכז בכדורסל מסוג האחר, ב-NBA, היא ליגת הכדורסל הטובה בעולם. כיאה למנה הקבועה ולטרום הבומים הגדולים של הלילות בין שישי לשבת, רק שני משחקים נערכו הלילה (בין חמישי לשישי), אבל אלו ושחקנים ואילו קבוצות היו שם, וואו, וואו. אחלה NBA.

ל.א לייקרס (10:48) - פיניקס (25:32) 106:132

קובי ושאקיל נפגשו בפעם הראשונה מאז זכו במשותף בתואר ה-MVP של האולסטאר, אבל לכוכב של הלייקרס ולקבוצה שלו לא היו כל כוונות לשתף פעולה פעם נוספת. הלייקרס נהנו מההגנה הרע במיוחד של הסאנס כדי לקלוע 70 במחצית הראשונה, ביססו את היתרון שלהם בקלות וקובי יכול היה לנוח ולקלוע 22 נקודות ב-27 דקות משחק, אליהן הוסיף גם 8 אסיסטים.

מי שהמשיך להיות האיש של הלייקרס היה למאר אודום, שעולה בחמיישיה באופן קבוע מאז הפציעה של אנדרו ביינום ואת הערב סגר עם 23 נקודות ו-9 ריבאונדים. פאו גאסול הוסיף 16 ו-9 באותן קטגוריות וסשה וויאציץ' קלע 14. סגנית האלופה כל כך נהנתה מה-אין הגנה של היריבה שלה, שהיא קלעה ב-57.4 אחוז מהשדה ולאור העובדה שהניצחון היה כל כך ברור, אף שחקן שלה לא שיחק יותר מ-32 דקות.

אצל הסאנס זה שוב לא עבד מול קבוצה חזקה ולמרות שאלאנדו טאקר קלע 16 נקודות, הוא עדיין לא סטיב נאש שכל כך חסר. ליאנדרו ברבוסה הוליך את הקלעים עם 18 נקודות, גוראן דראגיץ' קלע 14 וג'ארד דאדלי וג'ייסון רויצ'רדסון הוסיפו 13 כל אחד. שאקיל שיחק קצת יותר מ-21 דקות בהן קלע 12 והוריד 7 ריבאונדים.

יוסטון (21:37) - קליבלנד (12:44) 74:93

לברון פיספס זריקות, התווכח עם השופטים וסיים משחק ראשון בקריירה ללא אסיסט אחד לרפואה וכשזה קורה, הקבוצה מאוהיו יכולה רק להפסיד. בצד השני הרוקטס ממשיכים לעשות חיים בלי טרייסי מקגריידי.

יאו מינג קלע 13 מ-15 מהשדה בדרך ל-28 נקודות ונעזר ב-15 נקודות והגנה מצוינת על לברון מצידו של רון ארטסט בדרך לניצחון בו המפתח היה שוב ההגנה. הרוקטס החזיקו את שש היריבות האחרונות שלהם על ממוצע של 83.6 נקודות ואם הם יצליחו להמשיך ככה, הם יהיו מועמדים לדברים גדולים השנה.

לברון קלע הלילה 21 ב-7 מ-21 מהשדה והשורה הסטטיסטית הנוספת שלו הצביעה בעיקר על ריבאונד אחד ושלושה איבודים. אם לא די בצרה הזו, חדשות רעות נוספות הגיעו מכיוונו של בן וואלאס, ששבר עצם ברגלו ברבע השני וכנראה ייעדר תקופה של 4-6 שבועות.

מו וויליאמס הוסיף הלילה 21 נקודות עבור קליבלנד, זידרונאס אילגאוסקאס קלע 11 והוריד 13 ריבאונדים וגם וולי שצ'רביאק סיים עם 11 נקודות. וון וופר עלה מהפספל הטקסני וקלע 19 ולואיס סקולה פיספס בקצת עוד דאבל-דאבל אחרי שסיים עם 14 נקודות ו-9 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully