וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למפארד: "היה חשוב לנו מאוד לא לספוג"

צ'לסי הצטרפה להצלחת האנגליות עם 0:1 על יובה. הקשר מרוצה. ראניירי: "לא נכנעים". קלינסמן לאחר ה-0:5 בליסבון: "הצגה מרשימה"

וידאו: רויטרס

צ'לסי הפכה הערב לקבוצה האנגלית השלישית מתוך ארבע שמנצחת בשמינית גמר ליגת האלופות. הלונדונים גברו על יובנטוס 0:1 במה שהיה הניצחון השני של חוס הידינק כמאמנה של הקבוצה בפועל ופרנק למפארד אמר אחרי המשחק: "זו התחלה טובה. בליגה אנחנו לא במקום בו היינו צריכים להיות, אבל הניצחון של אסטון וילה היה גדול וגם התוצאה הערב טובה".

"היה חשוב לנו מאוד לא לספוג", הוסיף למפארד, "ברור שהגומלין יהיה קשה. יובנטוס קבוצה מצוינת וזו ליגת האלופות. אנחנו בשלב בו כל הגרלה היא קשה ולכן חשוב מאוד שלא ספגנו. יובנטוס יכולה לגרום לנו לבעיות, אבל אנחנו יכולים לעשות להם בעיות".

קלאודיו ראניירי חזר הערב לעמוד על הקווים בסטמפורד ברידג' לראשונה מאז פוטר מצ'לסי לפני למעלה מארבע שנים, אבל הפסיד ואמר אחרי המשחק: "יהיה לנו קשה לעבור, אבל אנחנו לא מניפים דגל לבן. "דרוגבה לא היה טוב בחצי השנה האחרונה והוא רצה להרשים את המאמן החדש שלו. שמרנו עליו טוב ככל שיכולנו".

עוד אמר ראניירי: "חבל כי אחרי פתיחה קצת איטית שלנו הצלחנו לעמוד בשוויון כוחות מול צ'לסי והאמנו שאנחנו יכולים להשוות. בכל מקרה, יש עוד הרבה מה לשחק עליו. מה שמאכזב אותי זה שעכשיו צ'לסי ישחקו על מתפרצות ויבנו על כדורים חופשיים בגומלין".

שוער הקבוצה, ג'יאנלואיג'י בופון, התייחס לעובדה לפיה יובנטוס הפסידה הערב בפעם השביעית מתוך שמונה המשחקים האחרונים שלה באנגליה: "אני משחק ביובה הרבה שנים וגם כשהיינו יותר טובים תמיד התקשנו כאן. שיחקנו טוב והדבר היחיד שחסר לנו זה שער. אבל ההופעה שלנו הותירה אותנו אופטימיים".

קלינסמן: "לפחות עם רגל וחצי בשלב הבא"

באיירן מינכן יכולה כבר לראות עצמה בשמינית הגמר, לאחר 0:5 בחוץ על ספורטינג ליסבון. "ספורטינג פתחה מצוין והגיעה לשני מצבים טובים ב-20 הדקות הראשונות, אבל אנחנו עלינו ל-0:2 והאופוריה שלהם התפוגגה", אמר המאמן המאושר, יורגן קלינסמן בסיום.

"אנחנו לפחות עם רגל וחצי ברבע הגמר. אסור לנו לאפשר שמשהו רע יקרה בגומלין, אבל עדיין צריך להתייחס למשחק השני ברצינות. זו הייתה הצגה מרשימה ומשחק שכיף לראות. אני בטוח שנישאר עם הרגליים על הקרקע ולא נעריך את התוצאה הזו יתר על המידה", אמר קלינסמן, שקבוצתו נמצאת בתקופה רעה מאוד בליגה.

"זו הרגשה של תסכול", אמר מאמן הפורטוגלים, ספורטינג ליסבון, זה לא נורמלי להפסיד בתוצאה כזו בשלב כזה של ליגת האלופות. במחצית הראשונה היינו טובים יותר, אבל לאחר מכן איבדנו את הסדר ונתנו לבאיירן המנוסה לעשות מה שהיא רוצה במגרש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully