וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי ברקיע היהלומים

בניון כבש בדקה ה-82 והעניק לליברפול 0:1 קטן-גדול ויקר על ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו. צ'לסי - יובנטוס 0:1, ספורטינג ליסבון - באיירן מינכן 5:0

כשיוסי בניון ירכיב אלבום או יכתוב ספר זכרונות מסוג כלשהו על הקריירה שלו, המשחק של ליברפול הערב (רביעי) בסנטיאגו ברנבאו נגד ריאל מדריד יתפוס מקום נרחב ומכובד.

הקשר הישראלי רשם משחק מצוין הערב במדי האדומים בשמינית גמר ליגת האלופות וקינח את ההופעה עם שער נגיחה שמונה דקות לסיום. ליברפול ניצחה 0:1 ולאור העובדה שמשחק הגומלין בעוד שבועיים ייערך באנפילד, ניתן לומר בבירור שהיא עשתה צעד גדול לכיוון רבע גמר המפעל.

וחוץ מזה היו עוד שלושה משחקים.

בלונדון אירחה צ'לסי את יובנטוס למשחק הראשון מבין שניים בהתמודדות שלפחות על הנייר נראתה מותחת וצמודה. הקבוצה האנגלית ניצחה 0:1, אבל גם אחרי 90 דקות קשה לראות איזו קבוצה תשלים את ההעפלה לשלב הבא.

את התוצאה של הערב השיגה באיירן מינכן, שהביסה 0:5 את ספורטינג ליסבון. הפורטוגלים היו הרבה יותר טובים במחצית הראשונה, אבל התפרקו לחלוטין בשנייה ומן הסתם כנראה נזרקו מליגת האלופות בבושת פנים.

את תוצאות התיקו היחידה הערב סיפקו ויאריאל ופנאתינייקוס, שסיימו ב-1:1 וייפגשו שוב באתונה בעוד כשבועיים, למשחק גומלין על כל הקופה.

ריאל מדריד - ליברפול 1:0

אם לשפוט על פי כמות התארים בלבד, המפגש הספרדי-אנגלי היה הגדול ביותר שיש לליגת האלופות להציג השנה, אבל בפועל הוא היה כמעט יבש משערים. ליברפול עלתה הערב לדשא עם חמישה ספרדים (ואנגלי אחד) לעומת שלושה בלבד של ריאל מדריד, אבל גם עם ישראלי אחד שעשה את ההבדל.

ההזדמנות הראשונה הגיעה אחרי 4 דקות, כשרובן הזין את ראול בכדור עומק מצוין, אבל החלוץ בעט חלש ברגל ימין לידיים של פפה ריינה. הבלאנקוס לחצו, אבל דווקא האדומים הגיעו להזדמנות הטובה ביותר מאז הפתיחה כשפרננדו טורס קיבל כדור עומק בזווית מעט קשה בדקה ה-21, חדר לרחבה במהירות ושיחרר בעיטה חזקה שנהדפה לקרן על ידי קסיאס.

בצד השני רובן ומרסלו איימו מחוץ לרחבה, אבל בעטו החוצה וריאל התקשתה לפרוץ לתוך הרחבה ולהגיע למצבים טובים יותר. צ'אבי אלונסו סחט הדיפה של קסיאס בבעיטה מהחצי, אבל המחצית הסתיימה ללא שערים.

המחצית השנייה נמשכה בניגון דומה וללא הזדמנויות גדולות, אבל עבירה לא חכמה של גבי היינצה בדקה ה-81 סידרה לליברפול את היתרון. הארגנטינאי הכשיל את דירק קויט באזור הרחבה, פאביו אורליו הגביה את הכדור החופשי ויוסי בניון נגח פנימה. 0:1 לליברפול.

צ'לסי - יובנטוס 0:1

זה לא שצ'לסי נראית יותר טוב מאז שחוס הידינק הגיע, כמו התחושה שהשחקנים בכחול שוב מאמינים ושהקבוצה מבירת אנגליה פשוט מרגישה הרבה יותר טוב. יובנטוס הגיעה הערב לסטמפורד ברידג' עם מטען שכולל שישה הפסדים מתוך שבעת המשחקים האחרונים שלה במולדת הכדורגל, אבל צ'לסי לא איפשרה לה לשפר את המאזן.

צ'לסי נראתה יותר מרוכזת בפתיחה והאיום הראשון נרשם בבעיטה של סולומון קאלו מחוץ לרחבה. עוד כמה דקות עברו ודרוגבה הגיע ראשון להרמה של בוסינגווה, אבל נגח החוצה.

בדקה ה-12 הלחץ נשא פרי ראשון. קאלו השתלט על ריבאונד מכדור חופשי של למפארד והכניס כדור עומק למרכז הרחבה האיטלקית, דרוגבה הגיע ראשון ובעט שטוח פנימה. 0:1 לצ'לסי. יובנטוס נזכרה להתעורר רק אחרי שספגה ואלסנדרו דל פיירו הגיע למצב טוב מאוד בתוך הרחבה, אבל נהדף על ידי צ'ך.

יובנטוס ידעה ששער חוץ יעשה לה שירות נהדר לקראת הגומלין בטורינו ומרקו מרקיוני, שהחליף את מאורו קאמורנסי, בעט כדור מסוכן מחוץ לרחבה שחלף במעט מעל המשקוף של השוער הצ'כי.

ספורטינג ליסבון - באיירן מינכן 5:0

14 פעמים נפגשו ספורטינג ליסבון ובאיירן מינכן במסגרות אירופאיות לפני ההתמודדות הערב והקבוצה הפורטוגלית התכוונה לשנות היום את ההיסטוריה. האריות היו טובים יותר במשך כל המחצית הראשונה, בעטו יותר לשער, החזיקו יותר בכדור ו...הפסידו. אחרי שספורטינג ספגה את השני היא פשוט התפרקה ובאיירן הפכה הערב לקבוצה הראשונה שכבר עלתה לרבע הגמר.

למרות הסטטיסטקה שממש לא עמדה לזכותה, ספורטינג פתחה בלחץ גדול על השער הגרמני, רנסינג בלם את מוטיניו בדקה ה-5 וכעבור 7 דקות הציל פיליפם להאם בעיטה של אנדרסון פולגה מהקו.

ליידסון ומוטיניו המשיכו לנסות ולא הצליחו, ספורטינג שלטה במשחק אבל לא הבקיעה ובדקה ה-42 היא שילמה. ריברי חטף במרכז המגרש ויצא למתפרצת של שחקן אחד כשהרץ מהחצי, התגבר על ההגנה הירוקה-לבנה וכבש מול טיאגו את ה-0:1.

בדקה ה-57 זה כבר 0:2. מסימו אודו העלה כדור מצד ימין, לוקה טוני הקדים את ההגנה ונגח ומירוסלב קלוסה דחק מקרוב בעזרת אזור החלציים, ספק מעמדת נבדל. הקוון לא הרים דגל ובאיירן אצה לחגוג.

עוד 6 דקות עברו, רושמבק הכשיל את להאם ברחבה וריברי כבש את השני שלו, הפעם מהנקודה הלבנה. בדקה ה-84 הוסיף לוקה טוני את הרביעי בנגיחה מקרוב, אחר כך כבש עוד אחד, באיירן עלתה ל-0:5 וגם לרבע הגמר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

ויאריאל - פנאתינייקוס 1:1

פנאתינייקוס פתחה את קמפיין ליגת האלופות לא טוב, אבל הוכיחה שהיא מסוגלת לנצח בחוץ אפילו את אינטר. הערב היא הייתה פחות טובה מיריבתה, אבל ידעה לכבוש שער חוץ שכמעט הספיק לה לניצחון. ויאריאל מצידה הייתה צריכה לכבוש יותר בהזדמנויות אליהן הגיעה, אבל לפחות לא הפסידה והיא תנסה להשיג תוצאה טובה ביוון.

ויאריאל נראתה הרבה יותר החלטית בפתיחה, אבל רוסי ויורנטה לא מצאו את השער ומריו גלינוביץ' בלם את ההזדמנויות שכבר הגיעו לכיווןן המסגרת שלו. בצד השני קראגוניס סחט עצירה מדייגו לופז והיוונים נכנסו לאט לאט למשחק.

ויאריאל המשיכה להיות טובה יותר, אבל פנאתינייקוס המתינה בסבלנות ואחרי כמה נסיונות עקרים שלו לפני כן, השתלט קראגוניס על כדור מחוץ לרחבה בדקה ה-59 והפציץ לרשת של לופז. כנראה שזה בדיוק מה שהצוללת הצהובה הייתה צריכה וחמש דקות אחרי שנכנס כמחליף, בדקה ה-67, סחט רובר פירס פנדל מפוקפק וג'וזפה רוסי השווה בפנדל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully