וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי רם: "הוכחתי לכל העולם שזה אפשרי"

הישראלי, שהודח בסיבוב הראשון בטורניר דובאי עם קווין אולייט: "נלחמתי עבור משהו באמת גדול, ארצה לחזור לכאן בשנה הבאה"

השתתפותו של אנדי רם בטורניר דובאי הגיעה היום (רביעי) לסיומה המהיר. הישראלי ובן זוגו, קווין אולייט מזימבבוואה הודחו בסיבוב הראשון של טורניר הזוגות, לאחר הפסד 6:3, 3:6, 10:8 לדויד פרר הספרדי ומראט סאפין הרוסי. כזכור, רם קיבל ויזה לטורניר רק לאחר סערה ציבורית כלל עולמית, ולאחר שהשלטונות באיחוד האמירויות סירבו לתת ויזה לשחר פאר, שלא השתתפה בטורניר הנשים.

המשחק עצמו נערך תחת אבטחה כבדה. הצופים בו לא הורשו להכניס תיקים למתחם האצטדיון, כמו כן, כל הנכנסים עברו בדיקה מקיפה באמצעות גלאי מתכת, וזאת מחשש למחאות וניסיונות פגיעה בישראלי. בנוסף, משחקו של רם לא הופיע בלוח התוצאות החי, יחד עם יתר המשחקים, במה שנראה כצעד מחאה של מארגני הטורניר.

בסיום המשחק אמר רם במסיבת העיתונאים: "תנו לי הגיד לכם קודם כל שמה שקרה כאן היה משהו גדול, משהו היסטורי. הספורטאי הישראלי הראשון שמשחק בדובאי. נלחמתי עבור משהו באמת באמת גדול, ועצם העובדה שהגעתי לכאן הוכיחה שלא צריך לערב ספורט ופוליטיקה. זה גשר שמחבר בין אנשים, ארצות, תרבויות, דתות, הכל, וזה היופי שבספורט. לכן בחרתי להיות ספורטאי ולא פוליטיקאי".

רם סיפר כי לא נתקל בעוינות מהתושבים המקומיים במשך שהותו בדובאי: "מהרגע הראשון שנחתתי כאן בשדה התעופה התייחסו אליי טוב מאוד. הסיעו אותי לבית המלון, יצאתי לאכול בכמה מסעדות, עם שומרי ראש כמובן. החבר'ה ששמרו עליי עשו עבודה מצוינת ונתנו לי להרגיש בנוח".

כשנשאל האם ירצה לחזור לטורניר בשנה הבאה: "כמובן שארצה לחזור לכאן. כולם היו כל כך נחמדים אליי, אני לא רואה סיבה מדוע לא. הראתי לכל העולם שזה אפשרי להגיע לכאן, ומשהו גדול קרה כאן השנה. למרות שהפסדתי, שיחקתי טניס, כאן, בדובאי. אני חושב שזה דבר טוב לעתיד לעוד 30 או 40 שנה".

דג'וקוביץ' גימגם, מארי שייט

בהיעדרם של רפאל נדאל ורוג'ר פדרר הפצועים, מדורג נובאק דג'וקוביץ' ראשון בטורניר היחידים היוקרתי בדובאי, והיום המשיך הסרבי את השנה הבינונית שלו עם ניצחון דחוק 3:6, 6:3, 4:6 על יאן הרניך הצ'כי בסיבוב השני. דג'וקוביץ' עבד למעלה משעתיים מול הרניך (66 בעולם) לפני שעלה לסיבוב השלישי, שם יפגוש לקרב סרבי-קרואטי חם את הכוכב העולה מרין סיליץ', שניצח את ג'וליאן בנטו הצרפתי 3:6, 6:4, 5:7.

המדורג שני בטורניר, אנדי מארי, נהנה מיום קל בהרבה עם ניצחון 2:6, 3:6 על הצרפתי הוותיק ארנו קלמו. יריבו הבא של מארי יהיה צרפתי אחר, רישאר גאסקה, שניצח את סימונה בוללי 7:6, 3:6, 6:7. ז'יל סימון, המדורג שלישי, טייל עם 1:6, 2:6 מול טימורס גאבשווילי הרוסי, בדרך למפגש כל צרפתי מול הקוסם פבריס סנטורו, שניצח את מארק שיאודינלי השוויצרי 6:3, 1:6, 6:7. המדורג רביעי, דויד פרר, גבר על פיליפ קולשרייבר 4:6, 2:6, ויפגוש את איגור אנדרייב שניצח בדרבי רוסי את דימיטרי טורסנוב 7:5, 4:6, 3:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully