וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין לנו מושג מהיכן שאב סלע את המידע המוטעה"

הודעה שיצאה מטעמה של שחר פאר תקפה את ציטוטי דודי סלע. בינתיים הצהיר סלע: "דבריי הוצאו מהקשרם. לא הייתה לי כוונה לפגוע בשחר"

על רקע ההחלטה של מארגני טורניר דובאי לא לאפשר לטניסאית הישראלית שחר פאר להתחרות בתחומי המדינה, מי שיצא היום (שלישי) באופן מפתיע להגנת אנשי דובאי הוא לא אחר מאשר הישראלי דודי סלע, שמשחק בימים אלה בטורניר דלריי ביץ'.

"אני חושב שזה מצער שלא נתנו לשחר להשתתף בטורניר, אבל זאת גם אשמתה", אמר סלע, "כי היא ביקשה את הוויזה מאוחר מדי, ימים ספורים לפני פתיחת הטורניר. אם אתה רוצה לנסוע, אתה חייב לארגן את האשרה לפחות חודש מראש". סלע הוסיף לבסוף כי "למרות זאת, זה עדיין רע. זה ספורט, לא מלחמה. כולם אמורים לשחק".

בסביבתה של פאר לא אהבו את הציטוטים. בהודעה רשמית שהוצאה מטעמה נכתב: "בהמשך לציטוטו של דודי סלע בתקשורת אני רוצה להבהיר ששחר פאר הגישה בקשה לקבלת ויזה לדובאי בשיתוף עם ה-WTA למעלה משלושה חודשים לפני פתיחת הטורניר. אין לנו מושג מהיכן שאב דודי סלע את המידע המוטעה הזה. כמו כן יש לזכור שהסיבה הרשמית של טורניר דובאי, לאי קבלת הויזה לא כללה טענה כלשהיא לגבי פרוצדורת הגשת הויזה".

כידוע, מארגני הטורניר נקנסו ב-300 אלף דולר, ולשחר פאר הוענק פיצוי בסך 44 אלף דולר ו-130 נקודות דירוג. כמו כן, מעתה על הטורניר לספק ויזה לטניסאים ישראלים לפחות שמונה שבועות מראש, ואם לא - הטורניר יבוטל.

סלע אף הצדיק את הטניסאים האחרים שבחרו שלא להחרים את הטורניר. "זה נודע להם רק יום לפני הפתיחה", הסביר סלע, "אם הם היו יודעים את זה שבועיים מראש, אולי זה היה קורה, אבל הם כבר שילמו הרבה כסף כדי להגיע לשם".

הערב ביקש סלע להבהיר את דבריו ואמר: "דבריי הוצאו מהקשרם. לא הייתה לי כל כוונה לפגוע בשחר. תמכתי במאבקה להשיג את הויזה לדובאי. אני מתנצל בפני שחר ובפני כל מי שנפגע מהדברים שצוטטו בשמי ושובשו".


אגב, מרכוס בגדאטיס, ידידו של סלע (ויריבו בסיבוב השני), אמר כי "אם לא היו נותנים לרם להיכנס, הייתי מחרים את הטורניר".

עדכון ראשון: 25/2 13:03
עדכון אחרון: 25/2 16:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully