וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: קל? קלרנס

מילאן התקשתה נגד קליארי, אך סיידורף ההולנדי סידר ניצחון 0:1. פיורנטינה ניצחה בדקה ה-90 את קייבו (1:2), 0:1 לגנואה בנאפולי

הפער בפסגה האיטלקית מעניק שקט וביטחון לאינטר של ז'וזה מוריניו, וכך עיקר מאבקי היום (ראשון) התרכזו במיקומים המעניקים כרטיסים לאירופה. מילאן התאוששה מעט מההפסד בדרבי בשבוע שעבר, כשגברה בקושי 0:1 על קליארי בסן סירו, וצימקה את הפער מיובנטוס השנייה לשתי נקודות.

אל המקום הרביעי חזרה פיורנטינה, שניצחה 1:2 את קייבו עם שער דרמטי של מוטו בתוספת הזמן. גנואה בפיגור נקודה אחריה, לאחר ניצחון חוץ חשוב, 0:1 על נאפולי המתפוררת. לאציו ניצחה 0:2 בלצ'ה.

מילאן - קליארי 0:1

כשהיא בפיגור 11 נקודות מאינטר וחשה עדיין את הדי ההפסד בדרבי, אירחה מילאן את קליארי המפתיעה מהמקום השביעי. האורחים זוכרים לטובה את המפגש הקודם עם הרוסונרי, שכן אותו 0:0 קטע את פתיחת העונה האיומה של הקבוצה (חמישה הפסדים) והוציא אותה לדרך חדשה.

קליארי הייתה עדיפה במחצית הראשונה, כשאקוואפרסקה וג'דה מספקים תעסוקה לכריסטיאן אביאטי בשערה של מילאן. לאחר ההפסקה כדור של אנדראה קוסו פגע בקורה, אבל זה כבר היה יותר מדי עבור השחקנים של קרלו אנצ'לוטי, שהבקיעו בצד השני מרגלי קלרנס סיידורף בדקה ה-65.

פיורנטינה - קייבו 1:2

הויולה קיוו להתאושש מההפסד הביתי באופ"א 1:0 לאייאקס, ומה טוב יותר מקייבו החלשה (מקום 19) כדי לצבור שלוש נקודות וביטחון מחודש. אלא שהחמורים המעופפים, שסיימו בארבע תוצאות תיקו 1:1 רצופות, לא הרימו ידיים מראש וכמעט הפתיעו בפירנצה.

אלברטו ג'ילארדינו פתח בדיוק כפי שסיים נגד אייאקס - עם מגוון החמצות - ובצד השני הובקע השער בשיתוף פעולה של שני הבלמים. קרן של קייבו הגיעה למריו ז'פס שהסיט בראש לסנטיאגו מוררו הארגנטינאי, שכבש מקרוב. רק בדקה ה-73 הלחץ של פיורנטינה הניב פרי, כשהמחליף אמיליאנו בונאצולי הגביה לראשו של ג'ילארדינו, שהפעם נגח פנימה. בתוספת הזמן אדריאן מוטו כבש את השער המכריע, לאחר עוד בישול של בונאצולי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

נאפולי - גנואה 1:0

משהו רע עובר על הנאפלוטינים מאז החלה שנת 2009. אמנם הם חנכו את השנה החדשה עם ניצחון על קטאניה, אך מאז רשמו שישה משחקים ללא ניצחון, כשהשמועות מספרות על חיכוכים בין השחקנים האיטלקים לדרום אמריקאים.

חרמן דניס ואסקיאל לאבצי פתחו בחוד של נאפולי, אבל במחצית הראשונה היה זה דווקא הארגנטינאי מן העבר השני, דייגו מיליטו, שהיה הכי קרוב להבקעה ב-45 דקות מאכזבות. במחצית השנייה עלה לשחק בושקו יאנקוביץ', ובדקה ה-69 הוא הרשית לאחר בישול של טיאגו מוטה.

לצ'ה - לאציו 2:0

שישה משחקים ללא ניצחון דירדרו את הקבוצה של דליו רוסי עד למקום ה-11 והרחיקו אותה מחלומות החזרה לאירופה, ועוד בתקופה בה היריבה העירונית רומא מתקדמת במעלה הטבלה. לצ'ה לא ניצחה בבית מאז חודש ספטמבר וגם הפעם לא חרגה ממנהגה.

המשחק נפתח נהדר, כשבצד אחד דניאלה קאצ'יה בועט לקורה כבר בדקה הראשונה ומאורו סראטה מחקה אותו בצד השני שבע דקות לאחר מכן. בדקה ה-11 כבש פסקוואלה פוג'יה את הראשון של לאציו, ובדקה ה-50 בישל הקשר לאלכסנדר קולארוב, שהבקיע שער נהדר מזווית אלכסונית קשה.

משחקים נוספים:

קטאניה - רג'ינה 0:2
לקטאניה: צ'ירו קפואנו (35), אלסנדרו פוטנצה (74)

סמפדוריה - אטאלנטה 0:1
לסמפ: ג'יאמפאולו פאציני (61)

טורינו - אודינזה 0:1
לטורינו: פאולו דלאפיורה (80)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully