וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: הג'וקר של מוריניו

באלוטלי עלה מהספסל וכבש את שער הניצחון של אינטר ב-1:2 על בולוניה. יובנטוס שמרה על פער תשע הנקודות עם 0:2 בחוץ על פאלרמו

קצת לפני שהוא פוגש השבוע את חברו הוותיק אלכס פרגוסון בשמינית גמר ליגת האלופות, ראה הערב (שבת) ז'וזה מוריניו את אינטר שלו מנצחת 1:2 את בולוניה וממשיכה לשמור בבטחה על המקום הראשון בסריה A. מאוחר יותר ניצחה גם יובנטוס, שתפגוש את צ'לסי השבוע, כשחזרה מסיציליה עם 0:2 על פאלרמו ושמרה על פער תשע הנקודות מהאלופה. נציגה איטלקית נוספת שתפגוש יריבה אנגלית השבוע, רומא (שתפגוש את ארסנל), גברה 0:1 על סיינה.

בולוניה - אינטר 2:1

שבוע אחרי הניצחון הגדול בדרבי על מילאן, התקשתה האלופה מול הבולונזים, ששמרו על רשת נקייה במחצית הראשונה, אבל נכנעו לשער של אסטבן קמביאסו בדקה ה-57, אחרי בישול של אדריאנו.

בדקה ה-77 הוציא מוריניו את אדריאנו והכניס את פטריק ויירה כדי לנסות לשמור על היתרון, אבל בולוניה ענתה במהירות עם שער שוויון של מיגל בריטוס כעבור דקה. אז שלף המאמן הפורטוגלי מהספסל את מריו באלוטלי, החלוץ הצעיר שחזר מהשעייה, שהמשיך בקצב המסחרר עם שער משלו אחרי בישול של ויירה, ואינטר יצאה עם שלוש הנקודות.

פאלרמו - יובנטוס 2:0

הגברת הזקנה הדרימה לסיציליה והצליחה לשמור על פער סביר מאינטר, ועל מוראל גבוה לקראת הביקור בסטמפורד ברידג' ביום רביעי. מומו סיסוקו העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-27, ובדקה ה-79 בישל אמאורי, שהגיע ליובה מפאלרמו, את השער השני לדויד טרזגה שקבע את תוצאת המשחק.

רומא - סיינה 0:1

אחרי המכה שספגה מול אטלאלנטה במחזור הקודם (3:0) חזרה רומא לדרך הניצחונות ולמקום השלישי, בו תחזיק לפחות עד משחקה של מילאן מחר מול קליארי. הג'ילארוסי, שיפגשו את ארסנל בשמינית גמר ליגת האלופות השבוע, נהנו משער בודד של טאדיי בדקה ה-63 כדי להשאיר את כל הנקודות בבירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully