וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נראה שדולי ג'ונסון עושה שביתה איטלקית"

22.2.2009 / 13:25

במכבי ת"א זועמים על הקשר האפאתי, מאוכזבים ממישאלוב, מודאגים מחסרונו של ז'אן בדרבי, תוקפים את השופטים ומגנים על נמני. שמח

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

"מוזר שהטעויות תמיד נגדנו"

יממה לאחר ההפסד 1:2 להפועל פתח תקווה בבלומפילד, ובמכבי תל אביב מסרבים היום (ראשון) להירגע בכל הנוגע לטעויות השיפוט במשחק. שופט המשחק משה בוחבוט שגה כאשר פסק לכדור עונשין מ-11 מטר לזכותם הפתח תקוואים עמוק בתוספת הזמן, בעוד שהעבירה שביצע דרגוסלב יבריץ' הייתה בבירור מחוץ לרחבה. הבוקר הודיע איגוד השופטים כי בוחבוט והקוון ערן לייכט יזומנו לוועדה המקצועית של איגוד השופטים על מנת לתת הסברים והבהרות על פסיקותיהם במשחק. בשלב זה נודע כי בוחבוט ולייכט לא ישובצו למשחקים עד התכנסות הוועדה המקצועית בשבוע הבא או בעוד שבועיים והם גם עשויים לספוג עונש השעיה נוסף בתום הבירור שייערך.

במכבי שמעו הבוקר על זימונם של שופטי המשחק לוועדה המקצועית ואמרו: "אז מה אם זימנו אותם? מה זה יעזור לנו? זה לא יחזיר את הנקודות שאיבדנו. אם איגוד השופטים רוצה לעשות משהו, אז שלא יסתפק בדיבורים ובירורים אלא יעשה מעשים. איבדנו העונה בין 8 ל-12 נקודות באחריות ישירה של שופטים. אומרים לנו שטעויות קורות, אבל מוזר רק שהן קורות תמיד נגדנו".

ג'ונסון מקרטע, מישאלוב לא פוגע

הבוקר דיברו גורמים במועדון גם על הצורה המזוויעה שבה שיחקו אמש מספר שחקנים, כשעיקר הטענות והתלונות הופנו כלפי הקשר דולי ג'ונסון, שהיה חלש מאוד ונראה אפאתי על המגרש. "זה היה על גבול השביתה האיטלקית", אמר היום גורם במועדון בהתייחסו למשחקו של הקשר הליברי. "הוא פשוט לא זז על המגרש ונראה גרוע מאוד", הוסיף הגורם.

שחקן נוסף שספג ביקורת הוא הקפטן משה מישאלוב, שהיה שוב חלש. בהתקפה האחרונה, שהביאה לפנדל נגד הצהובים, סיבסב החלוץ הפתח תקוואי שמעון אבוחצירה את מישאלוב ועבר אותו בקלות מסחררת. גורמים בצוות המקצועי דיברו על חולשתו של הקפטן, ונראה כי מישאלוב שוב צפוי לאבד את מקומו בהרכב כבר במשחק הקרוב.

הבוקר הודיעה ההתאחדות לכדורגל כי הבלם ליאור ז'אן, שהורחק אמש בסיום המשחק לאחר שפלט מספר מילים לעבר הקוון ערן לייכט, יועמד לדין באשמת העלבת שופט. ז'אן ייעדר ממשחק הליגה הקרוב באשדוד, ובמכבי מקווים כי הבלם לא יורחק ליותר ממשחק אחד, שכן אז הוא יחמיץ גם את הדרבי הבא מול הפועל תל אביב במחזור ה-22 שיסגור את הסיבוב השני בליגת העל.

היסטוריה בבלומפילד

אמש במהלך המשחק נשמעו לראשונה העונה שריקות בוז וקריאות "תתפטר", ולעברו של המנג'ר אבי נמני בעת שהוציא מהמגרש את חיים מגרלשווילי בדקה ה-58 למשחק. מהעבר השני קמו אוהדי שערים 8 ו-11 והחלו לעודד במרץ רב את נמני בתגובה לקריאות שהגיעו מכיוון שער 13.

המחלוקות בין גושי האוהדים נמשכו גם הבוקר. טל ברמן ואילן השועל, מראשי ארגון ה"אולטראס מכבי" פרסמו הבוקר דברי תמיכה בנמני ואמרו לוואלה! ספורט: "למרות האכזבות ולאור היכולת שמציגה הקבוצה, אנחנו מאוד מאוכזבים מכך ששחקני מכבי לא מוצאים לנכון להבין באיזה מועדון הם נמצאים. אנחנו מעריכים מאוד את התכנון של אבי נמני לעשות דברים חדשים לטווח ארוך ומבינים שיש לזה מחיר. אנחנו לא שוכחים את המצב הגרוע בו קיבל נמני את הקבוצה, ואנחנו לא שוכחים שאבי זה הסמל הכי גדול והבלתי מעורער של מכבי אי פעם וניתן לו את כל הקרדיט והגיבוי להמשיך בתהליך".

הבוקר גם נשמעו דבריו של אחד מאוהדי שער 13 שהיה בין אלו ששרק קריאות בוז במהלך המשחק: "האמת שלא ציפינו לראות משהו אחר ממכבי, התרגלנו לכך שזו היכולת שמציגים השחקנים העונה וזה המועדון שלנו. משנה לשנה אנחנו הופכים להיות הפועל של סיני בשנות ה-90. יש המון בעיות במכבי, זה לא רק דבר אחד או שניים, וכבר אין לנו מושג מה שורש הבעיה. נכון שהיו קריאות ושריקות לכיוון אבי נמני, אבל חשוב להבהיר שנמני הוא לא הבעיה היחידה של מכבי העונה. לדעתי אין לאוהדי שער 13 שום בעיה עם אבי נמני. רוב השריקות היו לכיוון השחקנים וצורת משחקם", אמר האוהד.

"שורשיות המושג 'מכביזם' כבר לא קיימת יותר לצערי. רק השם נשאר, רוב הקהל שמגיע היום למגרש לא מכיר בכלל את המכביזם האמיתי, זה קהל צעיר שראה רק את השנים האחרונות הקשות. מעבר לכך שהיכולת היא קטסטרופלית, השחקנים האלה פשוט לוזרים. אתמול הגיעו ילדים צעירים של פתח תקווה, כאלה שלא ניצחו בליגה יותר משלושה חודשים, שאומנם לא שיחקו כדורגל גדול אבל ראו שאכפת להם מאוד והם באו לאכול את הדשא. במכבי כבר לא רואים את זה. זה שיש טעויות שיפוט רק גורם לכך שלא יתייחסו לבעיות המקצועיות על הדשא", הוסיף האוהד, שביקש להדגיש כי הוא בעל מנוי לשער 13 זה שנים רבות.

עדכון ראשון: 10:25
עדכון אחרון: 13:25

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully