וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי נמני: "שופטים שטועים צריכים להיענש"

21.2.2009 / 19:46

מאמן מכבי תל אביב היה נחרץ לגבי השופט משה בוחבוט, שטעה בצורה קשה בהפסד להפועל פתח תקוה 2:1. גורם במועדון: "מצפים מאיגוד השופטים שישעה את בוחבוט". המלאבסים חגגו בחדר ההלבשה, השחקנים שרו: "מי שלא קופץ צהוב"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

הפועל פתח תקוה הצליחה לעשות הערב (שבת) מהפך דרמטי מול מכבי תל אביב והשיגה ניצחון מפנדל שגוי עמוק בתוספת הזמן של המשחק. הניצחון העלה את רצף משחקי הבית ללא ניצחון של הצהובים העונה לתשעה, לאחר שהקבוצה הצהובה לא ניצחה בבית בעצם מאז המחזור הראשון העונה.

הקבוצה של אלי מחפוד נקלעה לפיגור בדקה ה-15 משער של ליאור ז'אן, אך השתפרה במחצית השנייה ואחרי שוויון של איציק כהן בדקה ה-52 השיגה את הניצחון בתוספת הזמן בזכות שריקה מוטעית של השופט, לאחר הכשלה של השוער דרגוסלב יבריץ' על שמעון אבוחצירא מחוץ לרחבה.

נמני: "שופטים שטועים צריכים להיענש"

במכבי תל אביב היו מאוכזבים מאוד, כמובן, מסיום המשחק ומהפנדל שנשרק לרעתם. בקבוצה הביעו תרעומת גדולה על השיפוט של משה בוחבוט. אחד השחקנים אמר בסיום: "כדאי שבאיגוד יבדקו כמה נקודות לקחו לנו שופטים. לא פעם ראשונה שאנחנו מאבדים נקודות יקרות".

"הגיע הזמן לעשות סוף לשריקות השגויות מולנו, "אמר גורם בכיר במועדון. "זאת כבר פעם שישית שאנחנו מאבדים נקודות באשמה ישירה של השופט. אנחנו מצפים שאיגוד השופטים יגיב בהתאם לשיפוט הגרוע וישעה את בוחבוט אחרי ההחלטה. אם מישהו החליט שאפשר יהיה להראות על הגב של מכבי שהשופטים גיבורים זה גרוע מאוד. אנחנו נאלצים להילחם שבוע אחרי שבוע בטעויות שיפוט נוראיות".

"התייחסתי כבר לכל נושא השיפוט בעבר", אמר לאחר המשחק המנג'ר אבי נמני, "ואני לא חושב שיש טעם להוסיף. זה שיפוט ברמה נמוכה מאוד. אלו טעויות גורליות, וחבל שהטעויות האלה קורות נגדנו ופוגעות בנו.

"התקשורת לא מסקרת את הדברים בצורה אמיתית. התקשורת התנפלה על הלוזונים שדיברו על השיפוט של אסף קינן, אבל זה בכלל לא קשור ללוזון. שופטים שחורצים גורלות של משחקים צריכים להיענש על כך ואין שום ספק בנושא. לא ייתכן ששופט שטעה ישפוט שבוע לאחר מכן".

נמני התייחס גם לגבי המשחק: "היה משחק טוב של שתי הקבוצות. אנחנו רואים שיש קבוצות שלא משחקות טוב, אבל כן מצליחות לנצח. אנחנו סובלים מחוסר ריכוז. אנחנו יכולים לבוא בטענות אך ורק לעצמנו על השער הראשון שספגנו, לשער השני אני לא רוצה להתייחס כי הבנתי שלא היה פנדל".

מחפוד מכוון גבוה

מאמן הפועל פתח תקוה אלי מחפוד היה מאוד מרוצה מהניצחון הדרמטי: "זה מתוק. היו הבדלים ברורים בשתי במחציות במחצית הראשונה, לא עשינו אף פעולה טובה ובמחצית השחקנים קיבלו שטיפה". המאמן היה אופטימי גם לגבי עתיד קבוצתו: "אני חושב שהמקום של הפועל פ"ת הוא 6-5. פטי נימבה עבד מאוד קשה במגרש, הפצועים חוזרים, הקבוצה מתחילה להתחבר. המקום שלנו הוא לא בתחתית הליגה".

בפתח תקוה החמיאו בסיום המשחק לשני שחקני ההגנה, אבי ריקן ואיציק כהן. האחרון כבש את השער הראשון, ריקן היה מעורב בלא מעט מהלכים וכפי שציפו ממנו בצוות המקצועי, גילה מעורבות במשחק ההתקפה גם מעמדת המגן השמאלי. לקבוצה יש אופציה להחתים את ריקן גם בעונה הבאה ולפי יכולתו בעונה הבאה הוא יתבקש להמשיך ולא לעזוב לבית"ר ירושלים. גם ג'וניור ויזה ספג מחמאות מהצוות המקצועי.

במלאבס חגגו את הניצחון בחדר ההלבשה בדרך מקורית. השחקנים שרו "מי שלא קופץ צהוב". חלק מהשחקנים קיפצו על הכסאות. המאמן אלי מחפוד שנכנס לחדר ההלבשה עבר בין השחקנים וחיבק אותם. המנג'ר זאב זלצר הוסיף מילות עידוד. הבעלים רונן אלעד החליט לקחת את שחקני הקבוצה לחגוג במסעדת 206 בתל אביב, כבונוס על הניצחון. בכלל, עושה רושם שהאווירה במלאבס נהדרת. השבוע חולקו המשכורות בזמן והשחקנים ערכו אימוני חלוצים ואימוני הגנה על ידי המנג'ר זאב זלצר עליו אמרו: "מגיעות לו הרבה מניות על הניצחון".

במחצית המשחק נכנס זלצר לחדר ההלבשה ופתח פה על השחקנים. "זה היה מפחיד, לא ראינו אותו הרבה זמן ככה", תיארו זאת השחקנים. זלצר נזף בהם: "תתעוררו כבר, תתחילו לשחק", תוך שהוא מחלק הוראות לשחקני ההתקפה שלא עשו מספיק תנועה ולשחקני ההגנה שהתבקשו לגלות יותר ריכוז.

המנג'ר אמר בסיום: "צריך לקחת הכל באמות המידה הנכונות. הניצחון היה חשוב חיכינו לו הרבה זמן. הוא הושג בצדק, בגלל היכולת. הייתה לנו מחצית ראשונה חסרת בטחון אבל מחצית שניה מצוינת. חשוב להמשיך כך".

במשחק נכח סקאוט של בורוסיה דורטמונד מהליגה הגרמנית. הסקאוט לא התרשם במיוחד משחקנים ספציפיים, אך ימשיך לעקוב אחר שמעון אבוחצירא אחרי שקיבל קלטת עם ביצועיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully