וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: ארבע על ארבע

מנצ'סטר יונייטד שמרה על סיכוי לזכות ב-4 תארים העונה, אחרי ניצחון קליל 1:4 על דרבי קאונטי ועלתה לרבע גמר הגביע האנגלי. אברטון-וילה 1:3

שני המשחקים הנותרים בשמינית גמר הגביע האנגלי נערכים היום (ראשון), ואברטון הייתה לראשונה שהבטיחה את מקומה ברבע הגמר עם ניצחון מרשים 1:3 על אסטון וילה בגודיסון פארק. מנצ'סטר יונייטד ממשיכה במסעה לעבר עונה מדהימה עם ארבעה תארים אחרי שהביסה 1:4 את דרבי קאונטי.

אברטון - אסטון וילה 1:3

הדהירה של הוילה, שהגיעה עד המקום השלישי בטבלה, נעצרה בגביע כשאברטון המעודדת מהדחתה של יריבתה העירונית ליברפול בסיבוב הקודם המשיכה לרבע הגמר. ג'ק רודוול בן ה-17 העלה את הכחולים ליתרון כבר בדקה הרביעית, וארבע דקות מאוחר יותר השווה ג'יימס מילנר לאורחים בפנדל מוצלח. בדקה ה-24 נפסק פנדל לזכות אברטון, אותו ניצל מיקל ארטטה כדי לקבוע 1:2, ובדקה ה-76 קבע טים קייהיל את תוצאת המשחק עם השלישי.

דרבי קאונטי - מנצ'סטר יונייטד 4:1

מנצ'סטר יונייטד שמרה לעצמה את הסיכוי לזכות בארבעה תארים העונה, אחרי ניצחון קליל 1:4 על דרבי קאונטי מהצ'מפיונשיפ בשמינית גמר הגביע האנגלי. שחקניו של פרגוסון עלו ליתרון בדקה ה-30 משער של נאני, שכבש בבעיטה חזקה מ-18 מטר. דקה לפני המחצית הכפילה יונייטד את התוצאה עם שער של דרון גיבסון הצעיר, שהשתלט על כדור חופשי של כריסטיאנו רונאלדו, שפגע בחומה ובעט אותו מהאוויר פנימה. רונאלדו עצמו התכבד בשלישי בדקה ה-48 כשנגח חזק כדור קרן פנימה.

מיילס אדיסון סיפק נחמה קטנה לקבוצה מהצ'מפיונשיפ אחרי שצימק בנגיחה בדקה ה-56, אך דני וולבק הצעיר סגר את הסיפור ונתן לאוהדים באדום עוד סיבה לשמוח עם שער בדקה ה-81, בבעיטה יפה מקצה הרחבה אחרי מסירה של דארן פלטשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully