וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפיכה הצרפתית של הידינק

צ'לסי נקלעה לפיגור מול ווטפורד בגביע, אך שלושער של ניקולא אנלקה סידר למאמן ההולנדי 1:3 ועלייה לרבע הגמר. בליגה: פורטסמות - מנ' סיטי 0:2

שבוע סוער עבר על אנגליה. אחרי שפליפה סקולארי הניח את המפתחות ועזב את צ'לסי, חיקה אותו גם טוני אדאמס, שפוטר מפורטסמות, מה שגרם לשתיים להתחיל במסע חיפושים. בצ'לסי מצאו את חוס הידינק, בעוד המאמן ההולנדי צופה מהיציע הצליחו הכחולים לנצח בגביע את ווטפורד 1:3 בחוץ משלושער של ניקולא אנלקה לאחר שנקלעו לפיגור בדקה ה-69.

בפומפי עדיין מחפשים ומחכים לסוון גוראן אריקסון. פורטסמות מבחינתה עשתה את העבודה על הצד הטוב ביותר עם ניצחון 0:2 על מנצ'סטר סיטי במשחק השלמה בליגה. צ'לסי לעומת זאת תתמודד במסגרת שמינית גמר הגביע נגד ווטפורד, שמגיעה מהליגה השנייה, בניסיון להעניק למאמנה ההולנדי החדש קצת נחת עוד לפני שהוא מתחיל לעבוד.

פרט להתמודדות הזו, התקיימו ארבעה משחקי גביע נוספים. סוונסי סיטי, שהדיחה את מחזיקת הגביע פורטסמות, הייתה קרובה להדיח גם את פולהאם, אבל סיימה רק ב-1:1 ביתי, שישלח את הקבוצות למשחק חוזר בלונדון. גם קובנטרי הייתה קרובה להפתיע כשהוליכה 1:2 בבלקבורן עד הדקה ה-90, אבל ספגה לפני הסיום. המפגשים בין האל לשפילד יונייטד ובין ווסטהאם למידלסברו הסתיימו בתוצאה זהה - 1:1 והן יפגשו שוב.

פורטסמות - מנצ'סטר סיטי 0:2

עד שבפורסטמות יחליטו מי יהיה המאמן אחרי פיטוריו של טוני אדאמס, עומד על הקווים המאמן הזמני פול הארט ובנתיים הוא עשה את העבודה בצורה נהדרת ופומפי השיגה ניצחון ליגה ראשון מאז ה-30 בנובמבר. דווקא שחקני ההגנה של המקומיים, גלן ג'ונסון והרמן הריידרסון, כבשו בדקת 70 ו-75 והעניקו לקבוצה מדרום אנגליה נקודות יקרות. מארק יוז שוב לא הצליח לעשות שימוש טוב במיליונים ואם בשבוע שעבר אדאמס ופליפה סקולארי פוטרו מעבודותיהם, נראה שגם הכסא של יוז מתנדנד.

ווטפורד - צ'לסי 3:1

עדיין בלי חוס הידינק על הקווים, ניסתה צ'לסי להתגבר על השבועות הקשים שהיא עוברת עם שי פתיחה להולנדי, שהגיע כדי לחלץ את הספינה הטובעת. הכחולים פתחו ללא ג'ון טרי המורחק וריקרדו קראבליו הפצוע ונקלעו לפיגור מפתיע בדקה ה-69, אך נעזרו בשלושער של אנלקה שסידר לצ'לסי 1:3 ופתיחה ברגל ימין של עידן הידינק.

ווטפורד, שמדורגת בתחתית הצ'מפיונשיפ, בנתה על עוד ניצחון כמו מול קריסטל פאלאס בסיבוב הקודם ואף הובילו במפתיע, משער של תמאש פריסקין ההונגרי בדקה ה-69. הקבוצה הקטנה מלונדון עוד חלמה על שחזור המסע החלומי שלה מלפני שתי עונות, אז הגיעה עד לחצי הגמר לפני שנכנעה למנצ'סטר יונייטד, אך ניקולא אנלקה דאג לרמוס חלומות אלה. הצרפתי עשה מהפך עם צמד מהיר בדקות ה-75 וה-77, שמנע מבוכה לקבוצת המיליונרים. את השער הראשון כבש אנלקה במספרת מ-3 מטרים ואת השני בנגיחה. אחרי החמצה של ג'ובי מקנאף מול הפטר צ'ך בדקה ה-90 השתלט אנלקה על כדור ברחבה ובעט חזק לפינה והשלים שלושער מצוין.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

בלקבורן - קובנטרי 2:2

כמעט הפתעה לא קטנה נרשמה באיווד פארק כשקובנטרי מליגת המשנה כמעט רשמה ניצחון חוץ מצוין. אבל רק כמעט. שער של כריסטופר סמבה בדקה ה-90 כפה 2:2 ומשחק חוזר ומנע מהאורחים עלייה גדולה. רוקה סנטה קרוז, שהיה מועמד בכיר לעזוב את הרוברס בחלון ההעברות האחרון והיה בעיקר על הכוונת של מנצ'סטר סיטי, כבש כבר בדקה השנייה, אבל זה היה הכל מבחינת הקבוצה של סם אלרדייס. ארון גונארסון בדקה ה-61 ומייקל דויל כעבור רבע שעה, כבשו פעמיים בבעיטות מחוץ לרחבה והשלימו מהפך מצוין. אז הגיע השער של סמבה והקבוצות יפגשו שוב בריקו ארינה למשחק חוזר.


ווסטהאם - מידלסברו 1:1

הפטישים רצו לשחזר לפחות את ההגעה לגמר ב-2006 ופגשו יריבה שנמצאת מתחתיהם בליגה, אבל לא הצליחו לנצח באפטון פארק וינסו לעשות את במשחק החוזר בצפון- זרח אנגליה. סטיוארט דאונינג כבש בדקה ה-22, אילונגה הישווה 7 דקות לסיום המשחק.

משחקים נוספים בגביע:

סוונסי - פולהאם 1:1
לסוונסי: ג'ייסון סקוטלנד (52). לפולהאם: גארי מונק (עצמי, 44)

שפילד יונייטד - האל סיטי 1:1
לשפילד יונייטד: גרג הלפורד 7. להאל סיטי: קמיל זאייטה 34.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully