וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל באפיסת כוחות

אנדי מארי הביס את רפאל נדאל הפצוע בסט השלישי, ושוב גבר על הראשון בעולם בגמר רוטרדם 3:6, 6:4, 0:6. מורסמו זכתה בטורניר פריז

אנדי מארי זכה היום (ראשון) בטורניר רוטרדאם (סך פרסים 1.44 מיליון יורו), לאחר שגבר בגמר על המדורג ראשון בעולם רפאל נדאל 3:6, 6:4, 0:6. עבור מארי, המדורג רביעי בעולם, זה התואר השני העונה, לאחר שכבר זכה בטורניר דוחא בתחילת השנה. כמו כן זהו ניצחון שלישי ברציפות שלו על הספרדי, אלוף אוסטרליה, והסקוטי אף הוסיף לחשבונו 277 אלף יורו.

הפעם האחרונה שבה נפגשו השניים הייתה בחצי גמר אליפות ארה"ב בשנה שעברה, אז הפתיע הסקוטי כשהעפיל לגמר, ובתחילת השנה שוב ניצח את נדאל בטורניר ראווה. אין פלא אם כך שמארי עלה בביטחון רב גם למשחק הזה, שבר במשחקון החמישי וניצח את המערכה 3:6. המערכה השנייה התאפיינה בחוסר יציבות של שני השחקנים, כשנדאל שבר ארבע פעמים את מכות ההגשה של יריבו, בעוד מארי שבר שלוש פעמים בלבד. בסופו של דבר הספרדי ניצח 4:6 והשווה ל-1:1 במערכות, אבל במערכה השלישית הוא כבר נשבר לחלוטין, ואחרי שכבר קיבל טיפול בגלל כאבים בברכו הימנית, הובס בסט השלישי 6:0. נדאל, אגב, עדיין מוביל 2:5 במפגשים מול הסקוטי, ובעוד מארי בן ה-21 ממשיך לנצח את הטורנירים הקטנים, רפא זוכה בגביעים הגדולים.

מורסמו זכתה בטורניר פריז

אמלי מורסמו בדרך לקאמבק? הטניסאית הצרפתייה, שדורגה בעבר במקום הראשון בעולם, ניצחה 6:7 6:2 4:6 את הרוסייה אלנה דמנטייבה (מדורגת 4 בעולם) בגמר טורניר פריז, וזכתה בתואר ראשון מאז 2007.

הצרפתייה זכתה ב-2006 בשני טורנירי גרנד סלאם (ווימבלדון ואוסטרליה) אך חוותה מאז שתי עונות שבהן הפכה ללא רלוונטית בעולם הטניס הנשי. בחצי הגמר ניצחה מורסמו את ילנה ינקוביץ' (מדורגת 3 בעולם) בצורה מרשימה והשלימה שבוע מצוין עם זכייה בטורניר פריז בפעם השלישית בקריירה שלה. דמנטייבה, האלופה האולימפית מבייג'ינג, ספגה אכזבה נוספת אחרי ההדחה בחצי גמר אליפות אוסטרליה הפתוחה.

ורה זבונרבה זכתה היום (ראשון) בטורניר פטאייה שבתאילנד (סך פרסים 220 אלף דולר) לאחר שגברה גמר על סניה מירזה 5:7, 1:6. הרוסייה, המדורגת חמישית בעולם, הדיחה כזכור את שחר פאר הישראלית בחצי הגמר, והמשיכה בכושרה הטוב. המערכה הראשונה עוד הלכה מעט קשה לזבונרבה, אבל בשנייה היא ניצלה את העייפות של יריבתה ההודית, שהרבתה לשגות.

מירזה, המדורגת 126 בעולם, פתחה מצוין את המשחק ושברה את זבונרבה במשחקון השלישי, אבל הרוסייה הגיבה מהר, התאוששה, השוותה וניצחה את שני המשחקונים האחרון של המערכה. המערכה השנייה הסתיימה מהר מאוד, כשזבונרבה מבטיחה תואר ראשון העונה, ושמיני שלה בקריירה.

עדכון ראשון: 12:29
עדכון אחרון: 19:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully