וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל ומארי בגמר רוטרדאם, סלע ניצח בממפיס

הספרדי גבר על מונפיס, הבריטי עקף את אנצ'יץ'. סלע גבר במוקדמות על דנצ'ביץ', ומחכה לרוברט קנדריק. אנדי רם ויורגן נואל נוצחו

רפאל נדאל, הטניסאי מספר 1 בעולם, העפיל אמש (שבת) לגמר טורניר רוטרדאם (סך פרסים של 1,445,00 מיליון יורו), לאחר שגבר על גאל מונפיס בשתי מערכות 4:6, 4:6. בגמר יפגוש נדאל את המדורג 2 בטורניר, אנדי מארי. הבריטי המצוין ניצח בחצי הגמר די בקלילות את מריו אנצ'יץ' הקרואטי 1:6, 2:6.

אלוף אוסטרליה הטרי, שהפסיד מערכה בכל אחד משלושת משחקיו עד כה בטורניר (מול סימונה בוללי, גריגור דימיטרוב וג'ו וילפריד צונגה), עשה את זה בשתי מערכות בלבד המדורג 5 בטורניר. אגב, בכך הצליח נדאל לנקום קמעא במונפיס, היחיד שניצח אותו השנה ברבע גמר טורניר קטאר בחודש שעבר.

לא רק שחר פאר הודחה היום, אלא גם הנציג הישראלי השני ששיחק, אנדי רם, סיים את סבב הופעותיו בטורניר רוטרדאם. הישראלי, ששיתף פעולה בהצלחה עם יורגן נואל האוסטרי (מדורגים 4 בטורניר), הגיע עד חצי גמר הטורניר ההולנדי, אולם שם לא יכלו הצמד ללוקאס דלוהי וליאנדר פאאס, המדורגים 2 בטורניר.

הצמד הצ'כי-הודי ניצח את המערכה הראשונה תוך כ-28 דקות 2:6. רם ונואל נשברו כבר במשחקון הראשון של המערכה השנייה, משם כל צמד שמר על משחקוני ההגשה שלו, אלא שביתרו ן 4:5 לדלוהי ופאאס, רם ונואל שברו והשוו ל-5:5, ו-6:6. המשחק נכנס לשובר שוויון, דלוהי ופאאס הובילו 0:4, רם ונואל צימצמו עד 5:4, אבל הצמד הצ'כי-הודי נטל את שתי הנקודות הבאות וניצח 6:7 את המערכה והמשחק.

דלוהי ופאאס ייפגשו בגמר הטורניר את הצמד המדורג ראשון בטורניר, דניאל נסטור הקנדי וננאד זימוניץ' הסרבי, שגברו בחצי הגמר המקביל על תומאס ברדיך הצ'כי ויורגן מלצר האוסטרי 3:6, 2:6.

סלע ניצח בממפיס

דודי סלע (88 בעולם) מתקרב להופעה בטורניר ממפיס (סך פרסים 1.22 מיליון דולר), לאחר שגבר בסיבוב המוקדמות הראשון על פרנק דנצ'ביץ' הקנדי (129 בעולם) 6:7, 3:6. בסיבוב הבא יפגוש סלע את רוברט קנדריק האמריקאי (98 בעולם), כשהמנצח יעפיל לטורניר שבין ייקחו בו חלק אנדי רודיק, חואן מרטין דל פוטרו וג'יימס בלייק.

בטורניר נוסף שנערך בארה"ב, בסן חוזה קליפורניה (סך פרסים 600 אלף דולר), העפילו לגמר מרדי פיש האמריקאי (24 בעולם) וראדק סטפאנק הצ'כי (21 בעולם). פיש גבר בחצי הגמר על ג'יימס בלייק 3:6, 2:6, בעוד סטפאנק הפתיע את אנדי רודיק 6:3, 6:7, 4:6.

מורסמו עלתה לגמר נגד דמנטייבה

המדורגת מספר אחת בעולם, סרינה וויליאמס, הודיעה היום (שבת) על פרישתה מטורניר פריס מעט לפני שלב חצי הגמר, בו הייתה אמורה להתמודד עם אלנה דמנטייבה הרוסייה. האמריקאית המצוינת, זוכת אליפות אוסטרליה האחרונה, הייתה המועמדת המובילה לזכות גם בטורניר הזה, אך בשל פציעה נאלצה לוותר על ההתמודדות.

"לא הרגשתי טוב במהלך החימום הבוקר, הברך כאבה לי", הסבירה ווילאמס. "אני מאוד מאוכזבת כי אני אוהבת לשחק בפריס. אני מקווה לחזור לכאן בהמשך", אמרה לבסוף האמריקאית המאוכזבת, שלאורך השנים הציגה יכולת נהדרת בבירה הצרפתית, כולל זכייה ב-1999 ו-2003.

הפייבוריטית המקומית, אמילי מורסמו, שימחה את הקהל בפאריס כשעלתה לגמר מול דמנטייבה לאחר ניצחון ענק 2:6, 6:0, 1:6 על ילנה ינקוביץ'. הצרפתיה שברה במשחקון הרביעי בדרך לניצחון 2:6 במערכה הראשונה, אבל ינקוביץ' רשמה מערכה חלקה אות סיימה תוך 17 דקות. למרות המומנטום של הסרבית, מורסמו פתחה את המערכה השלישית בשבירה ולא הביטה לאחור עד לסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully