וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויליקינס: "היה קשה, אבל הראינו אופי"

הידינק ישב ביציע וריי ווילקינס היה מרוצה מהחזרה של צ’לסי מפיגור מול ווטפורד. דיווח: סקולארי עשוי להחליף את יוז במנצ’סטר סיטי

חוס הידינק ישב אתמול (שבת) לצידו של רומן אברמוביץ' ביציע וראה אץ ניקולס אנלקה כובש שלושער ואת צ'לסי הופכת פיגור 1:0 לניצחון 1:3 בגביע נגד ווטפורד ועולה לרבע הגמר של המפעל היוקרתי.

מי שעמד על הקווים אתמול היה ריי ווילקינס, שעד פיטוריו של פליפה סקולארי שימש כעוזרו של הברזילאי והוא אמר אחרי הניצחון: "אנחנו חווים עונה קשה, אבל אנחנו עדיין במאבק על זכיות בגביע, באליפות ובליגת האלופות. אני לא חושב שהראינו את הטוב ביותר שלנו עדיין. זה עוד יגיע וכשהמזל יעמוד לצידנו נתחיל להראות את זה".

הידינק נסע אתמול עם הקבוצה לויקרג' רואד ונכנס לחדר ההלבשה לפני ואחרי המשחק ו-ווילקינס אמר על ההולנדי: "הוא מרוצה מאוד. הוא יודע שיש לו חבורה של שחקנים מצוינים והוא מצפה בכליון עיניים להתחיל לעבוד איתם".

על הפיגור שהפך לניצחון אמר המאמן הזמני: "הייתי מרוצה מההתמודדות של השחקנים. אף פעם לא קל להיקלע לפיגור נגד קבוצה מליגה נמוכה יותר. זה היה קשה, אבל הראנו הרבה אופי וחזרנו למשחק עם שלושער נפלא של ניק".

מוריניו: "יום יבוא ואשוב לצ'לסי"

בינתיים מי שצוטט ב"ניוז אוף דה וורלד" בעניינה של צ'לסי הוא ז'וזה מוריניו, שערב הדרבי שלו נגד מילאן אמר: "אם תשאלו אותי אם יום יבוא ואני אחזור לצ'לסי אני אומר ש'כן, אני מאמין שזה יקרה'. למרות שאני לא אומר מתי זה יקרה".

המאמן הפורטוגלי הוסיף ופירט: "היינו כל כך שמחים ביחד. צ'לסי הוא מועדון מיוחד ויש לי שם חברים. אני חלק מהסיפור שלהם שלהם והם חלק מהסיפור שלי. אני מקווה שהם יחזרו למקום בו הם היו כי הדברים השתנו שם".

הצהובון שמתפרסם מדי יום ראשון לא מסתפק בדברים של מוריניו וטוען הבוקר שפליפה סקולארי לא יעזוב כל כך מהר את אנגליה ושהוא עשוי להחליף בקרוב מאוד את מארק יוז במנצ'סטר סיטי, אחרי שזו תפטר את מארק יוז.

על פי הדיווח, סקולארי נחוש בדעתו להמשיך לעבוד באנגליה למרות הפיטורים היחסית מוקדמים שלו מצ'לסי ומעמדו הרעוע של יוז עשוי לסלול בעבורו את הדרך לסיטי ולשיתוף הפעולה בו הוא כל כך חשק עם רוביניו. הקבוצה התכולה הפסידה אתמול 2:0 לפורטסמות והיא קרובה יותר למקום ממנו יורדים ליגה מאשר למקום שמוביל לגביע אופ"א.

ביג פיל כבר היה מבוקש באיסטלנדס אחרי פיטוריו של סוון גוארן אריקסון בסוף העונה שעברה, אבל בחר בסופו של דבר להגיע לצ'לסי בעלת המוניטין והשאיפות הגדולים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully