וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הרטה ברלין כבשה את המקום הראשון

אנדריי וורונין כבש פעמיים בניצחון 1:2 על באיירן מינכן, והקבוצה של לוסיאן פאברה חלפה ע"פ הופנהיים. 90 דקות לקולאוטי, 1:1 למנשנגלדבאך בברמן

הצמרת הצפופה בבונדסליגה לא מאפשרת לארבע המובילות אפשרות למעוד. כשנקודה מפרידה בין כל אחת מהן, כל תוצאה פרט לניצחון עשויה למשוך אותה למטה ולגרום לה לאיבוד מומנטום. מי שלא השכילה להבין זאת היא הופנהיים המוליכה, שנכנעה דווקא בבית נגד לברקוזן עם הפסד 4:1, שהוריד אותה מהפסגה. למוליכה החדשה קוראים הרטה ברלין, שניצחה 1:2 את באיירן מינכן. אנדריי וורונין, המושאל מליברפול, הכניע פעמיים את מיכאל רנסינג ושלח את הברלינאים לחגוג.

ורדר ברמן המשיכה להידרדר עם 1:1 מביך מול האחרונה בטבלה בורוסיה מנשנגלדבאך. בוכום, שנמצאת גם היא מתחת לקו האדום, השיגה ניצחון גדול ומפתיע 1:2 על שאלקה. המשחק המטורף של הערב (שבת) היה בהנובר, שם שטוטגרט איבדה יתרון 0:2 לפיגור 3:2, רק כדי להשוות בסיום. וולפסבורג ניצלה זאת כדי לעלות למקום השישי לאחר ניצחון חוץ 0:2 בפרנקפורט.

הופנהיים - לברקוזן 4:1

לפני שבועיים האיצטדיון החדש, רהן-נקר, נתן כבוד להופנהיים שהתגברה על קוטבוס וניצחה אותה 1:2. הפעם נגד לברקוזן, ממש כשהיא חייבת את הנקודות, היא פשוט נראתה רע וסיימה עם הפסד שגורם לה כנראה לאבד את המקום הראשון. הופנהיים, שעשתה סימני שבירה בשבוע שעבר כשסיימה ב-1:1 נגד מנשנגלדבאך, התפרקה במשך 90 דקות נגד מי שאולי יכולה כעת לחשוב על צמרת בעקבות הניצחון המשכנע.

כבר אחרי שלוש דקות לברקוזן מצאה את השער כשפטריק הלמס נהנה ממסירה של אגוסטו כדי לכבוש את הראשון. תשע דקות חלפו וסימון רולפס כבש את השני אחרי שהלמס הפך למבשל. הופנהיים עשתה קולות של חזרה עם שער מצמק של סיאד סליהוביץ' בדקה ה-31 בפנדל, אך הלמס (45) וגונזאלו קסטרו (47) ניצלו את הטעויות של הכחולים כדי להשלים ניצחון הגדול.

הרטה ברלין - באיירן מינכן 1:2

אחרי שבשנתיים האחרונות הרטה סיימה במקום העשירי את הליגה, אף אחד לא ממש האמין שבשלב הזה של העונה הקבוצה מהבירה יכולה למצוא את עצמה במקום הראשון, אבל הקבוצה של לוסיאן פאברה ממשיכה להפתיע את הבונדסליגה. מי שהיה אחראי על הניצחון הוא אנדריי וורונין, עד לא מזמן פרסונה נון גראטה באנפילד, והיום החלוץ הלוהט של גרמניה.

לוקה טוני היה קרוב מאוד לכיבוש בדקה ה-35, אבל דווקא הרטה היא זו שעלתה ראשונה על הלוח כעבור שלוש דקות. פטריק אברט הגביה מימין ואנדריי וורונין נגח תוך כדי זינוק לרשת של רנסינג. השוויון הגיע בדקה ה-61. ירוסלב דרובני הצליח להציל פעמיים מבעיטה של לוסיו ועוד אחת של בסטיאן שווינשטייגר, אך נכנע לנגיחת ההמשך של מירוסלב קלוזה. באיירן לחצה וחיפשה ניצחון, אבל ספגה מן העבר השני. שוב היה זה וורונין שהיה במקום לסיים לאחר מסירה נפלאה של רפאל. דרובני היה שוב במיטבו כדי למנוע שער מלוסיו שתי דקות לאחר מכן ולסדר ניצחון להרטה. באיירן ממשיכה בחוסר היציבות שמאפיין אותה מאז החזרה מהפגרה.

ורדר ברמן - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:1

רוברטו קולאוטי פתח בהרכב מנשנגלדבאך במקומו של רוב פרינד המוצהב ובדקה ה-41 הגיע למצב מצוין, אבל הנגיחה שלו הלכה החוצה. ברמן הייתה טובה יותר וערכה מטווח על שערו של לוגן ביילי. המחצית השנייה הייתה במעמד צד אחד, והשער הגיע בדקה ה-76. מסוט אוזיל, המוזמן הטרי לנבחרת גרמניה הגביה כדור קרן וקלאודיו פיזארו נגח פנימה. בהתקפה הראשונה שלה במחצית השניה, בורוסיה השוותה. מרקו מרין בישל למייקל ברדלי שער קל ולא מוצדק. קולאוטי השלים 90 דקות. גל אלברמן שוב לא שותף במשחק.

התקופה האיומה של ברמן לא נעצרת, והחבורה של תומאס שאף שקועה עמוק במקום ה-10, מה שבטח יגביר את הלחץ על המאמן. מנשנגלדבאך השיגה נקודה יקרה, אבל היא עדיין רחוקה ארבע נקודות מחוף מבטחים ונעלת את הטבלה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

האנובר 96 - שטוטגרט 3:3

אחרי שניצחו את שאלקה, בהאנובר ניסו להצמיד ניצחון שני ברציפות ונפלו דווקא מול קוטבוס, אחת הקבוצות החלשות העונה, ופתאום הקבוצה של דיטר הקינג מוצאת את עצמה קרוב מאוד לתחתית. בשטוטגרט מצאו את עצמם מעט רגועים אחרי ה-2:4 בשבוע שעבר על לברקוזן, מה שסידר לקבוצה את המקום השישי עם אפשרות לפזול לחמישי. הרוגע הזה הוביל את שתי הקבוצות להציג את המשחק המשוגע של המחזור.

בדקה השביעית העלה מריו גומז את שטוטגרט ליתרון לאחר בישול של תומאס היצלספברגר. האורחים המשיכו ללחוץ וכבשו את השני במתפרצת. רוברט הילברט מצא מצוין את מרטין לניג שכבש את השני, אלא ששתי הדקות האחרונות של המחצית היו של הנובר. בדקה ה-43 חזרו המקומיים למשחק משערמרגלו של יירי סטיינר. יאצק קז'ינובק כבש את השוויון בדקה ה-45 בבעיטה חופשית. המהפך הושלם בדקה ה-85 מרגלי מיקאל פורסל, אבל המשחק המטורף נמשך. לניג, הפעם בתפקיד המבשל, סידר את השוויון להיצלספברגר שירה מחוץ לרחבה פנימה וקבע 3:3 מדהים.

בוכום - שאלקה 1:2

שאלקה ממשיכה לשקוע בבינוניות, בעוד בוכום השיגה ניצחון שלישי העונה בלבד. קווין קוראני דחק מקרוב את הראשון של שאלקה בדקה ה-18. מימון אזואג השווה בדקה ה-44, לאחר מסירה של אוליבר שרודר, ובוכום השיגה את המהפך והנקודות החשובות משער של כריסטוף דברובסקי בדקה ה-57.

משחקים נוספים:

פרנקפורט - וולפסבורג 2:0
לוולפסבורג: אדין דזקו (9), זבזדאן מיסימוביץ' (פנדל, 66)
פ.צ. קלן - קרלסרוהה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully