וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח עמידר ר"ג ומ.ס. אשדוד עלו לשמינית הגמר

הכח עמידר ר"ג ומ.ס. אשדוד פיגרו מול הפועל ב"ש והפועל ירושלים, בהתאמה, אך ביצעו מהפכים בהארכה, ניצחו 1:3 ו-1:4 ועלו לשמינית הגמר

הכח עמידר רמת גן העפילה הערב (שבת) לשמינית גמר גביע המדינה, לאחר שניצחה 1:3 לאחר הארכה את הפועל באר שבע באצטדיון וינטר.

הקבוצה של דודו דהאן, מתחתית ליגת העל, פגשה קבוצה עם תקציב הגדול פי ארבעה משלה ולמרות שפיגרה 1:0, הצליחה להוכיח את עליונותה ב-120 דקות של משחק. הכח נעזרה במגרשה הביתי ובטונות של מזל כאשר בני חדד השווה בדקת הסיום של המשחק. בהארכה באר שבע כבר התפרקה, ברק בדש ובני חדד עם שער נוסף הפכו והעלו את הקבוצה לשלב הבא.

הקבוצה האדומה מהנגב לא נמצאת זה כמה עונות בליגת העל, אבל היא בהחלט שייכת לשם, עם מסורת ארוכה, תארים, קהל חם ותקציב גדול. למרות שנוצחה היא הוכיחה שהיא לא נופלת הרבה מקבוצות ליגת העל. קצת יותר נחישות ועמידה בלחץ היו מקנים לה הפתעה קטנה, אולי בשנה הבאה.

"אני חושב שלא להגיע לנו להפסיד", אמר מאוכזב בסיום קשר הפועל באר שבע זיו כבדה, "קיבלנו שער בדקה ה-90 וזה מה שקורה בגביע. היו מקרים שנלחצנו אחורה, אבל גם ידענו לצאת למתפרצות, וחוסר ריכוז שלנו בדקה האחרונה גמר לנו את המשחק. אני מקווה שבליגה נעשה את העבודה".

מהלך המשחק

דקה 24 - גול! אופיר חיים קיבל כדור מצוין על מפתן הרחבה ושלח טיל אדיר לחיבורי השער של מאייבי, 0:1 נהדר להפועל באר שבע.

דקה 35 - אונגר שלח בעיטה חזקה מאוד ומדויקת, אסי רחמים הציל את באר שבע משער.

דקה 65 - עומר רפס התרומם ונגח משמונה מטרים טוב, אבל לא מספיק מדויק.

דקה 75 - ברק בדש עצר כדור על החזה ובמספרת יפהפייה שלח לרשת של רחמים, אלא שהשער נפסל בטענת נבדל לא ברורה.

דקה 90 - גול! בני חדד כבש שער דרמטי ביותר בדקת הסיום של המשחק כדי לשלוח את המשחק להארכה. שחקנה של הכח בעט כדור שהגיע אליו משמונה מטרים ושלח מול רחמים, שלא יכול היה להושיע, פנימה, 1:1.

הארכה:

דקה 106 - גול! חלוצה של הכח, שכבש שער שנפסל קודם לכן, הצליח לעשות את המהפך עם שער נהדר בהארכה. חלוץ הכח שלח כדור מכ-20 מטרים אלכסונית לפינה של רחמים. המהפך של הסגולים הושלם, 1:2.

דקה 113 - גול! האוויר של באר שבע יצא לה מהמפרשים, בני חדד כבש את שערו השני, 1:3 להכח.

הרכב הכח עמידר רמת גן: ז'וסלין מאייבי, תומר חליבה (בני חדד, 45), אביב חדד, ישראל ראש, חיים פונטרומולי, איתן טיבי, דידי אונגר (ברק בדש, 55), תמיר פור (עומר רפס, 28), מייקל טוקורה, עידן וייצמן, ג'וזף נואפור.

הרכב הפועל באר שבע: אסי רחמים, דנדי אוקונגו (אביתר אילוז, 43), יניב אלול, נדב קידר, דודי פדלון, זיו כבדה, לירון זרקו (ג'סטין זולו, 82), איגור קוסטורוב, אלעד בונפלד, אופיר חיים (מאור מליקסון, 75), חנן פדידה.

הפועל ירושלים - מ.ס. אשדוד 4:1 (לאחר הארכה)

מ.ס. אשדוד הייתה צריכה לעבוד קשה מאוד כדי להעפיל בסופו של דבר לשמינית גמר גביע המדינה, לאחר הארכה עם מהפך גדול וניצחון 1:4 על הפועל ירושלים באצטדיון טדי.

אחרי שנכשלה בגמר גביע הטוטו, החבורה של יוסי מזרחי פתחה במסעה אל גביע אחר, חשוב יותר, גביע המדינה. המסע המפרך החל במשחק לא קל נגד הקבוצה של לופא קדוש. הירושלמים האמינו בלב שלם טרם המשחק שהם יכולים לעשות את ההפתעה, ולמען האמת ב-90 דקות של משחק הם היו די שווים לאשדוד. בחצי השעה של ההארכה אזלו להם הכוחות והם כבר לא יכלו לעמוד בקצב של אשדוד.

ירושלים עלתה ליתרון משער בדקה ה-52 של דייויד גומז, חלוצה הברזילאי של ירושלים, שהציג יכולת נפלאה במשחק האחרון של הקבוצה מול רמת השרון, המשיך בכושר הנפלא וכבש ראשון. ירושלים יכולה להיות מאוד מרוצה מהשחקן אותו החתימה.

אבל אז אשדוד התעשתה, החלה לתקוף ביתר רצינות וכבשה. שער השוויון נפל בדקה ה-58, רק שש דקות אחרי שערה של ירושלים. עידן שדה, שנכנס כמחליף דקה קודם לכן, איזן. בתוך ההארכה כבש עידן שריקי. עידן שדה חתום גם על השער השלישי בדקה ה-107. עשר דקות לאחר מכן רחמים צ'קול כבש את הרביעי והבטיח את הניצחון באופן סופי.

מהלך המשחק

דקה 5 - שי אהרון הירושלמי בוחן את דרגאן סטויקיץ'.

דקה 16 - הולצמן נשלח לעימות ישיר בכדור ארוך לעימות ישיר נגד באדג'י, אך בעט חלש ובאדג'י הדף.

דקה 33 - גומז עשה פריצה נהדרת ממחצית המגרש, אבל דווקא מול סטויקיץ' בעט חלש, השוער עצר טוב.

דקה 52 - גול! שיתוף פעולה מצוין בין אהרון ולגומז הביא לשער של ירושלים. הקפטן הסיט בקטנה לברזילאי, שחדר לרחבה ושלח הפעם לפינה ופנימה, 0:1 לירושלים.

דקה 58 - גול! דקה אחרי שנכנס כמחליף, איזן עידן שדה את התוצאה. שחקן אשדוד קיבל כדור והגיע לבד מול באדג'י, הוא עקף אותו וגילגל לשער, 1:1.

דקה 89 - שתי הזדמנויות של ברוך דגו ועידן שריקי תוך דקה, באדג'י היה פעמיים במקום כדי להציל.

הארכה:

דקה 93 - גול! מתפרצת של אשדוד, עידן שריקי נשלח וראה את באדג'י מחוץ לשער. חלוץ אשדוד שלח מעליו בצורה נפלאה מכ-20 מטרים פנימה, מהפך ו-1:2 לאשדוד.

דקה 107 - גול! עידן שדה כבש את שערו השני במשחק, 1:3 לאשדוד.

דקה 117 - גול! רחמים צ'קול בעט מפינה שמאל לפינה הנגדית, באדג'י לא יכול היה להושיע, אשדוד מפרקת את ירושלים, 1:4 לקבוצה מעיר הנמל.

הרכב הפועל ירושלים: רוברט באדג'י; יונתן זאדה, רובי רגב, אורי פסו, תומר סולטן; אלירן אוחנה, אסף עזו (סלמן עזו, 65), אופיר עזו (דור הלוי, 83), אופיר עמרם (אדיר מעודה, 76), דייויד גומז, שי אהרון.

הרכב מ.ס. אשדוד: דראגן סטויקיץ', מתן אוחיון (ליאור ראובן, 57), כריסטיאן גונזאלס, שי מימון, רחמים צ'קול, משה אוחיון (עידן שדה, 57) יוסי אופיר, דוד רביבו, ברוך דגו, עידן שריקי, שי הולצמן (קובי דג'אני, 70).

לופא קדוש: "לא היה לנו כוח בהארכה"

"נתנו הופעה טובה, עצרנו אותם טוב ב-90 דקות, הפתענו אותם והיינו עדיפים", אמר בסיומו של משחק הגביע בשלב 1/16 מאמן הפועל ירושלים, לופא קדוש. " בהארכה, כבר לא היה לנו כוח וזה בא לידי ביטוי". קדוש גם חילק מחמאה לקולגה: "יוסי מזרחי הוא חבר שלי והוא עושה עבודה מצוינת שם".

"השחקנים שלי עיצבנו אותי בגישה שלהם ב-90 הדקות הראשונות כי הזהרתי אותם כל השבוע, וידעתי שיהיו בעיות אם לא נבוא מוכנים", אמר המאמן המנצח יוסי מזרחי. "אחר כך נכנסו לקצב והבקענו. בגביע אין שום משמעות להגרלה. זה טיבו של גביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully