וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: יניב עזרן סיים את העונה

10.2.2009 / 13:28

במכבי תל אביב נואשו מהניסיונות העקרים לטפל בברכו הפגועה של חלוץ הקבוצה ללא התערבות כירורגית, וכעת הוחלט שהוא יעבור ניתוח

חלוץ מכבי תל אביב יניב עזרן, שלא הצליח להתגבר על הפציעה בברכו, יעבור ניתוח נוסף, ולמעשה גמר את העונה הנוכחית, כך נודע היום (שלישי). יצוין כי כבר לפני כחודש הייתה קיימת סבירות גבוהה שהחלוץ יסיים את העונה.

מטרת הניתוח תהיה לנקז את כל הנוזלים שהצטברו בברכו, כאשר זמן ההחלמה המשוער הוא כחמישה חודשים. במכבי ניסו במהלך העונה לטפל בברכו של עזרן שלא על ידי התערבות כירורגית, אולם השחקן המשיך להתלונן על כאבים, וכעת הוחלט כי הצוות הרפואי של המועדון יפסיק את הטיפולים והאימונים המיוחדים ויישלח לניתוח נוסף בברכו.

כבר במהלך הקיץ האחרון, בעת שהקבוצה שהתה במחנה האימון בהולנד, התלונן עזרן על כאבים חזקים בברכו ואף נשלח לבלגיה לקבל חוות דעת נוספת מפרופסור מרטנס שהמליץ לחלוץ לעבור ניתוח מיידי. במכבי העדיפו שהחלוץ יעבור תוכנית שיקום מיוחדת שכללה תכנית אימונים והתאוששות עם הפיזיולוג בוקי ירון, אך נראה שחרף מאמצי המועדון, תוכנית השיקום של עזרן נכשלה.
כעת מקווים במועדון שאחרי הניתוח והליך ההתאוששות שצפויים לעזרן, הוא יהיה בריא וכשיר לחלוטין לקראת פתיחת העונה הבאה.

שחקני הקבוצה שבו להתאמן

בתוך כך, חזרו היום שחקני הקבוצה להתאמן ופתחו למעשה בהכנות לקראת הדרבי הגדול מול הפועל תל אביב במסגרת סיבוב ט' של גביע המדינה. המשחק ייערך ביום שני הבא בבלומפילד.

עוזר המאמן מרקו בלבול ספג אמש עונש הרחקה משני משחקים בפועל וקנס של 2,000 שקלים בעקבות מילים שפלט לעברו של אסף קינן, ששפט במשחקה של מכבי תל אביב נגד מכבי חיפה בשבוע שעבר.

ביום רביעי תערוך הקבוצה משחק אימון מול קבוצת רוסטוב הרוסית שנמצאת במחנה אימון בישראל. המשחק ייתקיים בשעה 12:00 במתקן האימונים בקרת שלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully