וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב עזרן עשוי לסיים את העונה בגלל הפציעה בברכו

12.1.2009 / 16:01

חלוץ מכבי ת"א לא מתאושש מפציעתו, בקבוצה לא אוהבים את התנהלותו: "הגיע הזמן שיתעסק בכדורגל". קמאנאן צפוי לעבור בקרוב לוואסלוי

חלוץ מכבי תל אביב, יניב עזרן, לא מצליח להתאושש מהפציעה הטורדנית בברכו והוא עשוי לעבור בקרוב ניתוח שעלול לסיים עבורו את העונה הנוכחית. עזרן, שסובל מהפציעה בברכו זו העונה השנייה ברציפות, התלונן כבר במחנה האימון של מכבי בהולנד בקיץ על כאבים ואף נשלח לקבל חוות דעת מפרופסור מרטנס בבלגיה. הפרופסור המליץ לראשי מכבי לשלוח את עזרן לניתוח מיידי אולם בהנהלת המועדון העדיפו לנסות תחילה לטפל בחלוץ ללא ניתוח או התערבות כירורגית.

עזרן, שחזר לאחרונה לאימונים מלאים ואף קיבל דקות משחק גם בליגה וגם במשחקי גביע הטוטו, התלונן לאחרונה שוב על כאבים עזים בברכו ובתקופה האחרונה הוא מתאמן ומשחק תחת שימוש בכדורים לשיכוך כאבים שלא עזרו בסופו של דבר. בשלב זה נראה שאין מנוס מלשלוח את עזרן לניתוח שתקופת ההחלמה הארוכה ממנו צפויה להשבית את החלוץ הצעיר לפחות עד סוף הסיבוב השלישי בליגת העל, או אפילו עד לאחרי סיום העונה בתרחיש הפחות אופטימי.

במכבי לא אוהבים את התנהלותו של החלוץ וטוענים כי על פי חוות הדעת של אנשי הצוות הרפואי במועדון, עזרן יכול לשחק ואינו צריך ניתוח. "יניב עזרן לא צריך ניתוח בברך, הגיע הזמן שעזרן יתעסק בכדורגל ולא בכל מה שמסביב. כמות הכסף שמכבי שפכה על טיפולים רפואיים עבור השחקן הזה לא פרופורציונלית בשום צורה", אמר היום גורם בכיר בקרית שלום.

עסקת קמאנאן צפויה להיסגר בקרוב

עיסקת העברתו של החלוץ הצרפתי יאניק קאמאנן לקבוצת ואסלוי הרומנית צפויה להיסגר הערב או לכל המאוחר בוים שלישי. ראשי מכבי כבר הגיעו לסיכום כספי עם ראשי הקבוצה הרומנית שצפויה להעביר סכום של כ-100 אלף יורו עבור קאמאנן.

כזכור, סיכם הצרפתי בשבוע שעבר על חוזה לשנתיים וחצי בקבוצת פאפוס הקפריסאית, אולם בסופו של דבר הוא התחרט והחליט שלא לשחק בקפריסין, וזאת בגלל שלדבריו ראשי פאפוס שהבטיחו לו בתחילה מענק חתימה שמן, חזרו בהם והפחיתו בצורה ניכרת את הסכום אותו היה אמור קאמאנן לקבל. אמש, הגיעו אנשי מכבי לסיכומים עם הנהלת ואסלוי הרומנית וכעת ממתינים להחלטתו של קאמאנן ולהסכמתו לעבור לקבוצה הרומנית, בה הוא אמור להשתכר סכום שמתקרב ל-300 אלף יורו בעונה.

"מבחינתנו יאניק צריך להחליט איפה הוא רוצה לשחק. לנו לא משנה במי הוא יבחר, אבל הוא צריך לבחור כי אחרת הוא בבעיה ואנחנו לא נהסס לפנות לערכאות משפטיות ולתבוע אותו", אמר אתמול גורם בכיר במועדון.

רודי חדד מחכה לשטרסבורג

במכבי ממתינים להצעות גם עבור הקשר רודי חדד, שסיים למעשה את דרכו בקבוצה. בשלב זה הקבוצה היחידה שהביעה התעניינות בחדד היא שטרסבורג הצרפתית, אולם עדין לא הגיעה כל פנייה רשמית מהמועדון הצרפתי.

שחקני הקבוצה, ערכו הבוקר אימון והמשיכו את ההכנות לקראת משחק הגומלין ברבע גמר גביע הטוטו מול בני יהודה ביום רביעי. החלוץ פרנק קורבין גוואדגבה מחוף השנהב ממשיך להיבחן בקבוצה וטרם נתקבלה החלטה לגביו.

במכבי הגיבו היום לפירסומים אודות המשא ומתן שמתנהל מול חברת "נייקי", בנוגע לחוזה אימוץ הקבוצה ואמרו: "אין כרגע שום דבר קונקרטי, מדובר בשלב מאוד ראשוני של משא ומתן וזה בכל מקרה לא רלוונטי לעונה הנוכחית. גם הסכומים שנזרקו היום לאוויר רחוקים מאוד מהמציאות".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully