וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הידינק מאשר: "אני במו"מ עם צ'לסי"

המאמן ההולנדי סיפר לסוכנות הידיעות רויטרס כי יסכים להגיע עד סוף העונה ולהחליף את סקולארי, במקביל לעבודתו בנבחרת רוסיה

מאמן נבחרת רוסיה, חוס הידינק, אישר בראיון לסוכנות הידיעות רויטרס, כי הוא מנהל משא ומתן עם צ'לסי, במטרה להחליף את לואיז פליפה סקולארי שפוטר. "זוהי סיטואציה יוצאת דופן. אם היה מדובר בכל מועדון אחר, הייתי אומר 'לא', אבל אני ביחסים טובים עם הבעלים של צ'לסי ורוצה לעזור להם", אמר ההולנדי, שרק אתמול הכחיש את השמועות. על פי הידינק, התמונה תתבהר תוך כמה ימים לאחר שיוועץ ביושב ראש ההתאחדות הרוסית, שאישר לו לנהל מגעים עם הקבוצה האנגלית.

הידינק הכחיש כי יגיע כיועץ וטען: "זו תהיה משרת אימון יומיומית רגילה עד סוף העונה. כשרוסיה תשחק במוקדמות הגביע העולמי, אסע לשם. אימנתי בעבר את פ.ס.וו. ונבחרת אוסטרליה במקביל ואני רגיל לסיטואציה ולדרישות שלה. לא אתפטר מנבחרת רוסיה. זה לא בא בחשבון. לא אעזוב את הפרויקט שהתחלתי".

רשימת המועמדים ארוכה

עוד קודם לכן, פרסמו הבוקר (שלישי) מספר כלי תקשורת מובילים באנגליה וביניהם: "הטיימס", "גרדיאן" ו-BBC כי, צ'לסי מחפשת מאמן עם ניסיון אירופי, שיהיה מוכן לבוא לחוזה קצר מועד עד סוף העונה עם אופציה להארכה, על פי הדיווחים, רומן אברמוביץ', שהיה זה שעמד על פיטוריו של לואיז פליפה סקולארי, מאמין שקבוצתו יכולה לזכות העונה לפחות בתואר אחד, כשהמטרה שלו היא ליגת האלופות. לשם כך הוא מעוניין להחתים במהרה מאמן פנוי שידריך את הקבוצה במפגש הכפול עם יובנטוס בשמינית גמר הצ'מפיונס. אברומביץ' מעריך כי יהיה לו יותר קל להחתים מאמן קבוע ובכיר בקיץ כששמו של קרלו אנצ'לוטי ממילאן הוזכר כמועמד. עד אז, הבעלים לא מתכוון לוותר על שאיפות המועדון עד אז, ולכן פנה להידינק המוערך עליו מאוד.

מעבר להידינק, הוזכרו הבוקר באנגליה שלושה שמות מרכזיים ופנויים כמועמדים שיכולים לבוא בחשבון: פרנק רייקארד, רוברטו מנצ'יני ואברהם גרנט. ב"גרדיאן" פורסם שמאמן ברצלונה לשעבר מועמד להצטרף, אך לא ברור אם יסכים להגיע לחצי עונה בלבד, מה גם שרייקארד הביע בעבר את רצונו לאמן את מילאן האיטלקית. מנצ'יני, שפוטר בקיץ מאינטר, הכחיש כי קיבל פניה מהבלוז. גרנט הוזכר אתמול (שני) בקרב חברי ההנהלה כמועמד, אך על פי מספר דיווחים נראה שסיכוייו פחותים לעומת המועמדים האחרים, גם בגלל התנגדות שחקנים מסוימים. על פי הטיימס, גרנט הוא אופציה שניה בלבד לרייקארד ומנצ'יני. אגב גרנט, הוא עדיין מועמד לפורטסמות, אבל באנגליה מדווח כי שחקני פומפי מעדיפים לראות את סוון גוראן אריקסון חותם בקבוצה ולא את הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully