וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: הגברת לא מוותרת

שער דרמטי של פאולסן העניק ליובנטוס 1:2 על קטאניה ואת המקום השני. פיורנטינה רביעית, אחרי 0:1 על לאציו, רומא - גנואה 0:3

המחזור ה-23 באיטליה נפתח כבר אתמול (שבת) עם שתי המילאנזיות המתכוננות לדרבי, כשאינטר גברה 0:3 על לצ'ה ומילאן איכזבה עם 1:1 נגד רג'ינה ואף איבדה את קאקה. הערב הצליחה יובנטוס לחזור למסלול הניצחונות, עם 1:2 דרמטי בחוץ על קטאניה ועלייה למקום השני.

הקרב על המקום הרביעי ממשיך להתחמם. רומא ניצחה בעימות ישיר 0:3 את גנואה והשתוותה אליה עם 40 נקודות, אבל מי שתפסה את המקום המוליך לליגת האלופות היא פיורנטינה, שהשיגה 0:1 בדקה ה-89 נגד לאציו משער של אלברטו ג'ילארדינו.

קטאניה - יובנטוס 2:1

שני ההפסדים הרצופים הכניסו את קלאודיו ראניירי למגננה, אבל מאמן יובנטוס חזר לחייך עם ההעפלה לחצי גמר הגביע ואיבוד הנקודות של מילאן בשבת. אלסנדרו דל פיירו, ששוב לא זומן לסגל הנבחרת של מרצ'לו ליפי, המתין על הספסל וראה את וינצ'נזו יאקווינטה מצתוות לאמאורי בחוד נגד הקבוצה של וולטר זנגה, שלא ניצחה בחמשת משחקיה האחרונים.

יאקווינטה הוכיח את יכולתו עם נגיחה לרשת בדקה ה-12 לאחר הגבהה של מאורו קמוראנסי וחגג בהתלהבות יתר שעלתה לו בצהוב. דקה לאחר מכן יובה שילמה את המחיר, כשעבירה של החלוץ הובילה לצהוב שני והרחקה מוקדמת. מורימוטו היפני איזן בדקה ה-51, אך המילה האחרונה הייתה דווקא של כריסטיאן פאולסן הדני, שניצל טעות קשה בהגנת קטאניה והבקיע מקרוב בדקת הסיום. יובה חוזרת לנצח ומעפילה שוב אל המקום השני.

רומא - גנואה 0:3

הג'יאלורוסי נעצרו עם תיקו 2:2 מול רג'ינה במחזור הקודם, אך ידעו שניצחון על גנואה הרביעית יעמיד אותם במאזן שווה ליריבתם. האורחים הגיעו אחרי תקופה לא מרשימה במיוחד, למרות הניצחון הדרמטי על פאלרמו בשבוע שעבר. בדקה ה-47 הכפילה רומא את התוצאה, עם שער של המונטנגרי מירקו ווצ'יניץ'. גם הרחקתו של רודריגו טאדיי בדקה ה-69 לא מנעה מרומא ניצחון נוסף והיצמדות למקום הרביעי.

המגן הברזילאי סיסיניו העלה את רומא ליתרון בדקה ה-26, וחמש דקות לאחר מכן נאלץ לנטוש את המגרש בגלל פציעה, כשבמקומו נכנס הרכש מרקו מוטה. בדקה ה-47 הכפילה רומא את התוצאה, עם שער נהדר מהאוויר של המונטנגרי מירקו ווצ'יניץ'. גם הרחקתו של רודריגו טאדיי בדקה ה-54 לא מנעה מרומא ניצחון נוסף והיצמדות לגנואה, כשבדקה ה-90 חתם את התוצאה ז'וליו באפטיסטה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

פיורנטינה - לאציו 0:1

הויולה, עם שאיפות המקום הרביעי שלהם, אירחו את לאציו הנחלשת בתקווה לנצל את העימות בין רומא לגנואה ולעלות למקום הרביעי. לורנצו דה סילבסטרי האורח הורחק כבר בדקה ה-18, במה שנתן את האות לתחילת המכבש של פיורנטינה. אדריאן מוטו והחברים ניסו להכניע את פרננדו מוסלרה האורוגוואי, ורק בדקה ה-89 נפרץ הסכר, כשאלברטו ג'ילארדינו מצא את הרשת והקפיץ את קבוצתו למחוז חפצה.

פאלרמו - נאפולי 1:2
לפאלרמו: ג'וליו מיליאקיו (2) פאביו סימפליסיו (18). לנאפולי: מארק האמסיק (43).

אודינזה - בולוניה 0:1
לאודינזה: אלכסיס סאנצ'ז (90)

קליארי - אטאלנטה 1:0
לאטאלנטה: לוקה צ'יגאריני (66)

טורינו - קייבו 1:1
לטורינו: ניקולה ונטולה (64). לקייבו: וינצ'נזו איטליאנו (83)

סמפדוריה - סיינה 2:2
לסמפדוריה: קלאודיו בלוצ'י (45), ג'יאמפאולו פאציני (51). לסיינה: סימונה ורגאסולה (22), מאסימו מקארונה (79)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully