וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאקה יחמיץ את הדרבי

הברזילאי ייעדר ממשחק הנבחרת מול איטליה וגם מהמפגש של מילאן עם אינטר. דוידה די ג'נארו שכבש מול הרוסונרי: "אני חייב הכל למילאן"

איבוד הנקודות מול האחרונה בטבלה הוא לא הדבר המדאיג ביותר את מילאן כעת. קאקה ספג בעיטה ברגלו השמאלית במהלך המשחק ברגלו והוחלף לאחר מכן. למרות העובדה שהוא לא סובל משבר, הכוכב הברזילאי ייעדר שבועיים ויחמיץ את משחק נבחרתו מול איטליה. לצערם של אוהדי הרוסונרי, גם את הדרבי הגדול נגד אינטר יראה קאקה מהיציע, מה שאומר שרונאלדיניו עשוי לתפוס את המקום בהרכב.

דוידה די ג'נארו, שחקן בן 20 ששיחק בנוער של מילאן, הבקיע את שערו הראשון בסרייה A דווקא מול קבוצת האם שלו. לאחר השער כיסה החלוץ הצעיר את פניו בחוסר אמונה. "אחרי 13 שנה במילאן, אני חייב הכל לקבוצה הזו", אמר די ג'נארו ל"גאזטה דלו ספורט", אחרי המשחק. "הם עזרו לי לגדול ותודות להם אני נמצא בסרייה A בגיל 20. אני עדיין בבעלות חלקית של מילאן, אבל השער הראשון שלי בליגה בסן סירו הוא חלום שהתגשם".

השער סייע לרג'ינה לחלץ תיקו חשוב, אחרי תיקו 2:2 מול רומא במחזור שעבר, אך היא עדיין נותרה אחרונה בטבלה. את הנאמנות שלו לקבוצה שגידלה אותו הוא לא מסתיר: "עכשיו אני מקווה שמילאן תנצח בדרבי. זו קבוצה מדהימה. הם יכולים להשיג את הסקודטו ואני אעודד אותם ביום ראשון הבא".

דניאלה בונרה לא היה מרוצה בכלל מה-1:1 של מילאן מול רג'ינה ומחוסר היכולת של קבוצתו לעמוד בקצב של היריבה העירונית, אינטר, מה שנתן לה לפתוח פער של 8 נקודות בפסגה. אבל מה שמטריד יותר את המגן הוא הכרטיס הצהוב שקיבל, שימנע ממנו להשתתף בדרבי מול אינטר בשבוע הבא.

המגן הודה שהצהוב היה מוצדק, אך הביע תמיהה לגבי כמה מההחלטות האחרות של השופט במשחק, ביניהן פסילת השער של סיידורף, בטענת נגיעת יד, שהיתה מוצדקת: "הצהוב היה הוגן, אבל במקרים אחרים השופט השתמש בשיקול אחר. המשחק לא הלך כמו שרצינו, וניסינו לשנות את התוצאה במשך 90 דקות, אבל לא הצלחנו לייצר מספיק הזדמנויות. רג'ינה נאבקה על כל כדור וחיכתה להזדמנות לעקוץ אותנו".

"אני מאוכזב מהצהוב שקיבלתי, במיוחד בגלל העובדה שחזרתי אחרי זמן רב ורציתי שתהיה לי אפשרות לשחק ביום ראשון, משום שזה משחק חשוב מאוד עבורנו", אמר בונרה לאתר הרשמי של הקבוצה.

לוקה אנטוניני חשב שהבעיה של מילאן במשחק היתה ביש מזל וציין במיוחד החלטת שיפוט שערורייתית: "אני יודע שזה היה המשחק הראשון של השופט, והדבר היחיד שאני לא מבין הוא הגול של סידורף שנפסל". מהיכולת של קבוצתו המגן דווקא היה מרוצה: "חסר לנו קצת מזל, כי ייצרנו הרבה הזדמנויות, בעוד שרג'ינה בעטה רק פעם אחת לשער מלבד הצלה של אביאטי".

זלטאן רגוע

בצד השני של העיר, זלטאן איברהימוביץ' היה מבסוט מההופעה שלו ומהשער שלו בניצחון של אינטר 0:3 על לצ'ה. השחקנים של ז'וזה מוריניו לא התקשו לאסוף את שלוש הנקודות מול הקבוצה מהמקום ה-17.

"המשחק התנהל מצוין וזו תוצאה טובה לפני הדרבי", אמר החלוץ. "בשבוע שעבר עשינו תיקו, אבל כיפרנו על כך הפעם. יש לנו שבוע מנוחה עד הדרבי. נכון שעשינו טעויות בכמה משחקים, אבל בעונה שכוללת 38 משחקים זה נורמלי", סיכם השבדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully