וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד - מכבי פ"ת: דג'אני הודח מהסגל

מזרחי לא סלח לקשר שלא לחץ את ידו לאחר שהוחלף בגמר גביע הטוטו. קובי גנון חוזר לסגל האורחים, ניצן דמארי יחליף את גרנצ'ארוב המוצהב

מאמן מ.ס. אשדוד, יוסי מזרחי, הדיח את הקשר קובי דג'אני מסגל הקבוצה לקראת המשחק בו תארח מחר (שבת, 19:00) אשדוד את מכבי פתח תקוה במסגרת המחזור ה-19 בליגת העל. מזרחי כעס מאוד על דג'אני, שהוחלף בגמר גביע הטוטו מול מכבי תל אביב ולא לחץ את ידו של המאמן כשירד לספסל.

מי שעשוי למלא את מקומו של דג'אני בקישור האחורי הוא משה אוחיון שיתופקד כנראה לצידו של יוסי אופיר. אפשרות נוספת היא שהצ'כי לובומיר קוביצה, שמשחק בדרך כלל כבלם, יתופקד כקשר אחורי ושי מימון יתופקד כבלם לצידו של כריסטיאן גונזאלס במרכז ההגנה. בנוסף לדג'אני, צפוי להעדר מחר גם החלוץ עידן שריקי שסובל מחבלה בקרסולו. מי שצפוי למלא את מקומו הוא הצעיר עידן שדה שייקבל כנראה את חולצת ההרכב לראשונה העונה.

באשדוד מקווים לשים סוף לשרשרת שלושת ההפסדים הרצופים בליגה, ומקווים שהחזרה למגרש הביתי תעזור לקבוצה לצבור שלוש נקודות יקרות, שיעצרו את המפולת וההידרדרות לתחתית הטבלה.

הרכב משוער: דרגןן סטויקיץ', מתן אוחיון, לובומיר קוביצה (שי מימון), כריסטיאן גונזאלס, רחמים צ'וקול, יוסי אופיר, משה אוחיון, ברוך דגו, דוד רביבו, עידן שדה, דימיטאר מקרייב.

קובי גנון חוזר לסגל

המגן קובי גנון יחזור מחר לסגל מכבי פתח תקוה לקראת המשחק מול מ.ס אשדוד. המגן, שהתאמן חלקית בשבוע האחרון, יפתח על הספסל וייכנס במידת הצורך. בקבוצה לא רוצים לסכן את השחקן. נאור פסר יפתח כמגן שמאלי ואילו ניצן דמארי יחליף את בובאן גרנצ'ארוב המוצהב. זה יהיה השינוי היחיד בהרכב הקבוצה.

המאמן רוני לוי הקרין לשחקנים קלטת של המשחק בין מ.ס אשדוד לבית"ר ירושלים. אתמול (חמישי) הוא ערך אסיפה טקטית בה אמר לשחקניו לקראת המשחק: "אני מרוצה מהסגירה שלכם בהגנה ומהעמידה הטקטית בדרבי. אני מרוצה מהגול השני שהבקענו המשחק האחרון. עמדנו נכון וחטפנו כדור שהביא לגול".

החלוץ טל בן חיים יחזור לסגל לאחר הרחקה. בקובצה מספרים שהחלוץ התאושש מהדברים שהטיח בו הנשיא עמוס לוזון בשבוע שעבר. עומר בוקסנבוים וסולי צמח עדיין פצועים. בלי קשר, לירן כהן יפתח בקישור. אורי לוזון יקבל שוב את הקרדיט ממאמנו.

הרכב משוער: אוהד כהן; אסמעיל עאמר, מורד מגמאדוב, ניצן דמארי, נאור פסר; סירמנה דמבלה, אורי לוזון, לירן כהן, דני פרדה; ליאור אסולין, פבלו בסטיאניני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully