וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובזילר פותחת את ההתמודדות מול אוקראינה

גביע הפדרציה: המחבט מספר 2 של ישראל תפתח מחר (שבת, 13:30, ספ' 5) מול אלונה בונדרנקו. יוליה גלושקו תשחק עם שחר פאר בזוגות

היום (שישי) התקיימה בעיר האוקראינית חארקוב הגרלת המשחקים במפגש גביע הפדרציה בין אוקראינה לישראל, שיתקיים בשבת וביום ראשון. ציפי אובזילר, המחבט מספר 2 של ישראל, תפתח מול אלונה בונדרנקו (34 בעולם). המשחק יחל מחר (שבת) בסביבות השעה 13:30. שחר פאר, המחבט מספר 1 של ישראל, תעלה מאוחר יותר מול קטרינה בונדרנקו (59 בעולם).

ביום ראשון תשחק פאר מול אלונה בונדרנקו ואובזילר נגד קטרינה בונדרנקו. אם המפגש יהיה שקול, הוא יוכרע בזוגות, שם שוב ישחקו פאר ויוליה גלושוקו לפגוש את האחיות בונדרנקו. המשחק הוא במסגרת בית עליון 2, בו נמצאות הנבחרות במקומות 9-16. ניצחון יעלה את ישראל לפלייאוף על הבית העליון. הפסד ישלח אותה למשחק הישרדות מול נבחרת שתעלה מהבתים האזוריים.

אתמול התקיימה ארוחת ערב משותפת לשתי הנבחרות, בה העניקה ההתאחדות האוקראינית שי לציפי אובזילר לרגל הוותק שצברה בייצוג ישראל בגביע הפדרציה. ההתאחדות הגדילה לעשות ואף סיפרה על תרומתה של אובזילר לנבחרת לאורך השנים. אובזילר: "זה היה מפתיע מאוד,ההרגשה הייתה מצוינת. מקווה שימשיך כך גם במשחקים". במהלך ארוחת ערב משותפת שהתקיימה אתמול, הגיע מנכ"ל האיגוד, משה חביב, להבנה עם סגן נשיא ההתאחדות האוקראינית בנוגע לחילופי WC (כרטיס חופשי) בתחרות 10,000 דולרים ו-25,000 דולרים שיתקיימו בארץ ובאוקראינה. חביב סיכם: "האווירה בין הנבחרות מצוינת. האולם מאובזר היטב וכולל חדרי תקשורת ואח"מים. אנחנו מצפים להתחלת המשחקים, ויותר מכך- לניצחון".

חוץ מהמפגש הזה, ייערכו עוד שבעה מפגשים. בבית עליון 1 יובילו אלנה דמנטייבה וסבטלנה קוזנצובה את רוסיה, האלופה בשנתיים האחרונות, למפגש מול סין, בשורותיה משחקות זי יאן ושואיי ז'אנג. שאר המשחקים בבית: צרפת - איטליה, ארה"ב - ארגנטינה, צ'כיה - ספרד. בבית עליון 2 תתמודד סרביה, עם ילנה ינקוביץ' ואנה איבנוביץ', נגד יפן בשורותיה משחקות איי סוגיאמה ואיומי מוריטה. עוד באותו בית: סלובקיה - בלגיה, שווייץ - גרמניה.

משחקי יום שבת

ציפי אובזילר - אלונה בונדרנקו

האוקראינית המדורגת 31 בעולם הגיעה לסיבוב השלישי באליפות אוסטרליה הפתוחה ונעצרה רק אצל סבטלנה קוזנצובה. מצד שני, היא הפסידה במשחקה הראשון העונה לטניסאית מחוץ למאיה הראשונה בעולם בסיבוב הראשון בבריסביין. במידה והמשחק הזה היה מתקיים בטורניר רגיל בסבב, אובזילר אולי עוד הייתה יכולה להפתיע. אבל בהתחשב בעובדה שאובזילר לא נמצאת בכושר משביע רצון בחודשים האחרונים, מה גם שבונדרנקו תהנה מהאווירה ביתית באולם הדחוק בחארקוב - קשה להאמין שאפשר לבנות כאן על הפתעה. שתי הטניסאיות מעולם לא נפגשו בעבר בסבב המקצועני.

סיכוי להפתעה ישראלית - 10 אחוז


שחר פאר - קטרינה בונדרנקו

שני שלבים מפרידים בין שתי הטניסאיות בדירוג העולמי, כאשר פאר מדורגת 48 ובונדרנקו 50. הטניסאית הישראלית הבכירה יכולה להתעודד מהעובדה שבונדרנקו הצעירה עדיין לא השיגה ניצחון גדול בגביע הפדרציה. אם זה היה קורה, יכול להיות שאוקראינה הייתה נמצאת כיום בשלב יותר בטוח בבית העליון. מצד שני, עדיןי מדובר במפגש שמתקיים באולם סגור שלא ממש אהוב על טניסאים ישראלים, מה גם שבונדרנקו הזאת מגיעה אחרי חודש מוצלח מאוד ביבשת האוסטרלית. שתי הטניסאיות נפגשו בעבר פעמיים, אבל זה קרה בעונת 2005 - עונת הפריצה של פאר, כאשר בונדרנקו עשתה את זה הרבה אחריה. פאר ניצחה את בשני המפגשים בטורנירים בפראג ובאיסטנבול.

סיכוי להפתעה ישראלית - 40 אחוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully