וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה האנגלים כל כך שונאים את רונאלדו?

קוראי עיתון 'טיימס', דירגו את 20 הדברים השנואים עליהם ביותר בכדורגל המודרני, נחשו מי הגיע ראשון. מיקה ריצ'ארדס נעצר בחשד לתקיפה

לכל אחד מאיתנו יש דברים שאנחנו יכולים לדרג כשנואים ביותר, כמעט בכל תחום. העיתון הלונדוני, 'טיימס', אחד מהנפוצים בעיתוני הממלכה, נתן לקוראיו לדרג את 20 הדברים שהם הכי שונאים בכדורגל המודרני.

במקום ה-20 הם הציבו את הספסרים. בעיתון נכתב באירוניה לגבי הציטוט הקבוע המוכר גם ממחוזותינו: "נשארו לך כרטיסים"?. במקום ה-19 הם העמידו את חוק הנבדל. כנראה שדייויד בקהאם יודע למה הוא לא שב לעת עתה לממלכה. הקוראים דירגו אותו במקום ה-18. במקום ה-17 רטנו הקוראים על הכדור הקל, שאפשר להבקיע איתו מרחוק. את המקום ה-16 מאייש שחקן לשעבר, אלן שירר, לאור השעמום שהוא מייצג. הרבה אנשים גם לא אוהבים את מנג'ר טוטנהאם, הארי רדנאפ, שהוצב במקום ה-15.

קוראי ה'טיימס' שונאים במקום ה-14 ספונסרים שמפרסמים על חולצות הקבוצות. במקום ה-13 אמרו הקוראים כי הם שונאים את העובדה שבכדורגל האנגלי כבר לא עומדים, אלא רואים משחקים בישיבה, וכי זה מנטרל את האווירה במשחק. 'לשרוק בוז לשחקני הקבוצה שלך' דורג במקום ה-12, ואלן גרין, שדר רדיו אנגלי, הוצב במקום ה-11.

את העשירייה הראשונה פותח מייק אשלי, הבעלים של ניוקאסל. במקום התשיעי הוצב 'שיאי הפרמייירליג' (השער המהיר ביותר בהיסטוריה, ההגנה הטובה ביותר בליגה ועוד). ה'ווגאס', מושג שנוסד בזמנו של סוון גוראן אריקסון כמנג'ר אנגליה, אלו הם נשותיהם של הסופרסטארים, שרק מסתובבות ועושות שופינג, דורגו במקום השמיני. צלילות של שחקנים דורגו כשנואות ביותר במקום השביעי, ומחירי הכרטיסים הגבוהים במקום השישי.

בחמישייה הראשונה מוצבים שלושה דברים הקשורים לקבוצה השנואה ביותר בממלכה, מנצ'סטר יונייטד. במקום החמישי הוצבה הקבוצה עצמה. השחקנים עצמם דורגו במקום הרביעי כדבר השנוא ביותר והשופטים במקום השלישי. מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון, לא ממש אהוד גם הוא באי כאשר דורג במקום השני. ומי במקום הראשון? בטח כבר ניחשתם, זה הוא כריסטיאנו רונאלדו, שכולם אוהבים הכי לשנוא.

האם בניטז מתפרק?

הפסדה של ליברפול אמש (רביעי) במשחק החזור של הסיבוב הרביעי בגביע האנגלי 1:0 לאברטון הוציא את רפא בניטז עצבני מאוד בסיום. המנג'ר של האדומים ענה בתוקפנות כמעט על כל שאלה שנשאל במסיבת העיתונאים ב"לא יודע - תשאל את השופט".

הכחולים מצאו את השער בדקה ה-118, דן גוסלינג, לו ימלאו 19 חורפים ביום שני, כבש את השער הדרמטי, שהצית את האוהדים בגודיסון פארק והעלה את קבוצתו לשמינית הגמר.

בניטז אולי מרגיש שעמלו הקשה מתמסמס לו בין הידיים בתקופה האחרונה, והוא יורה לכל הכיוונים. זה החל בהתקפה הגדולה על אלכס פרגוסון, המשיך בכך שהוא הקפיא את המגעים על החוזה החדש שלו בקבוצה, והסתיים לעת עתה בשחרורו של רובי קין בסיומו של חלון ההעברות ומכירתו בחזרה לטוטנהאם.

כשנשאל בניטז במסיבת עיתונאים על הרחקתו של לוקאס, ואמר: "תשאלו את השופט - אני מעדיף לא לומר כלום". גם כאשר נשאל האם דבריו של מנג'ר אברטון, דייויד מויס, שיכנעו את השופט להביא להרחקה הוא אמר בלאקוניות: "תשאלו את השופט, זה לא משנה ולא ישנה שום דבר".

סטיבן ג'רארד, שנפצע אמש בדקה ה-16 של המשחק והוחלף, יעבור היום סריקה לבדוק את חומרת הפציעה. נראה שקפטן ליברפול, שנפצע בברכו, יחמיץ לפחות את שני המשחקים הקרובים, של ליברפול בליגה ביום שבת נגד פורטסמות, וכן את משחקה של נבחרת אנגליה נגד ספרד ביום רביעי.

בניטז המתוסכל הסביר כי "סטיבן היה תשוש, וכנראה לכן הוא נפצע. הוא היה עייף גם נגד וויגאן, אבל אז כשהוצאתי אותו כולם אמרו לי שהוא חייב לשחק בכל דקה של כל משחק. עכשיו ראיתם את ההשלכות של זה. גם נגד וויגאן הוא ביקש לצאת, ועכשיו קרתה הפציעה הזאת", ספק אמר, ספק האשים.

דייויד מויס, מנגד, הילל את שחקניו הצעירים. "התמוגגתי לראות את שני הנערים האלה, גוסלינג ורודוול, מצליחים במשחק כל כך חשוב", אמר המאמן הכחול, "הם הכניסו לנו את האנרגיות שהיינו כל כך צריכים".

שופטי המשחק בין ליברפול וצ'לסי נענשו

התאחדות הכדורגל האנגלית החליטה להעניש את הקוון מו מטדאר, שסייע לשופט מייק ריילי במשחק בין ליברפול וצ'לסי, בעקבות התקרית של יוסי בניון וז'וזה בוסינגווה.

כזכור, מגנה הפורטוגלי של צ'לסי ביצע לקראת הסיום עבירה מכוערת ללא כדור על הקשר הישראלי של האדומים, אך השופט התעלם מן המקרה החמור, ממנו היה חייב בוסינגווה לצאת עם כרטיס צהוב, לפחות. יצוין כי הקוון, שעמד בסמוך מאוד לאירוע, סימן בדגלו לריילי, אבל זה התעלם בהפגנתיות, והורה להמשיך במשחק.

מטדאר הוענש והורד לשפוט כקוון במשחק הליגה השנייה (הרביעית בליגה) בין גרימסבי ואקסטר. יצוין כי בוסינגווה הברברי הצליח להתחמק מעונש של ההתאחדות, מכיוון שהקוון הודה שהוא כן ראה את התקרית. במידה שהשופטים לא היו רואים את האירוע, אז הייתה ההתאחדות יכולה להעניש את הפורטוגלי על סמך צילומי הטלוויזיה.

גם שופט המשחק, מייק ריילי, נענש, זאת עקב הרחקתו השגויה של שחקן צ'לסי, פרנק למפארד. ריילי ינוח בשבת הקרובה בביתו ויוכל לראות את המשחק בנחת בסלונו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

ריצ'ארדס לא למד לקח מרוביניו

כנראה שהפרשה של רוביניו לא הספיקה, וכעת נודע כי גם מגנה של מנצ'סטר סיטי, מיקה ריצ'ארדס, נעצר ושוחרר בערבות לאחר שהואשם בתקיפה במועדון לילה בערב חג המולד.

האנגלי הבינלאומי בן ה-20 נעצר ונחקר על ידי המשטרה בחשד למעורבות בתקיפה שאירעה קצת אחרי חצות בלילה החג. באופן מפתיע ביותר, במקרה אחר, אדם אחר נחקר במשטרה בחשד לסחיטה שחקן של הסיטי.

התקיפה אירעה במועדון, כאשר ריצ'ארדס חשוד כי הוא תקף נערה בת 18. שחקנה של הסיטי הכחיש בכל תוקף את ההאשמות המיוחסות לו.

"אנחנו יכולים לאשר שהוא היה בתחנת משטרה", אמר דובר מנצ'סטר סיטי. "הוא משתף פעולה עם המשטרה באופן מלא. יש לציין כי הוא לא הואשם בשו םעבירה והכחיש כל מעורבות לאירוע. החקירה תימשך, והמועדון ימשיך לתמוך בשחקן".

כזכור, לא מכבר התפרסמה פרשה בה נחשף כי רוביניו נחשד באונס. יצוין כי גם סטיבן ג'רארד, קפטן ליברפול, נחשד לא מכבר בתקיפה, והוא גם עוכב לחקירה ונחקר במשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully