וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסינגווה: "אני מתנצל בפני בניון"

מגן צ'לסי, שבעט בפראות בקשרה של ליברפול, התחרט וביקש מחילה: "לא הייתה לי כוונה לפגוע בו". ג'רמיין דפו ייעדר 10 שבועות מהמגרשים

יוסי בניון חש אמש (ראשון) על בשרו למה לעתים לא כדאי לבזבז זמן בצורה מרגיזה. קשרה הישראלי של ליברפול העביר זמן כשלקח את הכדור ושמר עליו בגופו ליד דגל הקרן, זאת כשהאדומים הובילו על צ'לסי במשחק הפסגה ביניהן.

למגנה של צ'לסי, ז'וזה בוסינגווה, הזמן וכנראה גם הכבוד היו יקרים והוא שלח את רגלו בעוצמה לגבו של בניון. למרות שהקוון ניפנף בדגל וסימן לעבירה שנעברה על ידי הפורטוגלי על הישראלי, הרי ששופט המשחק התעלם מהסימון והמשיך במשחק.

יממה לאחר מכן אפילו בוסינגווה הבין שהוא הגזים: "אני מתנצל בפניו של יוסי בניון. זו לא הייתה הכוונה שלי לפגוע בו", אמר המגן, וחזר על דבריו אולי עקב חומרת המקרה ואמר: "אני מצטער". בוסינגווה לא יועמד לדין על ידי ההתאחדות האנגלית.

דפו ייעדר 10 שבועות

חלוץ טוטנהאם, ג'רמיין דפו, ייעדר 10 שבועות מהמגרשים לאחר שאובחן כי הוא סובל משברי מאמץ. הספרס הודיעו כי החלוץ, שחזר למועדון רק בתחילת החודש, יעבור מחר (שלישי) ניתוח. כזכור, דפו עבר בחודש ינואר 2008 מטוטנהאם לפורטסמות, ועשה כעבור שנה את הדרך ההפוכה.

דפו ייעדר ממשחק גמר גביע הליגה מול מנצ'סטר יונייטד בראשון במארס. אגב, דפו נעדר גם בשנה שעברה ממשחק הניצחון של טוטנהאם באותו מפעל על צ'לסי, מאחר וחתם בפומפי ימים ספורים לפני המשחק. החלוץ הפסיד גם משחק גמר הגביע האנגלי במדי פורטסמות, מאחר ולא היה רשאי לשחק כי השתתף במפעל במדי הספרס. למעשה, דפו מפסיד בפעם השלישית בתוך שנה מעמד דגמר בוומבלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully