וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "אנחנו לא מוותרים"

מאמן בית"ר מאמין שקבוצתו עדיין לא יצאה ממירוץ האליפות. מזרחי: "אי אפשר לנצח בטדי כשמחמיצים פנדל, מבקיעים שער עצמי וסופגים מנבדל"

מערכת וואלה!

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

בית"ר ירושלים ניצחה הערב (שבת) 2:3 את מ.ס אשדוד. האלופה ניצלה היטב את איבוד הנקודות של הפועל תל אביב ומכבי נתניה, והיא מתחילה להריח סיכויים לחזור לליגה. ראובן עטר היה מרוצה בסיום הניצחון של קבוצתו: "אין ספק שזה ניצחון טוב. בשני המשחקים האחרונים אנחנו משחקים מצוין. אנחנו חוזרים. לגבי הסיכויים של בית"ר לחזור למאבק האליפות אמר עטר: "אנחנו לא מוותרים. כל עוד יש לנו סיכוי להתקדם בצמרת, אנחנו נשאף לזה".

על העזיבות של בית"ר וההשלכות שלהן לגבי ההמשך אמר: "הסגל שלנו אמנם נהיה קצר, אך מאוד איכותי. אני מקווה לצרף את השחקן החדש (קאדו), שעקבתי אחריו כבר שנתיים. בנוסף, נחתים את ניר נחום".

לגבי היכולת של קבוצתו והמצב הנפשי של הקבוצה אמר המאמן: "היום אחרי שני המשחקים נרגעו קצת הרוחות ורואים את זה על הקבוצה. זה בא לידי ביטוי". עטר גם שם סוף לשמועות שטוטו תמוז יעזוב, כשהצהיר כי "אין יותר עזיבות".

בשבוע הבא תתארח בית"ר בבלומפילד אצל הפועל תל אביב, שספגה תבוסה מידי בני יהודה, ועטר לא רוצה להגזים בחשיבות המשחק: "כל משחק הוא מבחן. גם מול אשדוד זהיה מבחן, אחרי התצוגה המרשימה שלהם בגביע הטוטו. היום שיחקנו כקבוצה".

בהתייחסו לשיפוט הנתון למחלוקת אמר עטר: "סה"כ השופט שפט מצוין. שי שטרית הוא אחד השופטים המצוינים. הוא קצת הקשה עלינו עם הגול האחרון של אשדוד, אבל בסדר".

דוד אמסלם בן ה-36, שנתן משחק מצוין, אמר: "לא היה לנו הרבה מזל בבית, אם היינו מנצחים את המשחקים שסיימנו בתיקו, היינו במקום אחר היום. יש לנו סגל קצר והרבה צעירים ואני שמח על הניצחון. אפשר להציל משהו מהעונה, כולנו מאמינים וכל עוד צוברים נקודות הכל אפשרי. אנחנו לא מדברים יותר מדי גבוה, מתקדמים ממשחק למשחק. כשנהיה קרובים ממש, נדבר על אליפות".

מזרחי: "לא שיחקנו טוב"

המאמן יוסי מזרחי נשמע כועס אחרי המשחק: "אי אפשר לנצח בטדי כשמחמיצים פנדל, מבקיעים שער עצמי וסופגים שער מנבדל. זה מצב עובדתי, קשה מאוד להביא נקודות ככה, מה גם שלא שיחקנו טוב".

לגבי ההמשך והבעיות בהגנת קבוצתו, אמר מאמן אשדוד: "אנחנו מנסים לתקן, ואני מקווה שנחזק את החולייה האחורית עד סוף חלון ההעברות. יש לנו 48 שעות וננסה להביא את מי שאחננו רוצים, אחרת נהיה בצרות צרורות. אי אפשר לשחק עם הגנה כזו. אנחנו מבקיעים כל משחק, אבל גם סופגים יותר מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully