וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ניצחה 2:3 את מ.ס אשדוד

בית”ר ירושלים השיגה ניצחון שני בטדי העונה, 2:3 על מ.ס. אשדוד וצימקה זמנית את הפער ממכבי חיפה לשבע נקודות. יצחקי (31), אלברס (45) ועצמי של פרץ (53) סיבכו את אשדוד בתחתית. מקרייב (32) ואוחיון (93) רק צימקו.

בית"ר ירושלים אירחה את מ.ס. אשדוד בטדי והשיגה ניצחון שני בלבד באצטדיון הביתי שלה, 1:3 על מ.ס. אשדוד, חסרת המזל, שסבלה מהחמצת פנדל של דוד רביבו, שני שערים שנכבשו מספק נבדל ושער עצמי אומלל של מאור פרץ. שתי הקבוצות נתנו תצוגה התקפית טובה, אך הראו את החולשות ההגנתיות שפוקדות אותן לכל אורך העונה.

ראובן עטר פתח את המשחק עם עמית בן שושן במקום טוטו תמוז, שלא כשיר במאת האחוזים. עידן ורד המשיך לקבל קרדיט בהרכב. אבירם ברוכיאן נפצע ויתכן וייעדר זמן מה. באשדוד פתח ברוך דגו, כשאקס בית"ר משה אוחיון ישב על הספסל, עלה כמחליף במחצית השנייה וכבש בתוספת הזמן שער שקבע את התוצאה הסופית.

המשחק נפתח בצורה מבולבלבת ובלי הרבה הזדמנויות, עד שבדקה ה-31 הוכשל ברוכיאן בקצה הרחבה וברק יצחקי כבש מהנקודה הלבנה. מ.ס. אשדוד המשיכה להלהיב בהתקפה, בעיקר בזכות דוד רביבו שהיה מעורב בכל התקפה שלה, אך הכוכב האשדודי החמיץ פנדל בדקה ה-31, שהיה משווה את תוצאת המשחק. רביבו כיפר על ההחמצה עם בישול יפה לדימיטאר מקרייב בדקה ה-42. ההגנה של אשדוד המשיכה להיראות רע ונתנה לירושלים לעלות ליתרון לקראת סוף המחצית, עם שער של אלברס. במחצית השנייה הגדילה את היתרון אחרי שער עצמי של מאור פרץ, וגם שער בתוספת הזמן של אקס בית"ר משה אוחיון לא הספיק.

מהלך המשחק

דקה 15: דימיטאר מקרייב הכניס כדור טוב לעידן שריקי, שבעט מתוך הרחבה מעל השער.

דקה 24: כדור רוחב הגיע לשריקי, שבעט אך הכדור פגע באריק בנאדו.

דקה 31: גול! ליאור ראובן הכשיל את ברוכיאן בקצה הרחבה. ברק יצחקי הקפיץ את הפנדל חלש למרכז השער, אך השוער קפץ שמאלה. 0:1 לבית"ר.

דקה 37: פנדל לאשדוד! בנאדו נגע בכדור ביד, והשופט הורה על הנקודה הלבנה. דוד רביבו בעט שמאלה, השוער הרוש זז לפני הבעיטה, קפץ גם כן שמאלה והדף.

דקה 42: גול! דוד רביבו הגביה כדור מצוין שמצא את ראשו של מקרייב החופשי, שמ-5 מטרים נגח פנימה. 1:1 מוצדק.

דקה 45: גול! עידן טל העביר רוחב. יצחקי נגע בכדור, השוער הדף והכדור הגיע לכריסטיאן אלברס שכבש מול שער ריק. 1:2. ברק יצחקי היה בספק נבדל בעת המסירה של טל, אך נראה שגם טל היה מאחורי כל ההגנה.

דקה 52: עידן טל המצוין בעט כדור חזק מ-20 מטר, השוער סטויקיץ' הדף.

דקה 53: גול! עמית בן שושן קיבל מסירה, ספק בנבדל, ורץ לעבר שער אשדוד. מאור פרץ רץ מאחוריו, ניסה להוציא לו את הכדור ובעט כדור שהכניע את השוער שלו. 1:3 לבית"ר.

דקה 78: רביבו הרים קרן ואלברס בעט עם העקב כדור שכמעט ונכנס לשער בית"ר.

דקה 86: סטויקיץ' עצר בעיטה חזקה של עידן טל מתוך הרחבה.

דקה 87: בעיטה חזקה של אלירן דנין פגעה בקורה.

דקה 94: גול! בעיטה חופשית נפסקה לזכות אשדוד בתוך הרחבה של בית"ר. משה אוחיון שלח את הכדור לפינה השמאלית של הרוש. 2:3 לבית"ר.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, כריסטיאן אלברס, אריק בנאדו, דוד אמסלם, אלירן דנין, עידן טל, דאריו פרננדס (ברק משה 90), אבירם ברוכיאן (טוטו תמוז 76), עידן ורד (קוז'וקין 80), עמית בן שושן, ברק יצחקי.

הרכב מ.ס. אשדוד: דראגן סטויקיץ', ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון, מאור פרץ (מאור זוהר 69), יוסי אופיר, קובי דג'אני (משה אוחיון 46), ברוך דגו, דוד רביבו, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully