וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה הביסה את הפועל תל אביב 0:3

גיא לוזון, שנכשל בגדול עם האדומים, הביס אותם 0:3 עם בני יהודה הלוהטת, שמנצחת בפעם השביעית בשמונה משחקים. חושך גרם להפסקת המשחק לעשר דקות

הפועל? מכבי? פאסה. הקבצה החמה בתל אביב ובליגה כולה היא בני יהודה. הזהובים של גיא לוזון השיגו היום (שבת) ניצחון גדול 0:3 על הפועל תל אביב באחת מהתצוגות המרשימות שנראו העונה בכדורגל הישראלי. ניצחון שביעי משמונת המשחקים האחרונים לקבוצה מהשכונה, שעולה למקום הרביעי.

גיא לוזון הוא אחד הסיפורים הגדולים של העונה. המאמן המושמץ, שסבל מפתיחת עונה רעה, האמין בסגל שלו, וזה מחזיר לו בריבית. בני יהודה שלטה ללא עוררין במשחק לאורך 90 דקות, הביכה את האדומים בהנאת כדור קטלנית והציגה לראווה את הצמד הלוהט של הליגה: אלירן עטר הסופר מוכשר ופדרו גלבאן, אולי הזר הטוב בישראל.

הפועל תל אביב, שנראתה כל כך טוב מול נתניה ביום שני, הועלמה לחלוטין מהמשחק. לאדומים לא הייתה תשובה למשחק הצירופים של הזהובים, וההגנה התפרקה פעם אחר פעם מצירופי המסירות של קשרי בני יהודה.

האירוע המביך של המשחק התרחש בדקה ה-53. אחד הזרקורים בבלומפילד כבה והשופט, אלון יפת, החליט להוריד את שחקני שתי הקבוצות לחדר ההלבשה. המשחק חודש כעבור 10 דקות, ובני יהודה התפוצצה. אסי בלדוט כבש ראשון בדקה ה-56, פדרו גלבאן הכפיל בדקה ה-67 ואלירן עטר חתם בדקה ה-79. שלושה שערים במהלכי כדורגל מבריקים.

הפועל תל אביב שיחקה בפעם השלישית בתוך חמישה ימים, היא גם יכולה לבוא בטענות להספקת החשמל, אבל שום תירוץ לא יסביר הצגה כל כך חלשה. במכבי נתניה ומכבי חיפה יכולים לחייך. בינתיים.

מהלך המשחק

דקה 23: כחלון הכניס כדור נפלא לגלבאן, אבל הארגנטינאי בעט כדור חלש ממצב נוח. אניימה קלט בלי שום בעיה.

דקה 25: טעות חמורה של קנדה שנגח כדור חלש לעבר אניימה, עטר השתלט על המציאה אבל בעט מהאוויר מעל השער.

דקה 39: ורמוט הוציא את הפועל למתפרצת והכניס כדור מצוין ליבואה, הגנאי כדור לא מדויק מתוך הרחבה.

דקה 43: ורמוט שלח כדור מסובב ומוסכן לעבר החיבורים, אך פספס במעט את החיבורים.

דקה 50: בלדוט נגח כדור חלש מתיבת החמש, אניימה קלט ללא קושי.

דקה 53: אחד הזרקורים בבלומפילד כבה, השופט אלון יפת הוריד את שחקני שתי הקבוצות לחדר ההלבשה, אבל כעבור 10 דקות התקלה סודרה, והמשחק חודש. גם לוח התוצאות הפסיק לעבוד.

דקה 56: גול! עטר העביר לבלדוט, שבעט כדור מסובב מ-14 מטרים אל הקורה ופנימה. שער יפהפה. 0:1 בני יהודה.

דקה 62: יבואה ניסה את מזלו במספרת, הכדור טס מעל המשקוף.

דקה 67: גול! ראדי החל במהלףך ושלח ימינה לכחלון. הכדור הוגבה לרחבה וגלבאן נגח משבעה מטרים לרשת. 0:2.

דקה 79: גול! ראדי השאיר במסירה ממחצית המגרש את עטר לבד מול אניימה, החלוץ הקפיץ באמנות מעל השוער הניגרי. 0:3.

דקה 89: זהבי העביר ליבואה, שהצליח לפספס הזדמנות קורצת ממש מקו השער.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, מהראן ראדי, קובי מויאל, תמיר כחלון (הרוויה קובאצ'ביץ', 78), פדרו גלבאן, אסי בלדוט (אלי אברבנל, 87), אלירן עטר (תומר חמד, 83).

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, יגאל אנטבי, ביבראס נאתכו (בן לוז, 57), שי אבוטבול, דימיטאר טלקיסקי (עדן בן בסט, 69), גילי ורמוט, מהראן לאלה (ערן זהבי, 57), סמואל יבואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully