וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א עשויה לצרף חלוץ מטרינידד-טובאגו

29.1.2009 / 17:31

אחרי שהחליטה לרדת מהקשר הניגרי סמסון גודווין, שוקלת הקבוצה לצרף את סקוט סילי. בושינסקי פנה להתאחדות וביקש לדחות את גמר גביע הטוטו

יממה לאחר ההעפלה של מכבי תל אביב לגמר גביע הטוטו, שלח היום (חמישי) יושב ראש הקבוצה, אביב בושינסקי מכתב ליושב ראש ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, ובו בקשה לשנות את מועד גמר גביע הטוטו, שמתוכנן ליום רביעי הבא, יומיים בלבד לאחר משחקם של הצהובים נגד מכבי חיפה בליגה.

המכתב ללוזון נשלח לאחר שמכבי קיבלה את הסכמתו של מנכ"ל מועצת ההימורים, עופר פרי, לשנות את מועד הגמר. "מכבי תל אביב מתייחסת ברצינות רבה לשני המפעלים ועל כן מבקשת לרווח בין שני המועדם", כתב בושינסקי. "נודה לך אם מתוקף תפקידך תוכל לתאם עם מנכ"ל הטוטו את השינוי המתבקש בלוחות הזמנים ובכל מקרה תהא ההחלטה אשר תהא, מכבי תל אביב תגיע בהרכב השחקנים החזק ביותר שיש ברשותה לכל אחד ואחד מהמשחקים".

במכבי מודעים לעובדה כי הסיכויים להזזת מועד הגמר קלושים, זאת לאחר שהשבוע, למשל, לא הסכימה ההתאחדות להזיז את משחק חצי הגמר לבקשת הפועל תל אביב, ששיחקה ביום שני מול מכבי נתניה ונאלצה להעלות הרכב של מחליפים ושחקני נוער בדרבי חצי הגמר. במכבי ימתינו לתשובתו של לוזון ובכל מקרה יתכוננו לקראת השבוע הבא, בו מתוכננים לקבוצה שלושה משחקים בתוך חמישה ימים.

חלוץ מטרינידד עשוי להצטרף

בתוך כך נאלצים ראשי המועדון להתמודד עם הודעתו של הבעלים, אלכס שניידר, בנוגע לאי הבאת שחקני חיזוק לעונה הנוכחית. שניידר החליט כי הכסף שנכנס לקופת המועדון ממכירתו של החלוץ יאניק קמאנאן והשאלתו של הקשר רודי חדד, יצורף לתקציב העונה הבאה. כהוכחה לכך הוחלט במועדון לרדת מהקשר הניגרי, סמסון גודווין, שהתאמן בימים האחרונים בקבוצה. ראשי המועדון הודיעו לסוכנו של השחקן, ג'קי דהאן, כי הם החליטו שלא להחתים אותו מסיבות כלכליות, זאת למרות שאבי נמני התרשם מאוד ממנו.

כמו כן, שני החלוצים שנבחנו במועדון, דה-קמפוס סרי אלי וחואן אדוארדו פיירו, לא יוחתמו, אלא שייתכן והקבוצה כן תחתים בסופו של דבר זר. הצהובים בוחנים כעת אפשרות לצרף את חלוץ נבחרת טרינידד-טובאגו, סקוט סילי, שצפוי להגיע ארצה בקרוב. סילי, 27, שיחק בארבע השנים האחרונות בליגת ה-MLS האמריקאית במדי קנזס וסאן חוזה וכבש 31 שערים ב-102 משחקים. סילי מגיע להתרשמות ובמטרה לחתום בקבוצה.

שחקני הקבוצה הגיעו היום למתחם האימונים בקרית שלום על מנת לעשות טיפולים ושחרור לאחר משחק הדרבי אמש. הקשר הפצוע, גיז'רמו ישראלביץ', יחמיץ ככל הנראה את המשחק נגד מכבי חיפה ביום שני. הבלם איגור טומאסיץ' שהורחק אמש בדרבי יחמיץ גם הוא את ההתמודדות מול הירוקים. ג'ונתן אסוס ישוב לסגל.

הניצחון במחזור שעבר על הכח עמידר רמת גן בתוספת הנצחון מול האדומים אמש בדרבי הביאו להתעוררות גדולה בקצב מכירת הכרטיסים לקראת המשחק נגד מכבי חיפה. במכבי מצפים לאצטדיון מלא ביום שני.

עדכון ראשון: 15:07
עדכון אחרון: 17:31

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully