וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחמת עשירים

רק טעות קריטית בהגנה של הפועל ת"א איפשרה למכבי לחגוג ניצחון קטן בדרבי (0:1) ולעלות לגמר גביע הטוטו, שזה למעשה כל מה שנשאר לה

ברני ארדוב

התקציר באדיבות ספורט 5+ לייב

גם כשהמעמד מחייב את הקבוצות לשחק באיצטדיון רמת גן, אין יותר מדי מה לכתוב על משחקים בשלב חצי גמר גביע הטוטו מבחינה מקצועית - אפילו אם מדובר בדרבי תל אביבי.

נכון, דרבי - ועוד האנדרדוגית כביכול, כלומר מכבי תל אביב, ניצחה בו 0:1. אבל התוצאה הייתה צפוייה, בעיקר למי שהביט בהרכב שקבע אלי גוטמן ערב המשחק. ככה זה בדרך כלל, הקבוצות שכבר אין להן על מה להילחם השנה מגיעות לגמר המפעל השלישי והזניח של ההתאחדות לכדורגל - גביע הטוטו. במקרה של מועדונים כמו מ.ס אשדוד, הצ'ק שתקבל מחזיקת הגביע הזה יכול להיות מעודד, במקרה של מכבי תל אביב - זה רק יזכיר לכולם עד כמה נמוך הגיעו הצהובים העונה, שמעמד של גמר גביע הטוטו גורם למישהו שם להתרגש.

ובכל זאת, אולי אם הדרך של אבי נמני וחבורתו אל משחק הגמר הייתה מעודדת, זה היה מעודד חלק נכבד מ-10 אלף הצופים שהגיעו לרמת גן - אבל זה קרה רק בזכות נסיון הרחקה אומלל של גל שיש בדקה ה-14. פאשלה שאיפשרה לעמנואל מאיוקה לכבוש מקרוב את השער היחיד במשחק. חוץ מזה, משחק גביע טוטו טיפוסי - חילופים, צעירים, בלי יותר מדי תאקלים. בקיצור, כולם מתכוננים למשחק הבא. חשוב לציין, מכבי תל אביב תתייצב למשחק הזה, נגד מכבי חיפה, ללא איגור טומאסיץ' שהורחק בתוספת הזמן.

אז מכבי תל אביב תתמודד ביום שלישי הקרוב מול מ.ס אשדוד על התואר הזה, גביע הטוטו. שהטובה יותר תנצח כמו שאומרים, ויש הרגשה חזקה שזו עומדת להיות דווקא מ.ס אשדוד - עם כל הכבוד למכבי תל אביב, היא עדיין לא הגיעה לרמה של "קבוצת גביע טוטו" מושלמת.

מהלך המשחק

דקה 7 - הזדמנות ראשונה להפועל תל אביב. טלקיסקי הגיע למצב בעיטה נוח ושיחרר בעיטה מ-16 מטרף. הכדור פגע בשחקן הגנה צהוב בדרך לקרן.

דקה 14 - שער! יוסי שבחון הכניס כדור עומק לכיוונו של מתן לוטטי בצידה הימני של הרחבה. גל שיש ירד רע לגליץ' ודחק את הכדור לכיוונו של עמנואל מאיוקה, שכבש מצד שמאל. 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 38 - בן לוז שלח כדור עומק לעברו של מהראן לאלה. חלוצה של הפועל תל אביב הגיע למצב בעיטה בתוך הרחבה, אלא שיבריץ' חסם לו את הזווית הנוחה, והכדור יצא החוצה.

דקה 48 - הזדמנות גדולה להפועל תל אביב. טלקיסקי הרים כדור מימין, ערן זהבי בעט מקרוב למשקוף, מהראן לאלה השתלט על הריבאונד, אבל נגח משני מטרים החוצה.

דקה 62 - כדור חופשי למכבי תל אביב ממרחק של 20 מטרים אלכסונית. מישאלוב סובב יפה, יניב מזרחי הדף.

דקה 90 - מכבי תל אביב נותרה בעשרה שחקנים בעקבות הרחקתו של איגור טומאסיץ'.

דקה 92 - חיים מגרלשווילי ניסה את כוחו בבעיטה חזקה מ-18 מטרים, יניב מזרחי הדף.

הרכב מכבי תל אביב: דרגוסלאב יבריץ', יובל שפונגין, אבי יחיאל, ליאור ז'אן, אורי שטרית, משה מישאלוב, איגור טומאסיץ', דור מלול (חיים מגרלשווילי, 84), מתן לוטטי (מאור בוזגלו, 69), יוסי שבחון (דולי ג'ונסון, 70), עמנואל מאיוקה (סמסון גודווין, 94) .

הרכב הפועל תל אביב: יניב מזרחי; ליאור בקשי, יהודה חוטה, אלין טופוזאקוב, גל שיש; אביחי ידין (עדן בן בסט, 65), דימטאר טלקיסקי (ביברס נאתכו, 58, דגלאס דה סילבה, 73), בן לוז, ערן זהבי; מהראן לאלה, רועי גורדנה (גילי ורמוט, 58).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully