וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "יכול להיות שלא נתחזק"

28.1.2009 / 22:53

לאחר הניצחון 0:1 בדרבי והעלייה לגמר גביע הטוטו, אמר מאמן מכבי ת"א כי ייתכן ולא יצורפו שחקנים חדשים. גוטמן: "עומד מאחורי ההרכב שלי"

מכבי תל אביב עלתה הערב (רביעי) לגמר גביע הטוטו לאחר ניצחון 0:1 בדרבי על הפועל. האדומים, ששיחקו רק לפני 48 שעות בליגה מול מכבי נתניה, וישחקו שוב בשבת מול בני יהודה, עלו בהרכב מחליפים, כשרק במחצית השנייה נכנסו מספר שחקני הרכב. אחד מהם, ביברס נאתכו, נפצע וירד מדדה מהגרש.

מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, הסביר בסיום המשחק את שיקוליו בקביעת ההרכב של האדומים: "אני מתייחס לכל משחק בשיא הרצינות, כמאמן כדורגל אני חייב לשמור על הבריאות של השחקנים שלי ואני זה שהחלטתי מי יפתח בהרכב היום, ואני עומד מאחוריו. אם הייתי צריך, הייתי מעלה שוב את אותו הרכב. אנטבי ובאדיר הם שחקנים וותיקים שלא יכולים לעלות גם היום וגם בשבת מול בני יהודה. אני לא בא בטענות לאף אחד שהחליט שהמשחק יהיה היום. באנו, שיחקנו, הפסדנו וכל הכבוד למכבי".

גוטמן הוסיף: מי ששיחק שיחק טוב. כל הכבוד למכבי על הניצחון, אבל שיחקנו טוב והגענו למצבים. לא הבקענו, ואנחנו ממשיכים האלה. היו שחקנים שאני ממש מרוצה מהם, למשל מהראן לאלה. בסופו של דבר, אני חושב שזה לוקסוס גדול מדי לשחק פעמיים בפחות מ-48 שעות, כשאם יש משהו שאני מצטער עליו זה שהכנסתי את ביברס, ועכשיו הוא יורד צולע. מבחינתי זו אכזבה גדולה".

נמני: "מי שיוכיח את עצמו - ישחק"

אבי נמני שוב סירב להתראיין למצלמות הטלוויזיה, אך שוחח עם הכתבים: "חשוב שעלינו לגמר. אנחנו מאוד מרוצים וכבר מסתכלים עם הפנים קדימה. השחקנים הצעירים ששיחקו היום היו משחקים גם אם זה לא היה דרבי. כל מי שיוכיח את עצמו ישחק, בלי קשר לגיל שלו. מה שיקבע זה רק היכולת. אנחנו שמחים מאוד מהשילוב של הצעירים".

לגבי משחק הגמר, שייערך יומיים לאחר המשחק מול מכבי חיפה ביום שני, אמר: "אנחנו קודם כל מסתכלים על המשחק עם חיפה. למשחק של יום רביעי נתחיל להתכונן רק אחרי משחק הליגה הקרוב". נמני נשאל לגבי הקשר הניגרי, סמסון גודווין, שנכנס בתוספת הזמן: "הוא שחקן טוב מאוד, אבל זה קצת בעיה להכניס אותו כרגע, כי הוא הגיע רק לפני יומיים. יכול להיות שאנחנו לא נתחזק בכלל עקב בעיות אחרות. אנחנו נקבל החלטות היום בלילה ואז נדע מה קורה לגבי חיזוק".

"רמת המוטיבציה צריכה להיות גבוהה בכל משחק, בלי קשר מול מי משחקים. זה לא משנה אם זה דרבי או כל משחק אחר, המוטיבציה צריכה להיות זהה. ככה זה צריך להיות בכל משחק. הגענו היום להרבה מצבים, עשינו מהלכי התקפה טובים אבל זה היסטוריה וצריך להסתכל קדימה", סיכם המאמן במבט קדימה לקראת משחק הליגה מול חיפה.

חיים מגרלשווילי ערך בכורה במדי הצהובים, כשנכנס בדקות הסיום. המגן דיבר על החזרה לכדורגל הישראלי: "אני מאוד שמח להיות במכבי תל אביב, בליגה הישראלית. אני שמח שהגעתי למועדון כזה ואני מקווה שנמשיך להיות טובים ושנמשיך לנצח. הרגשה נפלאה לשחק בדרבי. זה אמנם רק גביע הטוטו, אבל הקהל של מכבי נתן תצוגה מדהימה. מאוד התרגשתי כשנכנסתי. כיף לי להיות פה, יש פה אווירה מדהימה והכי חשוב שתהיה המשכיות".

לקראת משחק הליגה מול קבוצתו לשעבר, חיפה, אמר המגן: "צריך להמשיך לעבוד קשה, לרוץ במגרש וזה הכי חשוב. אני שחקן כדורגל ולא מתרגש לפגוש את חיפה. מה שמעניין אותי כרגע זה מכבי תל אביב. עשיתי שלוש שנים יפות בחיפה וזה נגמר. מעניינת אותי רק ההצלחה של מכבי תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully