וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיגס: "אנחנו רוצים להישאר במקום שאנחנו נמצאים"

הוולשי של יונייטד חגג חמישייה: "מעדיפים שירדפו אחרינו ולא להיפך". אוניל, שעלה למקום השלישי: "אנו דואגים לעשות את הליגה מעניינת"

כמה שמנצ'סטר יונייטד התגעגעה למקום הראשון. אחרי שהשמיצו את היכולת שלה מתחילת העונה, האלופה השתוללה עם 0:5 ענק על ווסט ברומיץ', שסידר לה סוף סוף את המקום המוכר לה. "כשאתה מגיע למקום הראשון, אתה רוצה להישאר שם", אמר ראיין גיגס לאחר המשחק.

הוולשי, שחגג יחד עם חבריו ניצחון שישי ברציפות, סיפר: "אנחנו תמיד מנסים להיות במקום הראשון קרוב לכריסמס. אם יש הפרש של נקודה או שתיים בין השתיים הראשונות או השלוש ראשונות, האליפות נקבעת בין מי שתעשה רצף ניצחונות בשבועות האחרונים של העונה. אנחנו יודעים מה זה ריצה ואין ספק שאנחנו רוצים שהאחרות ירדפו אחרינו ולא להיפך".

ואם גיגס מדבר על מאבקי האליפות, שוער יונייטד, אדווין ואן דר סאר, נדרש להסביר איך הוא שומר 11 משחקים רצופים על רשת נקייה. ההולנדי, שהיה זקוק 84 דקות כדי לשפר את שיאו של פטר צ'ך, עמד במשימה והסביר: "זה מרגיש נפלא. כשראיתי שהשעון מגיע לדקה 85 הייתה לי הרגשה נפלאה. קרדיט גדול מגיע גם לשחקני ההגנה שהיו שותפים ב-11 המשחקים הללו".

על היכולת המשודרגת של קבוצתו, אמר ואן דר סאר: "הדבר החשוב ביותר הוא שהשגנו ניצחון. לכבוש חמישייה זה מצוין גם להפרש שערים ועכשיו אנחנו עוברים להתרכז באברטון בשבת".

אוניל דואג לעניין

ובזמן שביונייטד חגגו חזרה לפסגה, באסטון וילה ידעו שניצחון שלהם על פורטסמות יסדר להם לפחות זמנית את המקום השלישי. וזה מה שהם עשו. שער של אמיל הסקי, שעבר מוויגאן תמורת 3.5 מיליון יורו רק ביום שישי האחרון, סידר למרטין אוניל שלוש נקודות וכעת הוילה מקדימים את צ'לסי בשתיים.

"לפחות אנחנו עושים את זה מעניין", התייחס אוניל לאחר המשחק לקרב בצמרת. "אני מרוצה מאיך שנראינו. רוח ההתלהבות הייתה ברמה גבוהה. אנחנו ללא ג'ון קארו כבר חודשיים וכעת מרטין לורסן ואשלי יאנג חסרים גן כם. אם היו אומרים לי בתחילת העונה שאנחנו נגיע למה שאנחנו מגיעים בלי השחקנים האלה, לא הייתי מאמין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully