וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונייטד, זה מתחיל להזכיר את העונה שעברה

יונייטד דרסה בחוץ את ווסט ברומיץ' עם 0:5 ותצוגה התקפית נהדרת. טוטנהאם ניצחה 1:3 את סטוק, אסטון וילה שלישית עם 0:1 על פורטסמות

לאחר שבאנגליה התפנו כדי לקבוע את העולות לשלב הבא בגביע, חזרה הפרמייר ליג לפעולה הערב (שלישי), כשבמוקד שלחה מנצ'סטר יונייטד אזהרה כוללת לשאר הקבוצות, כשהציגה משחק נהדר ודורסני שהסתיים בניצחון 0:5 על נועלת הטבלה, ווסט ברומיץ', בחוץ. טוטנהאם חזרה לעצמה כשניצחה בביתה את סטוק 1:3, בעוד אסטון וילה ניצחה משער בודד של אמיל הסקי שהעלה אותה זמנית למקום ה-3. במשחק נוסף ניצחה סאנדרלנד את פולהאם, 0:1.

מחר יינעל המחזור ה-23 בשלל משחקים שישפיעו חזק על הצמרת. במוקד תנסה ליברפול לחזור עם 3 נקודות מוויגאן במשחק שמבטיח להיות לא פשוט, בעוד ארסנל ואברטון ייפגשו למאבק ביניהן על המקום החמישי בליגה. צ'לסי תארח את מידלסבורו ותקווה לניצחון בצירוף הפסד של ליברפול.

ווסט ברומיץ' - מנצ'סטר יונייטד 5:0

הקבוצה הקטנה מהתחתית לא הצליחה לתת פייט אפילו למשך כמה דקות מול תצוגה התקפית מושלמת של היונייטד. כבר בפתיחה שלח ברבאטוב כדור לקאריק שהחזיר לו את הכדור אל תוך הרחבה, ומשם שלח הבולגרי כדור שטוח אל הרשת כדי לקבוע 0:1 לשדים האדומים בדקה ה-22. הצרות של ברומיץ' רק גדלו כאשר בדקה ה-40 ראה המגן פול רובינסון כרטיס אדום, אחרי תאקל חזק על ג'י סון פארק. חלפו 4 דקות והיונייטד ניצלו את ההרחקה כדי להכפיל את התוצאה, כשכדור חופשי שהגביה גיגס מצא את שוער המארחים במקום, אלא שקארסון השמיט את הכדור, ועל הריבאונד הסתער טבז, שממטר בודד כבש את השער הקל של העונה עבורו.

משם והלאה זה היה טיול עבור שחקניו של פרגוסון, ובדקה ה-60 הצטרף נמניה וידיץ' אל החגיגה עם השער השלישי לזכות השדים האדומים כשנגיחה מצויינת שלו מהגבהה של גיגס מצאה את הרשת. גיגס לא הרפה, ורשם בישול נוסף כשקיבל כדור מצויין מטבז ושלח מסירה נהדרת לרונאלדו שמ-12 מטרים קבע 0:4. הדריסה לא הגיעה לסיומה, ובדקה ה-73 האדומים רשמו שער נוסף עם מבצע נהדר, בו שלח ברבאטוב כדור לרונאלדו ברחבה, והפורטוגלי חגג צמד.

פורטסמות - אסטון וילה 1:0

הקבוצה של טוני אדאמס אירחה בפראטון פארק את החבורה של מרטין אוניל, לקרב עיקש. מחזיקת הגביע, פומפי, ספגה הפסד משפיל והדחה בלתי צפויה על ידי סוונסי מליגת המשנה, והיכולת החלשה שלהם נמשכה גם בליגה. הקבוצה מהדרום לא הצליחה לסיים בהתקפה, ונכנעה לשער בודד של חלוץ אחד מזדקן.

הופעת הבכורה של אמיל הסקי לא היתה יכולה להיות טובה יותר: החלוץ עלה בחוד יחד עם אגבונלהור, ובדקה ה-21 העניש את הגנת פורטסמות, כשכדור שהוריד אגבונלהור הגיע אליו, והסקי שלח אותו אל הרשת. השער היחידי של החלוץ התברר כשער הניצחון, שהעלה את וילה למקום השלישי בטבלה.

טוטנהאם - סטוק 1:3

התרנגולים הגיעו לאחר שנוצחו על ידי היונייטד ביום שבת בסיבוב הרביעי של הגביע האנגלי, ורק חיפשו על מי להוציא את העצבים. העולה החדשה לפרמייר ליג, שהגיעה עם ארבעה הפסדים רצופים בדיוק עברה בסביבה, וטונהאם ניצלה זאת עד תום כדי להאריך את הרצף של סטוק לחמישה.

הפתיחה היתה כולה של המארחים, כשכבר בדקה ה-8 קיבל ארון לנון כדור מזאקורה, עבר שני מגינים ושלח טיל שהכניע את סורנסון. בדקה ה-21 הגדילו התרנגולים את יתרונם כשג'רמיין דפו הבקיע מ-10 מטרים. לא עברו 4 דקות, והמארחים כבר היו ביתרון 0:3. כדור גובה של דייויד בנטלי מצא את ראשו של מייקל דוסון שנגח את הכדור אל הרשת. סטוק הצליחה לצמק בדקה ה-57 עם שער של ג'יימס ביטי אבל זה היה מעט מדי, מאוחר מדי.

סאנדרלנד - פולהאם 0:1

משחק חלש של שתי הקבוצות לא הניב שערים במחצית הראשונה, ורק בדקה ה-56 נמצאה הישועה. הכדור הגיע לסיסה ששלח טיל אל השער, שוורצר הצליח להדוף, אבל קנווין ג'ונס השתלט על הריבאונד ושלח אותו פנימה, כדי להביא את מלוא 3 הנקודות למארחים, שעלו באופן זמני למקום ה-11.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully