וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה ניצחה 0:2 את מ.ס. אשדוד

פדרו גלבאן, יחד עם עטר, הובילו את בני יהודה לניצחון שישי בשבעת משחקיה האחרונים אחרי 0:2 על אשדוד, בה ערך אוחיון הופעת בכורה

אף אחד לא ממש חשב בתחילת העונה שבני יהודה יכולה לדבר צמרת. אחרי המחזור ה-17 אין ספק שהקבוצה שבנה גיא לוזון אכן ראויה לחלק העליון של הטבלה, והוכחה נוספת לכך ניתנה אחרי שהזהובים ניצחו 0:2 את מ.ס. אשדוד והשיגו ניצחון שישי בשבעת משחקיהם האחרונים.

בני יהודה, שיצאה למשחק חוץ באחד המגרשים הקשים ביותר, איצטדיון הי"א של אשדוד, ידעה שקבוצתו של יוסי מזרחי הופיעה למשחק הבית שלה אחרי שהשיגה 16 נקודות מ-21 אפשריות במבצרה. אלא שבני יהודה לא ממש התרשמה ונהנתה משני שערים של אלירן עטר (4) ופדרו גלבאן (27) ולמעשה הכריעה את ההתמודדות כבר במחצית הראשונה.

אשדוד, שחשבה שיש לה רק בעיה בהגנה, לא ממש הסתדרה בהתקפה ולא מצאה את הרשת, למרות שהייתה טובה יותר במחצית השנייה. גם ההצטרפות המחודשת של משה אוחיון לא ממש עזרה ליוסי מזרחי, שנותר מתוסכל עם הפסד שמיני העונה.

מהלך המשחק

דקה 4 - גול! קרן לבני יהודה התחילה מפדרו גלבאן והסתיימה עם ערבובייה ברחבה, ממנה שלח אלירן עטר כדור פנימה, 0:1 לבני יהודה.

דקה 25 - טעות קשה של יוסי שקל, שהרחיק כדור רע שהגיע אליו. עטר השתלט ושחרר בעיטה ששקל הצליח להציל בקושי.

דקה 27 - גול! שיתוף הפעולה בין מהראן ראדי לגלבאן הוליד שער נוסף אחרי מסירת רוחב שמצאה את גלבאן בתוך הרחבה, וזה שחרר כדור פנימה. 0:2 לבני יהודה.

דקה 90 - דמיטאר מקרייב מצא את עצמו לבד מול דלה איינוגבה, אך בעט ברשלנות כדור החוצה.

מ.ס אשדוד: יוסי שקל, ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון, רחמים צ'וקול (מאור פרץ 65), יוסי אופיר (ברוך דגו 60), קובי דג'אני (אמיר לביא 46), משה אוחיון, דוד רביבו, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, מהראן ראדי (מילאן מרטינוביץ' 88), קובי מויאל, תמיר כחלון (הרוויה קובאצ'ביץ' 65), אסי בלדוט, פדרו גלבאן, אלירן עטר (תומר חמד 80).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully