וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי נמני: "מעכשיו כל משחק הוא קריטי למכבי תל אביב"

22.1.2009 / 18:30

המנג’ר הפנים את מצבה הרעוע של קבוצתו. המועדון בוחן אפשרות הגעתו של קשר ניגרי, סמסון גודווין. אסוס מבוקש בצסק"א סופיה

מכבי תל אביב ממשיכה במאמציה לחיזוק הקבוצה. הערב (חמישי) נודע כי מכבי תל אביב מצויה במגעים עם סמסון גודווין, קשר ניגרי המשחק בקבוצת קרפטי בליגה האוקראינית הראשונה. במכבי בוחנים אפשרות הגעתו לקבוצה. גודווין הוא קשר אחורי בן 25, שמשחק בקרפטי מאז קיץ 2002. לפני כן, שיחק בקטוביץ' הפולנית. גודווין הוא שחקן הרכב קבוע באוקראינה, ורשם העונה 14 הופעות בהן ספג כרטיס אדום וארבעה צהובים.

עוד במסגרת חיפוש החלוצים, אצל הבעלים אלכס שניידר התקבלה הצעה נדיבה מאנדריי קורהנסקי, שותפו לשעבר לעסקים והבעלים של הקבוצה האוקראינית, מטאלרוג זפורוז'יה מהליגה הראשונה. קורהנסקי הציע לשניידר כי מכבי תבחן את אחד החלוצים הנמצאים במועדונו ובמידה ותהיה מעוניינת תקבל אותו במחיר מופחת מהמחיר הריאלי. במכבי בוחנים בימים אלה את ההצעה.

בתקשורת הבולגרית דווח היום כי צסק"א סופיה מנהלת משא ומתן עם ג'ונתן אסוס. יחד עם זאת, המועמד המועדף להצטרף לקבוצה הוא סטפן דלמה הצרפתי, לשעבר באינטר. במכבי תל אביב הכחישו את המגעים, אך אישרו שקיימת התעניינות ראשונית. בגרמניה דווח כי איגור טומאסיץ' הוא אחד ממספר מועמדים לחזק את קרלסרוהה מהבונדסליגה. הקבוצה מחפשת בלם בדחיפות.

מגרלשווילי לא צפוי להיות בסגל, מישאלוב יחזור, ישראלביץ' פצוע

בתוך כך, המשיכו הצהובים בהכנותיהם לקראת משחקם נגד הכח עמידר רמת גן בליגה. רק לפני שלושה ימים נוצחה הקבוצה של אבי נמני בקופסא על ידי מכבי נתניה (1:0) וכבר ביום שבת נכון לו קרב תחתית נגד הסגולים של דודו דהאן.

חיים מגרלשווילי ערך אימון קל בצידי המגרש וככל הנראה לא צפוי להיות בסגל הקבוצה. מי שעוד ערכו אימון בצדו של המגרש הם יניב עזרן ושרן ייני. באימון עצמו נטל חלק הצרפתי ג'ונתן אסוס, שסיים את עונש ההשעייה שלו בן שלושת השבועות.

מהאימון נעדר גיז'רמו ישראלביץ' שסובל מפציעות בשריר הירך האחורי ובגבו, והוא לא יהיה כשיר למשחק. נמני מתכנן שינוי אחד בהרכב הפותח לעומת ההרכב שפתח בנתניה, כאשר משה מישאלוב, שנעדר עקב כרטיסים צהובים, יחזור להרכב על חשבונו של ישראלביץ'. החלוץ דה קמפוס סרי אלי מחף השנהב נחת הלילה בישראל, עבר הבוקר בדיקות רפואיות ונטל חלק באימון הערב. הוא צפוי להישאר במכבי מספר ימים להתרשמות.

נמני: "יש לנו סגל קצר מאוד"

אבי נמני, מנג'ר הקבוצה, התראיין לפני האימון לקראת המשחק. "מעכשיו כל משחק הוא משחק קריטי עבור מכבי תל אביב. גם המשחק הקודם היה קריטי. אלו משחקים חשובים. אחרי המשחק מול הכח יהיה לנו גם את חצי גמר הגביע הטוטו מול הפועל תל אביב ואחר כך נגד מכבי חיפה. אנחנו רגילים לריטואל הזה, נצטרך להיערך בהתאם. צריך לזכור שלפני ההפסד לנתניה לא נוצחנו ארבעה משחקים. נצטרך לחזור למסלול הניצחונות ואני מקווה שזה יקרה מה שיותר מהר.

"אין איזושהי היערכות מיוחדת לקראת המשחק. יש נתונים עובדתיים ואובקטייבים - אנחנו עם סגל מאוד קצר, יהיו לנו בשבת רק 16 שחקנים, לא מעבר לזה. יש לנו פציעות והרחקות, שיחררנו שחקנים והצטרפו חדשים, בשבת נעלה עם מי שיש לנו ונעשה את המקסימום".

בתוך כך, נמשכים המגעים בניסיון לצרף את החלוץ, שמעון אבוחצירא, עוד בשבוע הקרוב. גורמים במועדון הבהירו כי עסקת העברתו של החלוץ לקרית שלום אינה פשוטה, וזאת מהסיבה שמעורבים בה גורמים רבים. הכוונה היא גם לראשי הפועל פתח תקוה וגם לראשי בית"ר טוברוק וכמובן, השחקן עצמו.

נמני התייחס לגבי התעניינותה של מכבי בחלוץ הפועל פתח תקוה, שמעון אבוחצירא, ואמר: "נכון לעכשיו, אין לי מה לחדש בעניין. אנחנו מתרכזים רק במשחק הקרוב נגד הכח עמידר רמת גן. לנושא אבוחצירא ימצא זמן אחר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully