וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א תקפיא את אחד הזרים

20.1.2009 / 12:28

קבוצת התחתית של נמני צפויה לצרף שני חלוצים זרים (חלוץ מחוף השנהב יגיע הלילה), אחד הזרים הנוכחיים ייאלץ לפנות את מקומו. אבוחצירא עדיין על הפרק. במועדון טוענים: קמאנאן פעל מאחורי גבנו והתבטא נגד צה"ל

אחרי ההפסד אמש (שני) 1:0 למכבי נתניה, הפך המשחק הקרוב של מכבי תל אביב מול הכח עמידר רמת גן לקריטי עבור הצהובים. הקבוצה לא ניצחה זה שבעה משחקים, ממוקמת במקום התשיעי עם 16 נקודות, מרוחקת רק חמש נקודות מהמקום האחרון ממנו יורדים באופן אוטומטי לליגה השנייה, וקרובה 2 נקודות בלבד לבני סכנין, שממוקמת במקום ה-11 ממנו מגיעים למשחקי המבחנים בתום העונה.

ראשי המועדון עזבו אמש את איצטדיון הקופסה בנתניה מיד בתום שריקת הסיום, ולא נשארו עם השחקנים והצוות המקצועי בתום המשחק. התחושות במועדון היו קשות מאוד לאחר ההפסד, וחדר ההלבשה היה דומם. שני היחידים שזכו לשבחים על משחקם הם הקשר הצעיר מתן לוטטי, שבטרם הורחק לפני הסיום הגיע לשני מצבי הבקעה טובים ושיחק עם הרבה ביטחון; וגם המגן יובל שפונגין, שטעות קשה שלו הביאה לשער הניצחון של נתניה אולם הפגין משחק טוב ויציב. "למרות הטעות, יובל דווקא נתן משחק לא רע בכלל. כמעט שלא עברו אותו בהגנה, הוא עשה סגירות נכונות ונכנס להרבה קרבות מגע, הוא נמצא במגמת השתפרות וטעויות קורות לכל אחד", אמרו גורמים במועדון.

המנג'ר אבי נמני עבר בחדר ההלבשה בסיום המשחק בין השחקנים ואמר להם: "תרימו את הראש, לא היה לנו מזל היום, בסוף הכדורים ייכנסו". המנג'ר סירב להתראיין בסיום המשחק, אולם מאוחר יותר הוא אמר לוואלה! ספורט: "למרות ההפסד, בסך הכל אני מרוצה מהמחצית השנייה. שיחקנו הרבה יותר טוב מאשר בחלק הראשון. יש לנו בעיה של ניצול מצבים, ואני מקווה שעם הזמן נדע להיות הרבה יותר מרוכזים ליד השער ואז נתרגם את המצבים האלה לשערים".

"המגמה של שילוב הצעירים תימשך", הוסיף נמני, "זה לא סוד שיש לנו בעיה של פציעות בסגל. בכל משחק נפצע מישהו אחר, וגם הפעם ישראלביץ' יצא במחצית ובסוף המשחק מתן לוטטי הורחק. ברור שאנחנו צריכים להתחזק וגם נעשה את זה בתקופה הקרובה".

רוצים את אבוחצירא, חלוץ מחוף השנהב ינחת הלילה למבחנים

מכת הפציעות שפקדה את הקבוצה, כמו גם עזיבתם של יאניק קמאנאן ורודי חדד, הותירו סגל קצר מאוד למנג'ר נמני. אמש הורכב ספסל המחליפים משחקנים צעירים בלבד, כשאיתם הבלם איגור טומאסיץ' שחוזר אט אט לפעילות מלאה. הקשר גיז'רמו ישראלביץ', שעלה לשחק עם פציעה טורדנית בגבו, הוחלף במחצית לאחר שסבל ממתיחה חזקה בשריר הירך האחורי. מי שעשוי להשתלב בהרכב במשחק החוץ מול הכח רמת גן בשבת הקרובה הוא מגן הרכש החדש חיים מגרלשווילי, שצפוי לפתוח בצד שמאל של ההגנה.

במכבי התקבלה החלטה שהחיזוק הכי דחוף צריך להגיע לחוליית ההתקפה. בצוות המקצועי מעוניינים להתחזק בשני חלוצים, כאשר שמו של חלוץ הפועל פתח תקווה, שמעון אבוחצירא, הוזכר כמועמד החם. למרות ההצהרות שמפזרים ראשי פתח תקווה על כך שהחלוץ לא ישוחרר, קיבלו גורמים במכבי מסרים מסביבתו של אבוחצירא כי הוא אינו מעוניין להישאר בקבוצתו, וכבר בימים הקרובים ינסו במכבי להאיץ את המשא ומתן ולהנחית את החלוץ הצעיר בקרית שלום, עוד במהלך השבועיים הקרובים.

בצוות המקצועי מתכננים לצרף שני זרים חדשים לקבוצה, כאשר נכון לעכשיו יש תכנון להקפיא את אחד הזרים הנוכחיים שנמצאים בסגל על מנת לפנות מקום לזר הנוסף. אם עסקת אבוחצירא לא תצא לפועל, קיים סיכוי גבוה מאוד שיונחתו במכבי שני חלוצים זרים. במידה שהבאתו של אבוחצירא תצא בסופו של דבר לפועל, יצורפו לקבוצה זר בעמדת החלוץ וזר נוסף בעמדת הקשר האחורי.

החלוץ סרי אלי דה קמפוס, 24, מחוף השנהב, ינחת הלילה (בין שלישי לרביעי) בארץ והוא צפוי לעבור לתקופת מבחנים במועדון. שמו של החלוץ הוזכר כמועמד למכבי כבר לפני כשבועיים, והוא היה צריך להגיע יחד עם בן ארצו פרנק קורבין גוודגבה, שכבר מתאמן בשבוע האחרון בקרית שלום.

קמפוס, שצפוי להגיע בטיסה מאדיס אבבה שבאתיופיה, יגיע ביום רביעי לקראת הצהריים לקרית שלום ויעבור בדיקות רפואיות. בתום הבדיקות צפוי החלוץ להצטרף לאימוני הקבוצה למספר ימי התרשמות בסופם יחליט הצוות המקצועי האם להחתימו ולצרפו לסגל הקבוצה.

קאמנאן בעד הפלסטינאים?

48 שעות אחרי שנסגרה עסקת העברתו של החלוץ יאניק קמאנאן לסיבאספור הטורקית, החלו להתברר מספר פרטים חדשים על הסיבות שהובילו לכך שהצרפתי מצא עצמו מחוץ לקבוצה. לוואלה! ספורט נודע כי אחת הסיבות המרכזיות היא שראשי המועדון גילו שקמאנאן ניהל כבר בחודש נובמבר משא ומתן עם מספר קבוצות בחו"ל, וזאת כאשר הוא תחת חוזה במכבי. בנוסף סיפרו גורמים בקבוצה כי בשבועות האחרונים, בעת הלחימה של כוחות הביטחון במבצע הצבאי בעזה, הסתובב קמאנאן בחדר ההלבשה ותקף שוב ושוב את הפשעים שעושה צה"ל כנגד הפלסטינאים, ואף טען שישראל עושה עוול גדול לפלסטינאים. במכבי לא אהבו את התבטאויותיו של החלוץ, ולמרות מצוקת החלוצים עם פציעתו של איליה יבוריאן - דרכו של קמאנאן החוצה נסללה בבטחה.

"אנחנו נעדיף לשחק עם שחקנים מקבוצת הנוער והנערים ולא נצא לקרב עם אנשים שלא רוצים להיות כאן", אמר גורם בכיר בקרית שלום, "קמאנאן רק רצה לסיים את המשחקים בשלום, בלי להיפצע ובלי לפגוע בעצמו חלילה. הוא היה אפאטי ברוב המשחקים שבהם נטל חלק, לא נכנס לקרבות מגע, ברח מתיקולים ושמר על הגוף שלו. אנחנו לא צריכים שחקנים כאלה במועדון. הוא אפילו לא בא להיפרד מהשחקנים לפני שהוא עזב את הקבוצה, שחקנים כאלה לא יהיו כאן". ההחלטה על סיום דרכו של קמאנאן התקבלה כבר לפני כחודשיים, ובמכבי רק חיכו להצעה הכי גבוהה שתגיע בכדי להיפטר מהחלוץ שלא סיפק העונה את הסחורה.

בתוך כך נודע כי קבוצת פאפוס הקפריסאית מאיימת לתבוע את החלוץ על הפרת ההסכם שנחתם עמה עוד בטרם סיכם קמאנאן בטורקיה. הקפריסאים מאיימים לתבוע גם את מכבי בטענה שהצהובים עשו למעשה שתי עסקאות - גם עם פאפוס וגם עם הטורקים - וכעת הם מבקשים פיצוי על הפרת ההסכם עמם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully