וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ניצחה את מכבי תל אביב 0:1

מכבי נתניה ניצחה רק פעמיים עד כה העונה בביתה, אבל מול מכבי תל אביב, משחק חלש הספיק ל-0:1 קטן משער של שליו מנשה (20). לותר מתיאוס וקבוצתו עלו למקום השני במרחק נקודה מחיפה

מכבי נתניה ניצחה הערב (שני) 0:1 את מכבי תל אביב ועלתה למקום השני. בעקבות הפסדה של מכבי חיפה הפער בפסגה צומק לנקודה אחת, אבל אוי ואבוי לליגה שלנו ולכדורגל שלנו אם כך נראית סגנית אלופה, קבוצה שרואה בעצמה מועמדת לזכות באליפות. בנתניה יכולים להתנחם בשבירת הסטטיסטיקה: ניצחון ראשון בסיבוב השני לאחר ארבע תוצאות תיקו רצופות, וניצחון שלישי העונה בקופסה.

המחצית הראשונה הייתה אחת החלשות שנראו העונה בכדורגל הישראלי. טעות אחת של יובל שפונגין, שהרחיק כדור פשוט לרגליו של תיירי טזאמטה בדקה ה-20, הסתיימה עם שער קל של שליו מנשה, בבעיטה היחידה שבעטו שתי הקבוצות לשער ב-45 דקות איומות.

במחצית השנייה היה שיפור קל. נתניה העדיפה להסתגר בהגנה וחיפשה, כהרגלה, לעקוץ במתרפצות. מכבי תל אביב הפגינה רוח לחימה ראויה לציון. אבי נמני לא ספר את הכוכבים היקרים שהסתובבו על כר הדשא, ושלח אל הדשא שני ילדחים בהופעת בכורה בליגת העל: מתן לוטטי וציון צמח.

השניים הכניסו רוח חיים וסיכנו את שערו של לירן שטראובר, אך ללא הועיל. ההתלהבות של לוטטי עלתה לו בכרטיס אדום, לאחר עבירה מאחור על דלה ימפולסקי. מכבי אמנם ירדה מנוצחת, אך ראינו בה משהו שהיה חסר - רוח חיים, ניצוץ של לחימה וכדורגל. לותר מתיאוס יכול לראות את עצמו מודאג. ההגנה שלו, למרות שלושת הבלמים, עשתה טעויות מביכות שלא נוצלו. נקודת האור - ראובן עובד, שנכנס ל-23 דקות וביצע מהלכי כדורגל נאים.

ביום שני הבא תתארח נתניה למשחק העונה אצל הפועל תל אביב. גם מתיאוס יודע שבבלומפילד זה יצטרך להיראות הרבה הרבה יותר משכנע.

מהלך המשחק

דקה 20: גול! נתניה כובשת בהזדמנות הראשונה במשחק. שפונגין טעה בהרחקת כדור פשוט שהוגבה לרחבה ונגח אל עבר טזאמטה. החלוץ השאיר למנשה, שגלגל לרשת מול יבריץ'. 0:1 לנתניה.

דקה 49: לוטטי המחליף הגיע לעמדת בעיטה נוחה בתוך הרחבה, אך הכדור שלו טס מעל המשקוף.

דקה 60: נתניה יצאה למתפרצת מסוכנת, מנשה העביר כדור חזק לגזל ויבריץ' יצא מצוין והגיע ראשון לכדור.

דקה 64: נקוסי נשלח בכדור ארוך, יבריץ' הרחיק רע, והכדור פגע בגופו של הדרום אפריקאי, התגלגל לעבר השער, אך יחיאל הרחיק לפני קו השער.

דקה 65: מלול עבר את מרין וירה מ-20 מטרים כדור מסובב ששפשף את המשקוף ויצא החוצה.

דקה 70: מאיוקה קיבל כדור כשהוא בודד מול שטראובר, אך מזווית קשה בעט כדור חלש לרשת החיצונית.

דקה 75: טזאמטה קיבל מתנה מהגנת מכבי תל אביב, ומפינת הרחבה בעט כדור גבוה, שלא מצא את המשחק.

דקה 80: הכדור הגיע ללוטטי לאחר כדור חופשי, והילד ירה טיל למשקוף מ-10 מטרים. מזל גדול לנתניה.

דקה 89: כרטיס אדום! ימפולסקי פרץ קדימה והוכשל מאחור על ידי לוטטי. השופט, אסף קינן החמיר והוציא כרטיס אדום לילד שערך את הופעת הבכורה שלו בליגת העל.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, קלמי סבן, גולן חרמון, לואיס מרין, ביוואן פרנסמן, דדי בן דיין, אלמוג כהן (נפצע - אבי כנפו, 27, דלה ימפולסקי, 87) רביד גזל, סיאבונגה נקוסי (ראובן עובד, 67), שלו מנשה, תיירי טזאמטה.

הרכב מכבי תל אביב: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, אבי יחיאל, ליאור ז'אן, אורי שטרית, דולי ג'ונסון, גיז'רמו ישראלביץ (מתן לוטטי, 46, הורחק - 89)', יוסי שבחון (ציון צמח, 75), מאור בוזגלו, דור מלול, עמנואל מאיוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully