וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגרוטלייה: "אינטר צריכה להיזהר, אנחנו רעבים"

יובנטוס סיימה ב-1:1 בלבד מול לאציו, אבל הבלם אופטימי: "יש עוד חצי עונה. יהיה מעניין". מוריניו על הפסד אינטר: "הבאנו את זה על עצמנו"

רבע שעה קסומה של אטאלנטה סייעה לה לכבוש אתמול (ראשון) שלושה שערים במחצית הראשונה מול אינטר ולנצח את האלופה הגאה 1:3.

מבחינתם של הנראזורי היה זה הפסד ליגה שני העונה ומוריניו, כצפוי, היה מאוכזב קשות. "אני לא יכול להסביר את חצי השעה הראשונה שלנו במשחק", אמר הפורטוגלי, "אני עצוב וכעוס. בדרך כלל אני אוהב להחמיא ליריבה כשהקבוצה שלי מפסידה, אבל הפעם שיחקנו כל כך גרוע שאני מעדיף לומר שהבאנו את זה על עצמנו".

מוריניו הוסיף: "אני מתכוון להישאר בשקט והעיתונאים יכולים לכתוב מה שהם רוצים. אני יכול להגיד שהם בעטו ארבע פעמים לשער וכבשו שלושה שערים. עשינו יותר מדי טעויות ושילמנו עליהן".

עם זאת, קפטן האלופה, חאבייר זאנטי, לא התרגש יותר מדי: "כל אחד יכול לסבול מיום לא טוב, זה קורה וזו הייתה הפעם הראשונה שזה קרה לנו אחרי הרבה מאוד זמן. בכל מקרה, אנחנו עדיין ראשונים בטבלה. צריך להחמיא גם לאטאלנטה, לה הגיע לנצח".


לגרוטלייה: "המטרה - לזכות באליפות"

התוצאה של אינטר גרמה לכך שיובנטוס תוכל לצמק ממנה את הפער לנקודה אחת בלבד בתום המשחק שלה מול לאציו, שחתם את המחזור. אלא שהגברת הזקנה חזרה מהאולימפיקו עם 1:1 בלבד והפער שלה מהפסגה ירד לשלוש נקודות.

"המטרה שלנו היא לזכות העונה באליפות", לא התייאש בלם הקבוצה, ניקולה לגרוטלייה, "אינטר צריכה להיזהר כי אנחנו רעבים. השתפרנו המון ויש לנו עוד חצי עונה. זה הולך להיות מעניין".

קלאודיו ראניירי הוסיף: "אני מרוצה מההמשכיות שלנו. לאציו פתחה את המשחק טוב, אבל נלחמנו כדי לחזור למשחק והיינו טובים יותר במחצית השנייה. הסגל שלנו מלוכד וזה בהחלט מתבטא במגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully