וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר נתנה, יובה לא לקחה

הנראזורי הפסידו בפעם השנייה העונה, 3:1 מול אטאלנטה, אך יובנטוס סיימה בתיקו 1:1 מול לאציו והעמידה את הפער ביניהן על 3 נקודות

הכל הלך קל מדי עבור אינטר. האלופה טיילה עם שמונה ניצחונות רצופים והוליכה בבטחה את הטבלה האיטלקית, עד למעידה ב-1:1 הביתי מול קליארי בשבוע שעבר. מי שחשב כי מדובר בעניין חד פעמי, קיבל היום (ראשון) תשובה מוחצת מאטאלנטה, שהביסה את אינטר 1:3 והכניסה את ז'וזה מוריניו ללחץ.

מילאן ניצחה כבר אמש את פיורנטינה 0:1 וצימקה את הפער מהיריבה העירונית ל-6 נקודות. הערב היתה ליובנטוס את האפשרות לצמק את הפער מהאלופה לנקודה, אבל הגברת הזקנה הסתפקה בתיקו 1:1 מול לאציו העיקשת ועומדת כעת במרחק שלוש נקודות מהפסגה. אל המקום הרביעי עלתה גנואה, שגברה 0:2 על לצ'ה וניצלה הפסד של נאפולי בקייבו (2:1). רומא ניצחה 0:1 בטורינו עם שער במספרת של ז'וליו באפטיסטה ואילו אודינזה ממשיכה בצניחה החופשית, הפעם הפסד 2:0 מול קליארי.

אטאלנטה - אינטר 1:3

בשבוע שעבר קליארי קטעה לאלופה רצף של שמונה ניצחונות, כשכפתה עליה תיקו 1:1 והדליקה עבור ז'וזה מוריניו כמה נורות אדומות. למרות זאת, באינטר הקפידו להזכיר כי להם ההגנה הטובה ביותר וכי לא נוצחו מאז ההפסד בדרבי 1:0 מול מילאן ורונאלדיניו, ב-28 בספטמבר. כל זה היה טוב ויפה, עד שבאה אטאלנטה.

מילאן ויובנטוס הן שתי היחידות שניצחו בברגמו העונה, ואינטר לא השכילה להצטרף אליהן כשנכנעה להצגה אדירה של המארחים. סרג'יו פלוקארי כבש בסיבוב את הראשון בדקה ה-18, אחרי ניסיון הרחקה כושל של מקסוול, אבל כאן עוד אינטר נותרה שאננה ובטוחה ביכולת לחזור. השער של כריסטיאנו דוני מכדור חופשי בדקה ה-28 (עם הסטה מידו של זלאטן איברהימוביץ') היה זה שהיכה בנראצורי. מוריניו הגיב מיד והוציא את כריסטיאן קיבו ממרכז ההגנה הלחוצה של אינטר, אך זה רק עלה לו בשער שלישי, שוב תוצרת דוני הוותיק, הפעם בנגיחה בדקה ה-33.

אדריאנו נשלח למגרש במחצית השנייה ויחד עם ויקטור אובינה ניסה למזער נזקים, אבל כל המצבים שהגיעה אינטר הוחטאו או נבלמו בידי הגנת אטאלנטה. רק בתוספת הזמן הצליח זלטאן לצמק עם דחיקה מקרוב, אך השורה התחתונה לא השתנתה: אינטר מנוצחת בפעם השנייה העונה.

לאציו - יובנטוס 1:1

הגברת הזקנה, עם שלל של חמישה ניצחונות רצופים מהתקופה האחרונה, עלתה בידיעה שניצחון יאפשר לה לצמק את הפער מהמוליכה אינטר לנקודה בלבד, ונראה שהתחושה הזו מעט הלחיצה את שחקני יובנטוס ובמיוחד את השוער אלכס מנינגר. בדקה ה-25 כריסטיאן לדסמה סובב כדור חופשי בימין, מנינגר יצא מוקדם וראה את הכדור חולף מעליו אל הרשת, בשער שלבטח יזרז את חזרתו של ג'יג'י בופון אל בין הקורות.

יובה חזרה למשחק חמש דקות מאוחר יותר, אז קרן של דל פיירו נחתה על הראש של אולוף מלברג, והשבדי הגבוה הכניע את קאריסו בנגיחה עוצמתית. המשחק השקול מהמחצית הראשונה הפך לשליטה מוחלטת של יובה לאחר ההפסקה, כולל טיל של ניקולה לגרוטלייה לקורה בדקה ה-86. מאורו סראטה וגוראן פאנדב לא הופיעו ברמתם הרגילה, ובלעדיהם כל הנטל נפל על ההגנה התכולה, שעמדה בפרץ עד לסיום והשיגה נקודה שמאפשרת ללאציו לחלוף על פני רומא ולתפוס את המקום השביעי. יובנטוס מפספסת הזדמנות פז להיצמד להיצמד לאינטר ומעמידה את הפער ביניהן על שלוש נקודות.

טורינו - רומא 1:0

הקבוצה המשתפרת של לוצ'יאנו ספאלטי יצאה למשחק חוץ קשה בטורינו, בניסיון להמשיך את ההתקדמות לעבר המקומות המובילים לאירופה. באמצע השבוע גברה רומא 0:2 על סמפדוריה במשחק השלמה, אך היום זה היה קשה הרבה יותר.

טורינו, הממוקמת מתחת לקו האדום, עשתה לרומא נטולת הקפטן פרנצ'סקו טוטי, צרות של ממש. רומא שלטה במשחק, סיכנה את שער המארחים והייתה קרובה להבקעה, אך המזל נפל לצידה רק בדקה ה-90. ז'וליו באפטיסטה קיבל כדור, עצר בחזה ובמספרת נפלאה מצא את הרשת וגאל את רומא.

קייבו - נאפולי 1:2

נועלת הטבלה אירחה בביתה את אחת הקבוצות היציבות והחזקות בליגה, ותקעה מקל בגלגלים שלה. נאפולי חולמת על הופעה בליגת האלופות בעונה הבאה, אך לשם כך היא צריכה לדעת לאסוף נקודות גם במגרשים כאלה. קייבו עלתה ליתרון מהנקודה הלבנה, לאחר שמתיאו קונטיני עשה עבירה ברחבה ואיפשר למיקלה מרקוליני לכבוש בדקה ה-32. במחצית השנייה חזרה נאפולי למשחק, כאשר מארק האמסיק סידר לאסקיאל לאבצי שיוויון בדקה ה-53, אך הורחק דקה לאחר מכן. מרקוליני קיבל עוד צ'אנס מהנקודה הלבנה, ושוב עמד בלחץ כדי לקבוע 1:2 בדקה ה-73.

לצ'ה - גנואה 2:0

בזמן שכולם מתרכזים בצרות של אינטר, בעסקה של קאקה המילאנזי או בחלומות של יובנטוס, מתגנבת לה גנואה הצנועה ותופסת כבר את המקום הרביעי. גם ללא הכוכב הגדול דייגו מיליטו, הוכיחה גנואה אופי ואספה שלוש נקודות יקרות מול קבוצת התחתית של לצ'ה. בושקו יאנקוביץ' (68) כבש מחזור שני ברציפות וג'וזפה סקולי (90) הכפיל את התוצאה, כדי לגבור על הקבוצה שניצחה במחזור הקודם 1:2 את פיורנטינה.

קליארי - אודינזה 0:2

שישה הפסדים שמונה משחקים אחרונים דירדרו את הזברות הקטנות משאיפות לכרטיס באלופות להסתפקות בהישארות. המאמן פסקוואלה מרינו כבר מרגיש את הכסא מתנדנד ואת רוברטו דונאדוני נושף בעורפו, וכך הכיוון של אודינזה ממשיך להיות כלפי מטה. דניאלה קונטי כבש את הראשון של קליארי בדקה הרביעית, אחרי כדור חופשי, ודוידה ביונדיני שם את השני ברשת של האנדנוביץ' בדקה ה-20. קליארי, בניגוד ליריבתה, מטפסת במעלה הטבלה.

סמפדוריה - פאלרמו 2:0
לפאלרמו: מארק ברשיאנו (45 ו-58)

קטאניה - בולוניה 2:1
לקטאניה: מיקלה פאולוצ'י (85). לבולוניה: מרקו די ואיו (49), אדאילטון (54)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully