וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוויל: "ניצחנו כי נשארנו סבלניים וממושמעים"

קפטן יונייטד חגג את הניצחון הדרמטי על בולטון, שסידר לקבוצתו את המקום הראשון. סקולארי על המהפך מול סטוק: "הקבוצה יותר ביחד"

מנצ'סטר יונייטד כבר הרגילה את האוהדים שלה לסבלנות ולניצחונות דחוקים. אחד נוסף כזה היה היום (שבת) על בולטון, אותה ניצחה האלופה 0:1 משער ניצחון של דמיטאר ברבאטוב, שסידר לה את המקום הראשון. רק השבוע ניצחה יונייטד 0:1 את וויגאן במשחק השלמה, אך אז זה היה דווקא בדקה הראשונה.

"אנחנו ממשיכים לעשות את הדברים הנכונים, נשארנו סבלנים היום ובעיקר ממושמעים, שמרנו על הכדור מצד לצד ולא התייאשנו כך שבסוף הרווחנו", אמר הקפטן גארי נוויל. "היו לנו כמה הזדמנויות במהלך המשחק ואולי היינו צריכים להבקיע קודם, אבל כנראה שהיינו צריכים לחכות עד סוף המשחק".

למרות התוצאה הדחוקה, נוויל אומר כי זו לא התוצאה שמאפיינת את קבוצתו: "תמיד ייחסנו משמעות אמיתית לניצחונות 0:1 במהלך השנים. אני חושב שכולנו יודעים שאנחנו יכולים לנצח גם 0:3 או 0:4 ולכבוש כמה שערים".

סקולארי: "פרנק הוא חלק מההיסטוריה של צ'לסי"

צ'לסי הצליחה לחזור לעצמה אחרי ההפסד המביך למנצ'סטר יונייטד 3:0 בשבוע שעבר ובצל הידיעה שג'ו קול גמר את העונה, ואולי בשבילו הכחולים הצליחו להתאושש מעט עם ניצחון 1:2 על סטוק אחרי מהפך דרמטי בדקות הסיום אחרי שפרנק למפרד כבש את שער הניצחון בתוספת הזמן.

"פרנק הוא חלק מההיסטוריה של צ'לסי", החמיא פליפה סקולארי בסיום המשחק לקשר הבינלאומי. "היום הוא חגג 400 הופעות. אני חושב שהמשפחה שלו תזכור כל החיים את השער בדקה האחרונה. הוא פנטסטי. אם יום אחד, אולי עוד שנתיים או שלוש, אני אחזור לאמן נבחרת לאומית ותהיה לי הזדמנות להצביע לשחקן הטוב ביותר, אני אצביע ללמפרד". אז רשמנו לפנינו.

למרות הניצחון, צ'לסי עדיין נשארת מאחור במקום השלישי ובמרחק שתי נקודות ממנצ'סטר יונייטד, כשליברפול תשחק מחר בדרבי נגד אברטון. "הראינו התלהבות ולב וניסינו להשוות ולנצח. אני חושב שהקבוצה היום יותר ביחד מלפני כן וזה מה שחשוב. היום השחקנים התחילו לשנות את המנטליות שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully