וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים לישן ולטוב, ברבאטוב

החלוץ הבולגרי כבש בדקה ה-89, מנצ'סטר יונייטד ניצחה את בולטון 0:1 וחזרה למקום הראשון. צ'לסי-סטוק 1:2, האל סיטי - ארסנל 3:1

המחזור ה-22 בפרמיירליג נפתח היום (שבת) עם משחקיהן של כל קבוצות הצמרת מלבדה של ליברפול. מנצ'סטר יונייטד עשתה את הדרך הקצרה לבולטון אחרי הניצחון הגדול על צ'לסי בתחילת השבוע והצליחה לפצח את ההגנה של הקבוצה המקומית רק בדקה ה-89 בדרך ל-0:1 קטן ומתוק.

סיפור גדול נוסף הגיע מסטמפורד ברידג', שם פיגרה צ'לסי 1:0 מול סטוק מהתחתית עד הדקה ה-88, אלא שצמד שערים מאוחרים של ג'וליאנו בלטי ופרנק למפארד, השלימו מהפך דרמטי והעניקו לפליפה סקולארי ניצחון 1:2 וקצת חמצן.

גם אסטון וילה חזרה מפיגור לניצחון 1:2 והיא עשתה זאת מול סנדרלנד והתחתית בוערת אחרי שבלקבורן הביסה את ניוקאסל 0:3 ו-ווסט ברומיץ' ניצחה בתוצאה זהה את מידלסברו. ארסנל ניצחה 1:3 את האל סיטי המידרדרת ועמדה בקצב של ארבע הגדולות.

בולטון - מנצ'סטר יונייטד 1:0

בעונה שעברה ספגה אלופת אירופה ואנגליה הפסד בריבוק סטאדיום 1:0 משער של ניקולס אנלקה לפני שעבר לצ'לסי והיום זה התוצאה הייתה הרבה יותר טובה, אבל זה לא בא בקלות.

הפציעה של ווין רוני, שייעדר כשלושה שבועות, העניקה לקרלוס טבז מקום בהרכב לצידו של דמיטאר ברבאטוב, כשמחוליית ההגנה נעדרו ריו פרדיננד ופטריס אברה. הוונדררס הגיעו למשחק לאחר שלושה הפסדים רצופים וחמישה בששת משחקיהם האחרונים, אבל הצליחו להקשות על האלופה במחצית ראשונה שהסתיימה ללא שערים.

הסיפור חזר על עצמו גם במחצית השנייה, כשיוסי יאסקליינן בולם את הניסיונות האדומים, אלא שבדקה ה-89 מצא טבז פירצה בצד הימני של הגנת האורחים, העביר כדור רוחב בחצי גובה ודמיטאר ברבאטוב נגח מקרוב את ה-0:1.

ליברפול תוכל לשוב מחר לראשות הטבלה אם תנצח את אברטון, אבל הניצחון של יונייטד היום מפעיל לחץ גדול יותר על רפא בניטז ושחקניו ויונייטד שוב פורחת במהלך ינואר.

צ'לסי - סטוק 1:2

צ'לסי עלתה לכר הדשא בסטמפורד ברידג' בצל הידיעה על כך שג'ו קול גמר את העונה בעקבות פציעה במשחק הגביע ביום רביעי מול סאות'אנד. פליפה סקולארי המשיך להשאיר מחוץ לסגל את דקו ואת דידיידה דרוגבה והכחולים שלטו במשחק ואיימו שוב ושוב על השאר אבל למרות נתון מדהים של 42 בעיטות לכיוון השער לעומת 4 בלבד של סטוק, מצאה את הרשת רק בדקות האחרונות.

סטוק ניצחה בפעם האחרונה לפני קרוב לשלושה חודשים והגיעה כשהיא נקודה מעל הקו האדום. שבוע אחרי שסחטה תיקו מאופס מליברפול, העולה החדשה הייתה חותמת על עוד תיקו, אלא שצ'לסי במשבר עמוק ולמרות ששלטה במשחק, הזדמנות נדירה של האורחים בספיקה להם בשביל לעלות ל-0:1 מרגלי רורי דלאפ בדקה ה-60.

ג'וליאנו בלטי השווה בדקה ה-88 אחרי לחץ גדול ופרנק למפארד השלים מהפך דרמטי בתוספת הזמן וחתם את ה-1:2 שנותן לכחולים הרבה מאוד אוויר ואולי גם קצת שקט.

סנדרלנד - אסטון וילה 2:1

הקבוצה מברמינגהאם הגיעה לאצטדיון האור עם חמישה ניצחונות בששת משחקיה האחרונים ומצאה את השישי משבעה אחרי מאמץ גדול ומשחק לא פשוט..

סנדרלנד עלתה ליתרון מפתיע בדקה ה-11, אחרי נגיחה של דני קולינס מקרוב, שהגיעה בעקבות הגבהה של קרלוס אדוארדס. החתולים השחורים קיוו להמשיך את התקופה הלא רעה תחת ריקי סבארגיה, אבל הווילה מצאו את השוויון בדקה ה-60, כשג'יימס מילנר ניצל כדור רוחב של אשלי יאנג בתום התקפה מהירה של האורחים.

אותו יאנג הורחק בדקה ה-73, אבל סנדרלנד לא ידעה לנצל את היתרון המספרי והכשלה של פול מקשיין על גבריאל אגבונלהור בתוך הרחבה 9 דקות לסיום המשחק, הביאה לפנדל לזכות הווילה, אותו ניצל גארת בארי כהלכה.

האל סיטי - ארסנל 3:1

משחק מרתק הפגיש את העולה החדשה המפתיעה, שהדרדרה לאחרונה, ואת הקבוצה הדי מאכזבת של ארסן ונגר. האל סיטי הדהימה בסיבוב הראשון באצטדיון האמירויות את התותחנים עם 1:2, והתותחנים הצליחו לנקום עם ניצחון 1:3 שמשאיר את התותחנים צמודים לארבע הראשונות בצמרת.

החלוץ הטוגולזי עמנואל אדבאיור, שלא מביא את היכולות שהפגין בעונות הקודמות, כבש בדקה ה-30 בנגיחה מקרן, אך דניאל קוזן השווה בנגיחה בדקה ה-65. ארסנל תקפה בחמת זעם ובדקה ה-82 נטלה שוב את היתרון אחרי שוואן פרסי מסר לסמיר נאסרי והצרפתי בעט חזק מצד שמאל של הרחבה לשער. בדקה ה-86 סגרו התותחנים את הסיפור. ניקלאס בנדנטר וואן פרסי עשו דאבל פס ביניהם וההולנדי בישל לשוויצרי את שערו השלישי העונה.

משחקים נוספים:

מנצ'סטר סיטי - וויגאן 0:1
לסיטי: פאבלו זבאלטה 53.

בלקבורן - ניוקאסל 0:3
לבלקבורן: בני מקארתי 61 (פנדל), ג'ייסון רוברטס 62, 86.

ווסט ברומיץ' - מידלסברו 0:3
לווסט ברומיץ': כריס ברנט 4, רוברט קורן 54, 67.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully