וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליון חזרה מהפגרה, פ.ס.ז'. מקווה להיצמד לפסגה

האלופה גברה 0:2 על גרנובל אחרי גמגום קטן בשבוע שעבר. בורדו צמודה אליה עם 1:2 על נאנט. מארסיי ניצחה את לה האבר 0:2

המחזור ה-21 בליגה הצרפתית נפתח אתמול (שבת) בסימן ניצחונות של קבוצות הצמרת, שעדיין נשארות קרובות אחת לשנייה לקראת המשך המאבקים על האליפות.

ליון חזרה לנצח עם 0:2 בחוץ על גרנובל והיא פתחה פער של 4 נקודות בצמרת, אלא ש-1:2 של בורדו על נאנט מאוחר יותר, החזיר את הפער לנקודה בלבד. מארסיי וטולוז ניצחו גם הן והפעילו לחץ גם על פ.ס.ז', שתשחק רק מחר סושו במטרה לשוב לצמרת הגבוהה.

גרנובל - ליון 2:0

ליון מוכת הפציעות חזרה מפגרת החורף עם 1:1 מאכזב בסטאד דה ז'רלאן מול לוריין בשבוע שעבר, אבל הערב הבהירה שאין לה שום כוונה לוותר על האליפות כל כך בקלות ושמרה על המקום הראשון עם ניצחון חוץ על העולה החדשה.

אדרסון כבש בדקה ה-15 בבעיטה ממרכז הרחבה והוריד לחץ מהאלופה וסזאר דלגאדו ניצל בישול של קים קלסטרום 13 דקות לסיום כדי לחתום את התוצאה. ז'רמי טולאלן עוד הספיק להדביק כדור לקורה של המארחים שתי דקות לפני תוספת הזמן.


נאנט - בורדו 2:1

בורדו ראתה את ליון מגדילה ממנה את הפער בפסגה ל-4 נקודות, אבל לא נלחצה והשיגה ניצחון חוץ מול העולה החדשה, שלא הפסידה כשלושה חודשים והגיעה אחרי ניצחון במונאקו.

יוהאן גורקוף הנפלא המשיך בכושר הפנטסטי שלו ונגח את הראשון בדקה ה-11 ומרואן שאמאק העלה את האורחים ל-0:2 בשער נגיחה משל עצמו 20 דקות לסיום. פיליפ דג'ורג'ביץ' רק צימק בדקה ה-89, אבל לא מנע מקבוצתו הפסד.

מארסיי - לה האבר 0:2

הקבוצה מדרום צרפת חולמת אליפות, אבל הערב רשמה ניצחון שני ברציפות רק בפעם השלישית העונה. עם זאת, גם חוסר היציבות שלה הספיק לה עד עכשיו לרוץ בצמרת הגבוהה והניצחון הקפיץ אותה למקום השלישי, לפחות עד שראן תשחק מחר.

מתיו ולבואנה כבש את הראשון בהתקפה מתפרצת בדקה ה-25 אחרי שקיבל כדור מבנואה שיירו ורונאל זובר נגח את השני אחרי בדקה ה-60 אחרי הגבהה של קרים זיאני ומארסיי השלימה ניצחון קל בוולודרום.


טולוז - נאנסי 0:3

המקומיים לא הפסידו מאז ה-22 בנובמבר ולמרות שבדרך איבדו נקודות עם כמה תוצאות תיקו, הערב השיגו תוצאה מרשימה מול נאנסי, שרחוקה מאוד מלשחזר את היכולת שלה מהעונה שעברה.

אנדרה לואיז האורח העלה את טולוז ל-0:1 עם שער עצמי בדקה ה-45 ואנדרה פייר ג'יניאק המתין עד הדקה ה-81 כדי להכפיל את התוצאה ולהשתלט על ראשות טבלת מלך השערים עם 13. החלוץ המצטיין הוסיף לעצמו בישול לפאולו סזאר בדקה ה-88 וטולוז השלימה ניצחון יפה.

לוריין - ואלנסיין 1:1
ללוריין: מיקאל סיאני 42. לואלנסיין: ז'אן קלוד דארשביל 28.

ניס - אוקזר 0:2
לניס: לוק רמי 50, חביב באמוגו 90.

סט. אטיין - לה מאן 1:1
לסט. אטיין: באפתימבי גומיס 53. ללה מאן: תורסטן הלסטאד 86.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully