וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלבול: "יש עוד על מה להילחם העונה"

17.1.2009 / 15:00

מכבי ת"א מתכוננת למשחק מול נתניה, והמאמן יודע שהעונה לא גמורה: "ננסה להתחזק. המטרה היא אירופה". יבוריאן נותח בהצלחה

שחקני מכבי תל אביב ערכו הבוקר (שבת) אימון לקראת המפגש מול מכבי נתניה ביום שני. מהאימון, שנערך גם היום בסגל חסר, נעדרו יניב עזרן החולה, ג'ונתן אסוס המושעה וכן יאניק קמאנאן, ששב ארצה לאחר שהות בת יומיים בטורקיה. שרן ייני ומושיקו מישאלוף ערכו אימון אישי עם הפיזיולוג ד"ר ירון ברק. החלוץ איליה יבוריאן עבר היום ניתוח בידו, שעבר בהצלחה.

סוכנו של הקשר הפרואני, פאולו דה לה האסה, טען אמש בפני רדיו מקומי שמכבי תל אביב מנהלת משא ומתן להעברתו של הקשר. דה לה האסה משחק בצ'רנומורץ אודסה האוקראינית.

שחקן הקבוצה דור מלול התייחס היום באימון למשחק הקרוב ולהמשך העונה: "הייתה פגרה יחסית ארוכה, ונקווה שהיא עשתה לנו רק טוב. אני מאוד מאמין בקבוצה שלנו, יש לנו קבוצה צעירה שיכולה לרוץ יפה אם רק נשקיע ונתאמץ".

הצהובים אומנם העפילו לחצי גמר גביע הטוטו השבוע, אבל בליגה לא הציכו יכולת משכנעת זו תקופה ארוכה ולא ניצחה כבר שישה מחזורים. מלול לא מודאג מהעובדה שאת הניצחון הראשון תצטרך להשיג הקבוצה דווקא בסגל חסר. "אנחנו לא מייחסים יותר מדי חשיבות לפציעות", אמר מלול, "כל מי שעל המגרש רוצה לתת את הטוב ביותר שלו. אם יש שחקן יותר או פחות, זה רק נותן לאחרים יותר מרץ להוכיח את עצמם".

ומה לגביו באופן אישי? "אני לא מרגיש כל כך צעיר כבר", סיפר מלול, "הספקתי לשחק הרבה תפקידים בחיים שלי, קישור, הגנה וגם בתור שחקן הגנה השתדלתי לשחק כמה שיותר בהתקפה. אני מרגיש טוב בכל תפקיד, עם זאת יותר קל לי להתבטא בחלק הקדמי". לגבי המשחק הקשה מול נתניה ביום שני הוסיף מלול: "אם נעלה טוב ונשחק את המשחק שאנחנו יודעים, יהיה בסדר".

בלבול: "העונה תסתיים בטעם טוב"

מרקו בלבול, מאמן הקבוצה, התייחס אף הוא למשחק: "נתניה קבוצה טובה במקום השני, מה עוד שזה באיצטדיון הקופסה, וזה משחק קשה. אבל אנחנו שואפים לנצח בכל מגרש. עבדנו קשה בפגרה, אם זה עשה טוב או לא נדע רק אחרי המשחק".

לגבי עתיד הקבוצה אמר בלבול: "אנחנו רוצים להתחזק והתחזקנו בשחקן, אני מאמין שבסופו של דבר נסיים את העונה כמו שחשבנו ויהיה לה טעם טוב לבסוף. יש עוד הרבה מה לעשות העונה, יש עוד חמישה חודשים, ואנחנו רואים שינוי בסגל השחקנים. זה לא קל למצוא שחקנים בינואר, אני מאמין שיגיע יותר משחקן אחד בסופו של דבר למכבי ת"א. אם נשיג את המטרה שהיא אירופה, עשינו את שלנו".

"יש לנו בעיה לא רק בעמדת החלוץ, יש לנו פצועים ומורחקים" סיכם בלבול, "מכבי ת"א מוכיחה במשחקים האחרונים שיש לה סגל רחב וטוב, שחקנים צעירים ומוכשרים שמשתלבים טוב במועדון, ואני מאמין שהשינוי שעשינו יוכיח את עצמו ונצא לדרך חדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully