וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "הייתי מוותר על חצי הגמר"

14.1.2009 / 22:06

מאמן מכבי תל אביב התקשה לחייך לאחר הניצחון על בני יהודה בשל פציעת יבוריאן, שייעדר כחודשיים. קמאנאן ינהל מו"מ עם סיבאספור

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יותם רונן

מכבי תל אביב לא ממש יצאה במחולות אחרי הניצחון 0:1 על בני יהודה הערב (רביעי), שהבטיח לה את המקום בחצי גמר גביע הטוטו. במחצית השנייה איליה יבוריאן ספג פגיעה קשה בידו כשעלה לכדור גובה, ומהר מאוד התברר שהנחיתה שלו תעלה לו ולצהובים ביוקר.

יבוריאן, שפתח בהרכב של אבי נמני כחלוץ יחיד, הוצא על אלונקה והרופאים קבעו מהר מאוד שמדובר בשבר, רגע לפני שהוא נלקח לטיפול בבית החולים איכילוב, שם נותח. כבר עכשיו ברור כי הוא אמור להיעדר בין שישה לשמונה שבועות, מה שאומר שמכבי תל אביב תיאלץ להסתדר בתקופה הקרובה ללא חלוץ מנוסה, בשל העובדה שיאניק קמאנאן כבר נמצא עם רגל וחצי מחוץ לקרית שלום. בכל מקרה אבי נמני כבר הודיע כי זרים נוספים צפויים להגיע במהלך השבועות הקרובים, אך הדבר ייעשה בכפוף למגבלות התקציב ולמכסת הזרים.

ואם בקמנאנאן עסקינן, מחר ימריא החלוץ לטורקיה כדי לנהל משא ומתן עם סיבאספור, קבוצתו של פיני בלילי. במידה ואכן יושג הסכם, מכבי תל אביב תפתח במשא ומתן עם סיבאספור לגבי העברתו. חשוב להדגיש כי בשלב הזה לא נעשו מגעים בין סיבאספור למכבי תל אביב, אלא שהטורקים היו אלה ששלחו את כרטיס הטיסה לחלוץ, מה שאולי מעיד על מידת רצינותם.

בכל מקרה, קמאנאן יגיע לטורקיה כדי לערוך בדיקות רפואיות ולנסות לסכם את החוזה, כאשר מוצע לו חוזה לשנתיים וחצי על סך של 400 אלף יורו לעונה. מה שעשוי לטרפד את העסקה הוא דדה חדד, שטוען כי יש לו את הייצוג הבלעדי של החלוץ, ולדבריו הוא מחזיק במסמך שמאשר זאת, אותו הוא מתכוון לסיבאספור, שכן ההצעה לחלוץ לא הגיעה דרכו אלא על ידי סוכן אחר. כך או כך, מכבי תל אביב מבקשת עליו סכום של 125 אלף דולר, סכום שהוסכם על ידי פאפוס ווסלוי, ולכן מכבי תל אביב לא תרד מהסכום הזה.

נמני: "אני לא מפחד להשתמש בשחקני נוער"

"אני מרוצה מהעלייה לחצי הגמר, אבל מרגיש מאוד לא נוח עם הפציעה של יבוריאן", הודה אבי נמני, מאמן מכבי תל אביב, שהתקשה לחגוג ניצחון אחרי שבעה הפסדים במשחקים רשמיים. "הייתי מוותר על חצי הגמר. זה הולך לעשות לנו הרבה בעיות. שחקן כמו קמאנאן שביקש ללכת לא יישאר פה, בלי קשר לפציעה של יבוריאן, אני לא מפחד לשחק עם שחקנים מהנוער".

נמני התייחס גם לסגל הקצר בשל הפציעות הרבות של שחקניו ואמר: "בלי קשר ליכולת, יש לנו הרבה מאוד פציעות והסגל שלנו מידלדל. אני בעד שילוב שחקני נוער, אבל היעדרות של הרבה שחקנים גורמת לנו לבעיה". על המשך העונה והתהייה האם הניצחון יוציא את הצהובים לדרך חדשה, אמר נמני: "אני תמיד אופטימי, כי את הסיכומים נעשה בסוף השנה. זה מצחיק אותי לעשות סיכומים בינואר".

מאור בוזגלו, שכבש את שער הניצחון הערב, אמר: "זו הרגשה משמחת להבקיע שער. אמנם הייתי רוצה שהמגרש יהיה מלא, וזה לא קרה, אבל אני מקווה בכל מקרה שתהיה לזה המשכיות. אני מקווה שאיליה יחלים כמה שיותר מהר כי זו מכה קשה מאוד לקבוצה".

לוזון: "אנחנו שווים הרבה יותר מזה"

מנגד, בבני יהודה יכולים רק לכעוס על עצמם על איבוד הניצחון 1:2 בשבוע שעבר. גיא לוזון, מאמן הקבוצה, נראה כעוס מאוד בסיום ואמר: "המשחק שלנו היה רע מאוד, היינו מאוד מסורבלים ואיטיים עם הכדור. את כל ההחלטות שלנו עשינו לאט. מבחינה הגנתית היינו רכים מאוד, וכשאתה רך מבחינה הגנתית ומניע את הכדור בצורה כל כך איטית, זה מה שקורה. אמרתי שכדי לעלות לחצי הגמר צריך לנצח את שני המשחקים.

"במשחק הראשון שיחקנו טוב וניצחנו, ועכשיו שיחקנו רע והפסדנו. אני מאוד מאוכזב מבחינה מקצועית, לא היינו צריכים להיראות איך שנראינו, צריך לתקן את הליקויים במהרה לקראת שבת. ברור גם שמבחינה כספית זו מכה למועדון שלנו. יותר רע מזה לא יכול להיות, אנחנו שווים הרבה יותר, וזה בטח לא יבוא בדיבורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully