וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את בני יהודה

הצהובים, ללא קהל בבלומפילד השיגו סוף סוף ניצחון שהעלה אותם לחצי הגמר. בוזגלו כבש (24), יבוריאן שבר את היד. צפו בתקציר המשחק

ברני ארדוב

התקציר באדיבות 5+ לייב

מכבי תל אביב מחפשת בכל דרך לחזור ולהיראות כמו קבוצה והערב (רביעי) היא עשתה סוף סוף צעד בדרך להשגת המטרה הזו. הצהובים ניצחו 0:1 את בני יהודה לא במשחק גדול, אך בסופו של דבר הם מנצלים שער חוץ מההפסד 2:1 בשבוע שעבר כדי להעפיל לחצי גמר גביע הטוטו.

המחצית הראשונה נתנה הרגשה כאילו מכבי הולכת על ניצחון של יותר משער אחד אחרי שער יפהיפה של מאור בוזגלו בדקה ה-24, לאחר שיתוף פעולה עם דור מלול. ההתקפות שלה היו מסוכנות ונראה שהיא דווקא משחקת טוב יותר ללא לחץ הקהל, אלא שבמחצית השנייה היא עשתה הכל חוץ מלשחק כדורגל.

העובדה שהמשחק התנהל מול איצטדיון בלומפילד ריק, זכר לעונש הרדיוס שספגו הצהובים בשל הקריאות במשחק מול סכנין, לא ממש עזרה לשחקנים להראות התלהבות, וגם הידיעה שהכרטיס לחצי הגמר מוטל על הכף לא שיפר להם את המוטיבציה. ובהזדמנות הזו שוב נשאלת השאלה הגדולה: מי מרוויח מכדורגל לעיני 30 צופים?

למרות הניצחון, עליה וקוץ בה: איליה יבוריאן, שפתח בהרכב, שבר את ידו במחצית השנייה לאחר עלייה לכדור גובה, ומיד נלקח לבית החולים כדי לקבל טיפול. כבר עכשיו ברור שמכבי תצטרך בזמן הקרוב להסתדר בלעדיו בקרבות הליגה הקשים, שהראשון שבהם הוא ביום שני נגד מכבי נתניה. ובני יהודה? פשוט הייתה אנמית, לא התקרבה לשער של דרגוסלאב יבריץ' ופשוט סימנה וי מבחינתה על עוד 90 דקות משעממות.

מהלך המשחק

דקה 7 - מכבי תל אביב פתחה בשליטה כשמשה מישאלוב העביר כדור למאור בוזגלו, ששחרר פצצה, שאילצה את דלה איינוגבה להתמתח ולהדוף לקרן.

דקה 12 - הטיילת ברחבה של בני יהודה נמשכה כשאיינוגבה הציל כדור של דור מלול ובהמשך חילוץ מהקו של עוז ראלי מנע מהצהובים לעלות ליתרון.

דקה 15 - בני יהודה סוף סוף מגיעה לשער של מכבי כשאסי בלדוט ניצל כדור קרן כדי לנגוח, אך דרגוסלב יבריץ הדף כמו שצריך.

דקה 24 - גול! התקפה למופת של מכבי תל אביב הסתיימה עם כדור בשער כשדור מלול מצא את בוזגלו, שהוריד בחזה ובעט פצצה לרשת. 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 63 - איליה יבוריאן עלה לכדור גובה אך נחת רע מאוד על הכתף ונאנק מכאבים במשך דקות על כר הדשא. בסופו של דבר הוא הוחלף על ידי עמנואל מאיוקה.

דקה 90 - מכבי תל אביב האדישה כמעט וחטפה שער שוויון כתוצאה מכדור קרן, אך נגיחה של תומר חמד לא הייתה מספיק מדויקת.

הרכב מכבי תל אביב: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, אבי יחיאל, ליאור ז'אן, אורי שטרית, משה מישאלוב, דולי ג'ונסון, יוסי שבחון (מתן לוטטי 87), דור מלול (דן רומן 78), מאור בוזגלו (ניסו קפילוטו 90), איליה יבוריאן (עמנואל מאיוקה 65).

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, מילאן מרטינוביץ', איבן גרידו, עוז ראלי, קובי מויאל (מהראן ראדי 46), הרוויה קובאצ'ביץ', אסי בלדוט (כפיר אדרי 63), פדרו גלבאן, תמיר כחלון (אלירן עטר 72), מוחמד חטארי (תומר חמד 46).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully