וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנפיין תוקף את דדש

יו"ר בית"ר ירושלים כינס מסיבת עיתונאים וחשף: "אדם בשם דניאל אזוגי ניסה להעביר באמצעותי סכומים מהקופה של בית"ר. דדש ניסה לשכנע אותי לשתף איתו פעולה". ועוד מהיו"ר: "לא שמעתי מארקדי על מינוי דדש"

מערכת וואלה!

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין כינס היום (רביעי) מסיבת עיתונאים לאחר האירועים הדרמטיים במועדון. כזכור, אתמול (שלישי) הודיע משה דדש כי הבעלים, ארקדי גאידמק, מינה אותו לתפקיד נשיא המועדון. קורנפיין הדהים את כולם וחשף ניסיון לכאורה של העברת כספים מקופת בית"ר ירושלים על ידי אדם בשם דניאל אזוגי, שהציג עצמו כנציגו של גאדימק.

"לפני כחודש פנה אליי בחור בשם דניאל אזוגי, שהציג עצמו כיועץ של ארקדי. בפגישה הוא ביקש לדעת מה ההתנהלות שלנו מבחינה כספית. נתנו לו נתונים על כל מה שקורה בבית"ר מתוך סברה שהוא נציג של ארקדי שרוצה לוודא שהדברים מתנהלים כמו שצריך. בסיום הפגישה, אזוגי ביקש להעביר מיליוני שקלים מהקופה. דבר כזה לא יעלה על הדעת. יש לי אחריות כלפי המועדון, העובדים וארקדי וכלפי האוהדים. הוצאה כזו הייתה גורמת להתרסקות בית"ר.

"לאחר כשבוע ביקש ממני אזוגי להיפגש שוב. בפגישה הוא רצה להפר חלק מההתחייבויות באמצעותי, וביקש ממני להעביר חצי מיליון שקל אליו באופן אישי. סירבתי ולמחרת אמרתי לו שאני לא מעוניין בשום קשר איתו. אני רוצה לציין שארקדי לא דיבר איתי על הנושא הזה, ולא בנושא של העברות כספים מבית"ר החוצה.

"גם משה דדש ניסה לשכנע אותי לשתף פעולה עם אזוגי. אני לא בטוח שדדש יודע מי זה אזוגי ומה המטרות שלו. אני בטוח שבית"ר לא בסדר העדיפויות שלו. הבהרתי לדדש שלא אשתף פעולה עם האיש והמטרות שלו. למרות שאני יודע שמה שאני עושה עכשיו יכול לפגוע בי באופן אישי.

"בשורה התחתונה דניאל אזוגי ניסה פעמיים להעביר אליו כסף. גם עורכי הדין של בית"ר וגם בקרת התקציבים עודכנו. הקשר של דדש היה בפגישה ביניהם, כשאז התקשר אליי דדש והציע לי לשתף עמו פעולה", סיכם קורנפיין.

דדש מסר בתגובה: "דיברתי עם איציק וביקשתי ממנו שישתף פעולה עם אזוגי. אזוגי יצר איתי קשר, שאל אם יש לי קשרים וביקש ממני לדבר עם קורנפיין שישתף איתו פעולה. התקשרתי לאיציק ואכן ביקשתי ממנו זאת, אבל לא ידעתי על מה ואם זה בענייני כספים. בתמימות, רציתי שקורנפיין בסך הכל ישתף פעולה עם הנציג של גאידמק, ולא שום דבר מעבר לזה".

לגבי טענות קורנפיין לפיהן גאידמק לא עידכן אותו לגבי מינוי דדש, הגיב האחרון: "ארקדי אמר לי שהוא ידבר עם איציק. אם הוא לא דיבר איתו, לא קרה שום דבר. איתי ארקדי דיבר ואמר לי לי המינוי".

קורנפיין נשאל אם לדעתו אזוגי נשלח על ידי גאידמק וענה: "אני מעדיף שלא לענות על השאלה הזאת". כשנשאל אם גאידמק ידע על מסע"ת, ענה קורנפיין: "לא, לא עדכנתי אותו על קיומה".

על פי התקשורת בישראל, דניאל אזוגי הוא עורך דין שהורשע בעבר בארבע פרשיות מרמה והונאה, ונידון לחמישה חודשי מאסר בפועל.

"לא שמעתי מגאידמק שום דבר לגבי דדש"

עוד מקורנפיין: "אני, כראש המערכת, מחויב להעביר את הדברים מהנקודת מבט שלי בצורה הגלויה ביותר. מוניתי לתפקיד בתקופה לא קלה לפני ארבעה חודשים. זה לא סוד שהתנאים מהיום שארקדי הגיע הם לא אותם תנאים. דברים השתנו ובית"ר ירושלים צריכה לעשות התאמות. זה מה שאנחנו עושים יום יום במשך ארבעה חודשים על מנת שהמועדון ימשיך לפעול", אמר היו"ר.

"כל הפעולות שאני עושה הם בתיאום ובאישור של גאידמק מא' עד ת'. ארקדי נמצא ברוסיה ויכול להיות שהעניין הזה, בצירוף העובדה שבקופה יש כסף, גורמת למספר אנשים או גורמים לחשוב שאפשר לעשות משהו עם הכסף באופן שיפגע בבית"ר, ובהתחייבויות שארקדי נתן ואמר שיעמוד בהם", המשיך היו"ר.

לגבי המינוי של משה דדש לתפקיד נשיא המועדון אמר קורנפיין: "לא שמעתי מגאידמק שום דבר לגבי דדש, ארקדי לא אמר לי כלום, ולא אשתף עם המינוי הזה פעולה. הבנאדם היחיד שמוסמך לייצג את גאידמק הוא אני. לא ברור אם משה דדש מבין למה הוא נכנס. נראה שהמהלך הזה הוא חלק מניסיון לקחת כספים מהקופה של בית"ר ירושלים. דדש ניסה לשכנע אותי לעבוד איתו, אך אני עם האנשים האלה לא מוכן לעבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully